🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دانلود آهنگ عقرب سانسور شده از تتلو

پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۰۲:۵۳ ب.ظ

نسخه مهدی دریافت

شروع آلبوم جدید و سبک جدید از تتلو

طولانی در راه است از طرف افشین 💨🌪️🌪️

  • Mahdi Rajabi

آلبوم یین یانگ

نظرات  (۲۰)

چرت و پرت شده آهنگاش جدید فقط سربار خوب بود یکم

دمت گرم عالی مثل همیشه

ولی خداوکیلی سانسور کبک رو درست کنید دو هفتس قشنگ منتظرم

این الان سانسوره!!!!!

سانسور نکنید سنگین تری!

پاسخ:
برو از بجای دیگه دانلود کن 

اسکل تو فحش ها رو گذاشتی بقیه رو سانسور کردی😐😐

شیک دیلدو اینا چیز خوبین گذاشتی؟

 

پاسخ:
باش👍

چرا چند وقته سانسوراتون بی کیفیت شده

پاسخ:
کم کم باید جمع کنیم بریم... 

کسرا: من خودم سانسور کردم ولی چندروزه هرچی تست می کنم آپلود نمیشه

سلام میشه آهنگ زامبی رضا شاه رو سانسور کنید دمتون گرم

چرا😭😭؟

میتونین وبلاگ دیگه ای درست کنین؟

راسته میگن حمید صفت و امیر خلوت و اپیکور میخوان فیت بدن؟

کسرا بده من برات آپلود میکنم آپلودر دارم

ایدیم:.      @iran_orginal

روبیکا پیام بده برام بفرستش یه مین اپ میکنم

اسم برنامه که باهاش سانسور میکنید چی بود میخوام یه آهنگ رو ببرم تمیز در بیاد بگین

بنظرم شما از اف ال استودیو یا اف ال استودیو موبایل استفاده کنید من الان پنج شیش تا آهنگ باهاش سانسور کردم با کیفیت عالی(تقریبا)

 

 

بیاین پایین 

 

 

 

و اگه مشکلی ندارید میتونم چند تا از آهنگایی که سانسور کردم رو براتون ارسال کنم

پاسخ:
@Tataliti89
تلگرام 

با من بودید؟ 

 

 

اگه که با من بودید من فقط ایتا دارم

حالا که میبینم آره با من بودید😅😅

واقعا راسته حمید صفت و اپیکور و امیر خلوت میخوان فیت بدن؟

من فن تعصبی تتلو بودم نزدیک ۱۰ سال بود که تتلیتی بودم ولی از پارسال که رید تو اتحاد دیگه حالم ازش بهم میخوره و پیشرو فن شدم

خب تو تتل فن نیستی

ببین فن یعنی هر کاری کنه بازم باهاشی

اتحاد داشتم من خیلی خسته که حتی اهنگمون در نیومد بیرون وکال نمیدادن

لطفا آهنگ لیدوکائین رو سانسور کنید 

لطفا آهنگ تو تنها راه گمشدنی رو سانسور کنید

آهنگ یجوری اوکی کنیدم رو سانسور کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی