🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دانلود آهنگ سانسور شده ی من ۲ از امیر تتلو

يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۱۲ ق.ظ

 

 

دریافت

 

بیاین یه شرط 

 

اگه تو همین پست ۵۰ تا کامنت بزارین براتون ورژن گیتار رو هم میزاریم

اگه دانلودی های این پست به ۱۰۰ برسه سانسور اون دیگه نمیتونه و نردبون و فرق دارم ۱ و منو ببخش رو با حساسیت متوسط میزاریم

 

تا اون موقع میریم سراغ بتل بزرگ کسرا و افشین 

 

 

  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

آلبوم جهنم

تتلو سانسور

نظرات  (۱۲)

  • افشین بهرامی
  • کامنت اولا خودم میزارم

    یالا دیگه کامنت بذارید

    هشتگ ورژن کیتار من ۲

    پاسخ:
    فکر کنم باید ۵۰ تا رو بکنیم ۳۰ تا...همه خوابن

    عالی بود 
    لطفا آهنگ دلم میخواد رو هم بزارید 

     

    پاسخ:
    چشم

    ببخشی تتلو آهنگ تیمارش روخودش ریمیکس کرد ولی نمی تونم پیداش کنم

     

    حتی تتلو یه کاورجدیدم واسش طراحی کره که تتلو دستاشو باز کرده

    میشه این آهنگی رو که گفتم تو سایت بزاریدسانسورهم لازم نیست

    پاسخ:
    اگه پیدا کردیم چشم

    ممنون پیداش کردم ولی بزاری کاور باکیفیتشونمی تونم پیدا کنم

    پاسخ:
    اگه شد از یوتیوب میگیریم

    آهنگ امیر تتلو دلم میخواد سانسور شده اش رو لطفا بذارید 
    ممنون

     

    پاسخ:
    حتما 
    داریم روش کار میکنیم 

    پشمام عالیه سانسورش اصن معلوم نی سانسوره

    من دنبال سانسور اون تیکه ی تو همه کارات فیلمه ... میگشتم این خیلی خوبه سانسورش اصن معلوم نی کی و کجا سانسوره دمت گرم

    سلام و خسته نباشید . حاجی دمت گرم . عالی هستی اصلا مشخص نیست سانسور شده . بابا ایول . 

    من ۱ رو هم میزاری 

    شاد و سلامت باشی 

    #ورژن.گیتار

     

    عالی

    عالی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی