🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دانلود آهنگ سانسور شده گرگ ۳ از تتلو و 021g

پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۸ ب.ظ

نسخه مهدی : دریافت

خب خب خب کسرا نوبت توعه 

ولی چه آهنگی بود 

اگه کامنت ها بیشتر بشه فعالیت هم بیشتر میشه

نسخه کسرا:  دریافت

  • Mahdi Rajabi

آلبوم بهت

نظرات  (۲۷)

بریم تو کارش 

سلام مرسی خیلی عالیه فقط از چه برنامه ای استفاده می کنید

پاسخ:
تو کسرا خودمونی؟؟

نه

نمیشه اسم برنامه رو بگین

پاسخ:
اینشات

ممنون

لطفاً این آهنگ را با حساسیت پایین تر هم سانسور کنید. بسیار متشکرم 

سلام پس از مدت ها به تمامی دوستان 

خواستم اطلاعاتی رو راجب به البوم بعدی تتل مطرح کنم

البوم بعدی امیر تتلو (Cosmos)البوم کاسمز با ۱۲ ترک به این شکل 👇

⚫⚫⚫⚫

⚫⚫⚫⚫

⚫⚫⚫⚫

متاسفانه رنگ کاور ها هنوز معلوم نیست یا لااقل من نمیدونم😅

ولی طبق گفته ی امیر ، اهنگ های البوم همه بالای ۷ دیقن و قراره یه چیزی شبیه ۷۸ باشه ولی مد تر و خفن تر

و یه نکته ی مهم که امیر رای گیری کرده که تاریخ کنسرت ۳۰ شهربور یا یه تاریخ دیگه باشه ، و طبق حرف خودش اگه کنسرت ۳۰ شهریور باشه البوم بعد کنسرت شروع میشه ، پس لطفا به اون یکی تاریخ رای بدین که کاسمز زودتر استارت بخوره ، و من فکر میکنم قراره خفن ترین البوم امیر باشه

موزیک های احتمالی البوم کاسمز cosmos

۱.سربار ۲.فیت با گندم ۳.فیت با شایع ۴. یه اهنگ با بیت پیشنهادی سهیل خدابنده ، میتونین بیتشو تو پیجش ببینید ۵. شاید هم امیر با بیت پیشنهادی سعید انصار برای گرگ ۳ ، یه موزیک دیگه بده ۶ . باتو ۳ ، همینجوری حدس میزنم میاد 😂 ۷.دیشب ، فعلا نه ولی احتمال زیاد میاد همون تو انقده خوبی هم دموی دیشب بود که توی غم گرفته استفاده شد.

موزیک هایی که نخواهد آمد 👇

من ۴ ، طبق گفته امیر

عاشقی ن*اییدم که بعد از اتمام پروژه کنسل شد

اولی نبودم ولی اخریشم ، طبق حرف خودش گفت موقتا نمیاد و من فکر میکنم چون یکی از ورس هاشو که دمو داده بود اورد تو حله ، کلا نمیاد

خار ۲ ، دموی این موزیک کاملا فیکه و قسمت حذف شده ی رفتنت بوده ولی ممکنه امیر اونو توی ترک دیگه ای استفاده کنه ، مثل ورسس باتو ۲ در جنگستیز و ورس فرق دارم از دم با اینا در برزخ 

اون یه فرشته نمیخواست و پشت سرت بد نمیگم که خودم فکر میکنم جفتشون ورس حذف شده ی تو ام فرشتم نبودی باشه

پولکی هم بعید میدونم بیاد 

اهنگ الو ۳ هم که قرار بود از یونیورسال شخمی پخش بشه ، ولی نشد و احتمالا کنسل شده 

اون ترکه هم که امیر بعد خریدن خونه ی جدیدش بود و به اسم رنگ صدات میشناسنش هم نمیاد چون خودش گفت همینجوری حسی یه بداهه داد ولی کاش بیاد🤤

عجب ۳ هم طبق گفته ی امیر همه ی عجب ها هر ۱۳ ماه می ایند ولی فکر میکنم عجب ۳ هم با تاخیر خیلی زیاد میاد

اگه شما هم اهنگی یادتونه اضافه کنید

درضصلا ربمن در باره اون مطلبتونم که گفتین بهشت نمیاد باید بگم که من متوجه یه ش اختلاف بین بهت و بهشت شده بودم ولی اصن ربطی نداره ، بهشت بعد ۱ میلیونی شدمن یوتیوب میاد ، و از اونجایی که خدا رو شکر امیر نمیتونه بدون اهنگ دادن بشینه و همه خداحافظی هاش الکیه 😅 انقد البوم و اهنگ و فیت با همه عالم و ادم میده تا این به اصتلاح تتلیتی های لاشخور یوتیوبو ۱ میل کنن

و در این باره که گفتی امیر گفته کاورای بهشت بنفش و اینا هستن باید بگم که من قبلا گفتم بازم میگم ، البوم بهشت ۲۰ ترک داره و کاوراش اینجوریه 👇

🔴🔴🔵🟣🟣

🔴🔴🔵🟣🟣

🔴🔴🔵🟣🟣

🔴🔴🔵🟣🟣 ولی جای ایموجی قرمز ها صورتیه ، ایموجی صورتی نداشتم ، راستی ۲ تا نکته ی خنده دار 

نکته ۱ : میگن رفیقا رو هم تاثیر میذارن ، تهی و امیر هم ذوی هم تاثیر منفی گذاشتن امیر و پیشرو باعث شدن تهی تو بیبی اونم دوست منه بگه لا*شی و تهی هم باعث شد کورس های تتلو مثل کورس های اهنگای خودش چرند بشه (اشاره به کورس اهنگ مرسی امیر تتلو )

نکته ۲ : نکته دومی رو یادم رفت 😅

بای

پاسخ:
خب الان من چجوری با این همه متنی که نوشتی جولیتا بدم😂😂
دوتا آهنگ بگو سانسور کنم

با منی ؟ 🤨

پاسخ:
اره

راستی یه ترک توراهه به اسم رقص اندام ۳ ، یک و دوش واسه دوره ی برو از پیش منه

رقص اندام ۱ : تهی ، پیشرو

رقص اندام ۲ : تهی ، حصین 

رقص اندام ۳ : تهی ، تتلو ، پیشرو

تهی یه استوری گذاشته بود که داشت با ی اریجمنت خارجی بیتشو درست میکرد

پاسخ:
رقص اندام ۳ با تهی پیشرو حصین و تتلو
چه شود

من موزیکی پیشنهادی ندارم ، درضمن میشه جوابتو نسبت به کل اون متنی کهمن مینویسم بذاری ، من ۱۰ تا پاراگراف مینویسم تو یک کلمه برای ۱جملم جواب میدی ، و خواهش دوم اینکه تو الان کسرایی ، افشینی ، مهدیی ؟ لطفا اول تایپتون اسمتونو بنویسین

پاسخ:
من مهدیم کسرا و افشین خیلی وقته نیست مثل اینکه 

دوستانی هم که حرفمو باور ندارن  ، کافیه برین یوتیوب سرچ کنین رقص اندام ۳ براتون میاد

با جازه نظرات من درباره ترک های بهت 🤗

بهت...

بیت : ۶

کاور : ۸

لحن : ۵

کورس : ۸

پاسخ:
مهدی : به نظر من خوبه

حق

بیت : ۸

کاور : ۸

لحن : ۷

کورس : ۱۰

شیطان

بیت : ۱۰

کاور : ۱۰

لحن : ۹

کورس : ۹

بهشت

بیت : ۶

کاور : ۱۰

لحن : ۸

کورس : ۴

پاسخ:
😐😐😐

یه دفعه دیگه میخوام

بیت : ۹

کاور : ۱۰

لحن : ۱۰

کورس : ۱۰

پاسخ:
🗿

منو بساز از اول

بیت : ۱۰

کاور : ۱۰

لحن : ۱۰

کورس : ۹

موزیکی ترکیبی از اهنگای : حسش کن ، تو که بخوای میتونی ، من به کم راضی نیستم ، میخوام

جنگل تاریک

بیت : ۷

کاور : ۸

لحن : ۶

کورس : ۹

مرسی امیر تتلو

بیت : ۹

کاور : ۷

لحن : ۱۰

کورس : ۳

چرت بودن کورسش عاقبت همنشینی با تهیه 🤣

گرگ ۳

بیت : ۴

کاور : ۸

لحن : ۶

کورس : ۹

یعنی خدایی حیف اون بیت سعید انصار نبود ، این چه چرتی بود رادپرو زد اخه

پاسخ:
👍👍

با اجازه یه متن همینجوری 

موزیک هایی که در حقیقت ۱ و ۲ هستند 

۱.قیلی ویلی ، ۲.میمیری نگی

۱.تیمار ، ۲.من به کم راضی نیستم

۱.کوزه ، ۲.نصف شب

۱.باقر ، ۲.مرسی امیر تتلو

۱.منو ببخش قدیمی ، ۲.منو ببخش حال حاضر

بقیه رو یادم نیست

پاسخ:
داداش چند تا آهنگ بگو سانسور کنم 

من چمیدونم ، میخواین یه کارایی کنین برای سایتتون که یکم شناخته شده تر بشین

۱.پیج اینستا بجای وبلاگ

۲.میکس و رمیکس اهنگا

۳.انتشار نسخه کامل موزیک ها با اضافه کردن قسمت های حذف شدشون مثل ترکیب الله و به مو رسید ولی پاره نشد

۴.موزیک هارو با بوغ سانسور کنین

پاسخ:
چنل تلگرام زدیم به حساب 😂😂😂
  • یوسف ابر قدرت ایلومیناتی
  • بنظرم برای ویو 

    برای آهنگایی مث افعی و گرگ 2 و حرمسرا موزیک ویدبو درست کنید مخصوصا گرگ 2 میتونید کلیپ اره. ازاد شدم ولی لگد مامورا چشیدم ـ

    از جهنمو و بغل چوپان مختاری بگیرید😂📿👽

    چون همچی همش براش اتفاق افتاده 

    کارتون حرف نداره🤩🤩🤩

  • دیونه پیشرو
  • من واقعا از سایت شما خوشم میا. خیلی اهنگ هارو سانسور شده پیدا نمیکنم ولی اینجا خیلی ها هست 

    میشه کوزه و چاقال نامه رو سانسور کنید ممنون میشم 

    من بهشت قابیل گرگ ۱و۲ بهت و... رو از سایت شما دانلود کردم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی