🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

آلبوم ۷۸

تتلو سانسور

نظرات  (۳۰)

آهنگ شب 2 رو سانسور کن جایی که میگه لاشی

پاسخ:
چشم...فقط همون یه تیکه ؟

شب ۲ کجا میگه لاشی ؟؟

لش میگه ، لاشی نمیگه !

پاسخ:
میگه این دیوونه بی تو هم یه ذ* هم ل*

تو ورس سه...

داداش هر جور که خوب شد و به نظرت خوب سانسور شد هم اونو سانسور کن

پاسخ:
شب ۲ تو لیسته

به نظرم خیلی چیزای ساده و سانسور میکنید 😕

مثلا آهنگ توی عجب ۲

میگه عجب پسرا لاشی شدن سانسور شدن نداره🙁😕

پاسخ:
این بیت توش یه فحش داره که اگه یکم به خودتون فشار بیارید می فهمید ل* فحشه...فحش فحشه...ساده و وحشتناک نداره

لاشی فحش ساده ای نیست فحش بدیه

پاسخ:
👍
  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    من **** ** *** بتل

     

    ستاره هم نمی‌ذارم

     

    *** تو بتلی که هیچکسی توش شرکت نمیکنه. آقایون آرمان و و امیر و ارمین یه دیس دادن کار سختیه؟؟؟؟؟؟؟

     

    چرا ثبت نام کردید اگه دیس نمی دید

     

    من **** ** *** بتل که انقد عقب افتادگی😡😡😡😡🤬🤬🤬

     

    توی همه مطالب هم میدارم که شاید این تنبل های عقب افتاده ببینند.من میدونم چیکار کنم درست بشین. سر یک نفر هم همین بلا را آوردم حالا ببینید. بتل شده بچه بازی این هفته باید راند سه گذاشته میشهیه سری *** ****

  • کسرا مقدم
  • افشین یه کار نکن به کسرا بگم برگردی سگدونی اولت هااا 

    من و ممد تو رو ببینیم یه کاریت میکنیم 

     

    تو ادبت زیر صفره 

     عملت زیر - 10

    ما ادب 10 

    عمل 100 

     

    یه چیز ساده س که تو ی جقله نمیتونی حلش کنی 

     

    جقله....

    پاسخ:
    سگدونی😂😂
    به ممد بگو دنبال استخوانش بگرده.
    بعدشم تو حالا برا من آدم شدی میای زر زر میکنی؟
    شما اگه خیلی آدم بودین کسرا را ول نمی کردید برید دنبال کارای خودتون. این من بودم که این وبلاگ را نگه داشتم. وقتی که همه شما رفته بودید اومدم کمک کسرا و وبلاگ خودمو از کار انداختم
    به خاطر کی؟
    همون کسرایی که شما ولش کردید و رفتید
    اسم خودتونا آدم میزارید؟
    انقدرم ادعاتون نشه هر چی باشید من از شما بهترم. آدم با ادبی هم هستم. شما منو ندیدید و دارید زر زر میکنید. هر چی باشم از شما آدم ترم.
    با کسرا خیلی حال میکنم ولی از همون اول با شما دوتا حال نمی‌کردم
    کلمه ای هم که شما ها را توصیف می‌کنه
    ممد : لجن
    تو : گوه
    نمیخوام منتی باشه رو سرم
    یه مطلب میزارم و برمی‌گردم به وبلاگ خودم. ولی کار من و شما تموم نشده من میام مشهد یه روزی و میدونم چیکارتون کنم لجن های گوه
  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶
  • شورتی نرو !!! 

    😂😂😂 

    اینی که پیام داده کیه ؟؟؟ 

     

    M.b ?

    J.x ? 

    دانیال ؟ 

     

    اینا نیستن 

     

    ممدم نیست 

    سروشم به وبلاگ کاری نداره 

    ارمینم مریضه 

     

    آرمان !!!!

    پاسخ:
    نه بابا دانیاله
    این گوه خوریا فقط از اون بر میاد
    اونم همیشه میپره میاد تو وبلاگ
  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶
  • گود تشخیص 👌👌👌

    یک وقتا به خودم میگم من چقدر خلم که طرفدار امیر تتلو هستم نمیدونم امیر تتلو چه موجودیه که نمیتونم ازش دل بکنم

    سلام پس اهنگ افعی و حرمسرا نیست میخوام دان کنم از کجا دان کنم

    نبینم کسی بخوره پشت افشین گوه

    کسی اینجا گوه بخوره دیس میشه دیس اماده دارم همه دیسام اماده باش هستن برای گوه خورا 

    با احترام بیا پایینAli A/M

    کم خا*یه مالی کن😂😅🤣

     

     

     

    دیدید گفتم ترک بعدی واقعا چرا هست که اسمش عوض شد. شد پرواز با تنظیم نیاوش

    خا*یه مال خودتی د*ول کسرا رو اومدی اینجا بمالی وگرنه چه دلیلی داشت وبلاگت رو ترک کنی

    ببین تو واسه در افتادن با ما خ*یه نداری 

    پاسخ:
    🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨هن؟
    جرات داری یبار دیگه بگو

    من باهات خوب تا کردم ولی تو نخواستی

    اینم یه تیکه دیس کوچیک به افشین د*ول مال

    افشین میگه:کو*نم میخواره

    من میگم:فکر کنم جوش زدی بگو یکی بیاد برات با پوماد بماله

    اول : من افشین نیستم که تو گوه خورشا دیش می‌کنی بعدشم ربطی نداره افشین دوست داشت با کسرا یه وبلاگ مشترک داشته باشه

    دوم : این دیس های بیخود تو بزار واسه بتل ببینم اون موقع چیکار می‌کنی تازه خوب معلومه خایه مالی می‌کنی هی میای میگی دیس میکنم کسی که به با افشین بد باشه قبلا گفته بودی یه همچین چیزی اگه این خا*یه مالینی پس چیه

     

    پاسخ:
    آقایون دعوا نکنید 🤫

    فکر کنم کسرا باشی اینو نوشتی : آقایون دعوا نکنید منم همینو بهش گفتم . گفتم واسا تا بتل 

    و چیز دیگه الان دوباره منو با افشین اشتباه گرفتن یه بار امیر علی و یه بار Ali من از این به بعد اسممو Afshin می‌نویسم که اشتباه گرفته نشم افشینم فارسی بنویسه

    پاسخ:
    شما صبر کن تا بتلا.
    بعدشم اسم من اسم وبلاگه

    آره منم میگم تا بتلا . داخل بتل منو بزارید با Ali A/M

    من چرا دارم درباره افشین حرف میزنم دلیل نمیشه که من خا*یه مال باشم 

    من درباره اون حرف زدم چون واسم مثل رفیق بود بهم خیلی چیزا یاد داد 

    درباره چیزی که نمیدونید تهمت نزنید تتلو هم اینو گفته اگه براتون حرفش اهمیت داره😠😠😑

    پاسخ:
    ♥️♥️♥️
    فقط دعوا نکنید
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    واست مثل رفیق باشه باز **** مالی کردی دیگه . اصلا بیخیالش

    اهنگ پرواز بزارید سانسور شده

    پاسخ:
    بابا گذاشتیم به خدا
    ده نفر پرسیدن😐
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    اقا من گوشیم خراب شده بود یه مدت نبودم ****** فحش نده دیگه هم به این سایت نمیام مرض دارم جلو ننه بابام گوش کنم ولی **** **** فحش نده با اون اخلاق *** دیگه واسه سانسور یه اهنگ **** **** نمیکنم هر *** میخوای جواب بدی همین جا بگم ********* نخور 

    پاسخ:
    موضوع چیه ؟

    بالانس و فرش و میتونید سانسور کنید؟

    اینو از سنجاق در بیار از بس دیدم حالم به هم خورد

    انقلاب صلح هم سانسور کنید لطفا ممنون

    پاسخ:
    به دستور فیلترینگ حظف شد

    داداش خیلی بد سانسور می‌کنی من سانسور میکنم پشمات می‌ریزه کسی نمی‌فهمه سانسور شده !

    بعد آهنگ های امیر بدون سانسور قشنگ تره حق تمام تو فش هست !

    ولی بنظر من اون حقه فش نیست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی