🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دانلود آهنگ سانسور شده ی منو ببخش از امیر تتلو

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۱۳ ب.ظ

دریافت

 

 

درحال به روز رسانی

  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

آلبوم فرشته

تتلو سانسور

نظرات  (۱۵)

لطفا این ها رو سانسور نکنید

رو یکی لم دادی چت و پاره در منو ببخش 

من بغل تو خوابیدم در مال من باش 

دل من خونه بیا مست و خرابشم کن در نوازش ۲

آقام مرد ، ننم مرد در قسم

بجای اینا عن رو توی الله سانسور کنید 

با تشکر

پاسخ:
راستش به نظر خودم بچه ها دیگه خیلی بچگانه سانسور میکنن...جوری که بچه ۸ ساله هم میتونه گوش بده...مال من باش حتما درست میشه.،.

و در قیلی ویلی همه چیمو میکندم و شل مثل اختاپوس شهر پر گشت ارشاده منو میکننم لختالوس و من خود سعدیم ولی یکمی ردیم و تیکه مورد علاقه من ، من عرقو میریزم تو شیشه خوشگله حالا که تو همه چیت کوچیک ک**** ، لطفا فقط اون کلمه رو سانسور کنید

 

و در قیلی ویلی همه چیمو میکندم و شل مثل اختاپوس شهر پر گشت ارشاده منو میکننم لختالوس و من خود سعدیم ولی یکمی ردیم و تیکه مورد علاقه من ، من عرقو میریزم تو شیشه خوشگله حالا که تو همه چیت کوچیک ک**** ، لطفا فقط اون کلمه رو سانسور کنید

 

لطفا در هروقت که بودی هر موقع غمگین شدی خودمو بغل کن رو سانسور نکنید ، اصلا سانسورش نکنید فقط کلمه گ* رو سانسور کنید ، در اهنگ امیر تتلو هم اوایلش هیچ مشکلی نداره ولی کلا سانسور شده ، لطفا صحیح کنید 

 

پاسخ:
اول امیر تتلو اون پیرزنه میگه عجب ب*ایی بوده 

ببخشید آهنگ برزخ رو کی میزارید ؟

پاسخ:
این ها تو اولویت هستن و هر وقت آماده کنن میزاریم: 

برزخ...من۲....مال من باش ( دوباره )...نردبون( پنجشنبه میزاریم )...کی مثل تو...الله ( خدایا خودت منو ببخش...حالا که تتلو هم میگه باید بخشید و بخشید و بخشید...)

سایتتت افتزاحه

سانسورات فوق العاده بده

بهتره جمع کنی بری

پاسخ:
حالا کدوم خری گفت واسه تو سانسور میکنیم ؟ 
بارسلونا و رئال همونقدر که طرفدار دارن...مخالف هم دارن...ما یکی از اوناییم...
  • افشین بهرامی
  • سلام 

    این من نیستم 

    پاسخ:
    آها خیلی ممنون

    فکر کنم همونیه که به جای تو هم به من پیام داده

    دفعه قبلی نقشش نگرفته

    پروفایل گذاشته و ادرس سایت و ایمیلمم که همه دارن را گذاشته و به جای من پیام داده

  • افشین بهرامی
  • تو بلدی چجوری یک نفر را مسدود کنیم که دیگه نتونه بیاد تو سایت؟

    در ضمن من برات اهنگ میمیری ایمیل کردم بزار تو سایتت😘😘

    پاسخ:
    اگه میشه سریع رمز عبور رو عوض کنید...


  • افشین بهرامی
  • من گیج شدم

    این ناشناس کیه؟

    اون همون ادمس یا منم یا...

    نمیدونم

     

    پاسخ:
    شاید ارسال پیام به صورت ناشناس رو زدید
  • افشین بهرامی
  • اهنگ داره میاد

    پاسخ:
    ممنون
  • افشین بهرامی
  • اومد

    پاسخ:
    خیلی ممنون..امروز میزاریمش 
  • افشین بهرامی
  • خیلی جالبه من ناشناس را زدم

    اونم سومین پیامش ناشناس بوده🤐🤔

    پاسخ:
    اره 

    اقا ما سیل شایع و کیلمانجرو رو خیلی وقت پیش درخواست کردیم بزارید لطفا

    پاسخ:
    کیلمانجرو در لیست قرار داره...ولی آخه سانسورش کنیم چیزی ازش نمی مونه 

    تایم آهنگ همینجوریش کم هست

    در اول امیرتتلو منظورم پیرزنه نیست ، منظورم از اون تیکه هایی است که میگه خبر دادن ، صحبت های پیرزنه رو کلا هم حذف کنید مهم نی 😂😂

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی