🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دریافت

 

 

فوق العاده بود 

منو یاد کی مثل من انداخت 

خیلی شبیه اون بود 

 

امیدوارم از سانسور آهنگ خوشتون بیاد 

 

افشین : سلام دوستان. من نتم فوق العاده ضعیفه فردا درست میشه براتون یک نسخه میزارم که خودم سانسور کرده. شاید باورتون نشه ولی نیم ساعت گذاشته بودم آهنگ دانلود بشه. حتی کلش هم نرفتم. ولی آهنگ را گوش دادم خیلیییییییییییی قشنگ بود. باید کی مثل من ۲ میشد. منم تا فردا براتون میذارم

  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

آلبوم سهم

نظرات  (۳۷)

آره گیتاری  که توش میزنه مثله شبیه کی مثل منه وقتی میخواد بقه منو دورم کن از این کره ی خاکی یه لحظه فکر میکنم میخواد بقه وقتی که پری از همه. راستی چرا کاور اصلی آهنگ و نذاشتی

پاسخ:
این قشنگ تر و ادبی تره

اصلا اصلا 

این اهنگ شبیه به اهنگ من باهات قهرم است تمام

خلاس

11228

پاسخ:
عزیزم نت گیتارش همون نت کی مثل منه....



ولی راست میگه کسرا. یه تیکش خیلی شبیه من باهات قهرم بود. ترکیبی از من باهات قهرم و کی مثل من بود که جالب اینه تنظیم هر سه تاشو مهدی معظم زده ولی حیف شد از پیش تتلو رفت
  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶
  • یه سری به کلش بزن قائم مقام عزیز 😉

    عالی تتل برگشت 🤤

    مگه مهدی معظم از تیم امیر تتلو رفته

    تتلو توی این اهنگدفقط صداش شبیه به کی مثل من هست و وقتی اهنگ شروع میشه اولین تار گیتارش شبیه به اهنگ افعی هست

    پاسخ:
    شبیه خیلی از آهنگا هست 
    ولی درواقع تابت شده که اسکی 🎿🎿🎿 از کی مثل منه

    کدومتون خا*یه داره دیس بک بده. میخوام دیس کنم

    پاسخ:
    من افشین😂
    من تو رو متولد کردم کوچولو حالا به من دیس میدی😂
    بده ببینم. سلطان دیس بک اینجاست

    خیلی خفن و بی رحم

    سلام این آهنگ کاور دیگه داره که بده کاورو سانسورکنید لطفا و بذارید

    اون گوشی تو هست که بی ادبه وگرنه ما همچین کاوری برامون نیامد

    اره درست میگی افشین تو منو متولد کردی ولی ببین تو انسان اولیه هستی و من انسان این زمانم پس ببین خیلی با هم فرق داریم به قول معلم منطق ما حیوانی ناطق هستیم

    پاسخ:
    با اینکه نفهمیدم چی گفتی ولی اوکی
    دیس بده

    آهنگ خیلی قشنگ و دلنشین بود 

    مهدی معظم ترکونده 

    بعد عمو معراج کجان؟ 

    سوم ما رو از آلبوم سهم بیشتر 

    مطلع کنید 

    بگ گراند آلبوم رو بزارید 

    پاسخ:
    معراج😐
    راستی شما نمی‌خواهید تو بتل ها شرکت کنید؟

    ساکت شو افشین تو اصلا خا*یه نداری

    چه کنیم دیگه😂😂😂

    تو نتونستی اهنگ غم گرفته رو قول دادی سانسور کنی تا الان موندی

    بعد میخوای به من دیس بک بدی

    سلام یه خبرخوب تتلو آهنگ من به تومدیون نیستم روداد تایمشم ۴:۱دقیقس

    پاسخ:
    فکر نکنم... سایت های معتبر تایید نکردند


    چرا کسرا داد. قهر نکن و نه و من به تو مدیون نیستم را داد. ولی سریع پاک کرد
  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶
  • دانیال می‌گفت یه لحظه یه آهنگ جدید دیده ۱۵ بعد که اومده دیده که نیست 

     

     

    چقدر بهش تهمت زدم 

    بهش گفتم توهمی 😐😐😐 

    ضایع شدم 😐

     

     

    پاسخ:
    😂😂😂
  • پویان مختاری 🤣
  • بابا یه دوتا آهنگ سانسور کنید آهنگ شب تیره ‌‌.... احترام رو دوباره بهتر سانسور کنید....مسخره بازی...حرمسرا..‌‌‌دلم میخواد....

    ساکت شو خربزه مگه مردم بیکارن بیان از اول برات سانسور

    کنن همین 

  • پویان مختاری 🤣
  • درست صحبت کن پ وبلاگ ما ل چیع

    پاسخ:
    باش بابا

    برای بیکارای مثل تو هستن که بیکار نمونن

    اگه قرار باشه حرف بزنم درستین حرف هارو میزنم

    11228

    پاسخ:
    حالا جوگیر نشو سد مصطفی

    خربزه دومی چیه نیستی

    سلام لطفا کتاب تتلو بزارید لینکش. 

    بعد بتل یکم بزرگ بشم 

    پاسخ:
    گذاشتم هستش تو مطالب قدیم
  • پویان مختاری 🤣
  • سلام وبلاگ دیگ سراغ ندارید لینکش بزارید وبلاگ آهنگ سانسور بکنن

    پاسخ:
    نداریم

    آهنگ جدید کی میاد

    پاسخ:
    چند وقت دیگه...

    من خیلی دلم میخوام آهنگ یه قطره از خدایی از آلبوم سهم بیاد با ٱرکیده خونده میدونم بمب میشه ولی فکر نکنم بیاد از آلبوم سهم کاش اشتباه فکر کرده باشم

    آهنگ بعدی چیه

    فکر کنم واقعا چرا باشه

  • سلطان تتلو
  • آقا خیلی فعالیتتون کم شده سانسور شده ها رو اصلاح کنید با حساسیت افشین....آهنگ رپر های دیگ مثل پوتک بزارید....لطفاً بزارید لطفا

    پاسخ:
    فعالیت رپرا کم شده...

    آقا همین آهنگ احترام رو لطفا درست کنید دیگ هیچ نمیخ.ام اونجاست که میگه دل من شده شعله ور برات ذهنم شده در از ادات هنو میکشم شعله از لبات درست کنید

    آهنگ شب تیره رو چرا نمیزارین

    پاسخ:
    من نمیفهم چرا نمی‌فهمید...
    میگم صبر کنید

    سلام گرگ۲ رو اونطور که خواستم گذاشتید

    اجب وبلاگی دارین چند ماهه الکی بدون هیچی دارین میگذرونینش

    پاسخ:
    قضاوت زود !

    من میدونم یه فکر های خفن تو راهه و خیلی آهنگ سانسور. از حرفاتون معلومه نمیدونم چرا بقیه نمیفهمن

    پاسخ:
    اصلا همچین چیزی نیست 💔

    پ میخواین چی کنین 

    نامرد چرا ضایعم می‌کنی 

    سلام لطفا سانسور پرواز رو میذارید

    پاسخ:
    گذاشتیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی