🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

نسخه مهدی : دریافت

خداوکیلی دهنم سرویس شد که به این بدی سانسور کردم 

یکی از بدترین سانسور هام 

لطفا درک کنید توی این دوران مدرسه

من دیشب تا ساعت پنج بیدار موندم که آهنگ بیاد 

و بالاخره بعد از دوسال این فصل از زندگی هم تمام شد

کاشکی زمانش بیشتر بود

 

نسخه ی آزمایشی کسرا دریافت

 

به زودی:  

با کیفیت ترش رو هم از لحاظ همخوانی بیت میزارم ( البته زیادم به چشم نمیاد توی این نسخه) 

 

و از همه مهم تر:  

همونطور که برای آلبوم بهت مطلب تکمیلی گذاشتیم،  برای شیطان هم هر وقت سرعت نت بهتر شد و پوتین و طالبان سرعت رو زیاد کردن، میزاریم و کلی نکته ی جالب میگیم راجع بش 

برای cosmos هم میزاریم هر وقت تموم شد... 

 

  • Mahdi Rajabi

آلبوم شیطان

نظرات  (۳۳)

سلام مهدی جان دستت درد نکنه خیلی هم عالی سانسور کردی 

کار هم خیلی خفن بود ولی انتظار بیشتری میرفت از نظر من 

پاسخ:
خیلی کورسش بد فحش میداد 
مگر اینکه آهنگ بدون سانسور را بزارم کسرا سانسور کنه

حاجی شتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت 

این چه سمیه 

واقعا کامل و اصلیشه؟؟  

دهنم جر خورد از بس هااا کشیدم 😂

پاسخ:
Yes
مگر اینکه آهنگ بدون سانسور را بزارم کسرا سانسور کنه
باش؟؟؟

بگو کسرا هم سانسور کنه ولی با حساسیت کمتر که تایم آهنگ کم نشه 

پاسخ:
باش
  • کسرای بدبخت
  • من هر کار میکنم نمیتونم مثل قبل سانسور کنم 

    یاد بدبختی هام زمان میخوام تو وبلاگ قبلیم افتادم که باعث شد من اون وبلاگو ببندم!!!  😂😂😂🗿

  • امیر رحمتی
  • کسرا توروخدا تلاشتو بکن 

    به سانسورت نیاز داریم😭😭😭😭😭😭

  • کسرای پیر بدبخت خسته وسط امتحانا
  • تا آخر هفته میزارم نهایتا 

    این هفته پر از امتحان های الکیه که هممون ازش خسته ایم صد در صد 

    تو این سن هم میخوان املا بگیرن 😂

    ولی از کلماتی مثل قشقرق و الم شنگه و اتباع عالیات و این چرت و پرتا 

     

    پاسخ:
    منم 
    فکر کنم تا چند وقت دیگه اوضاع این باشه وبلاگ بسته شه 
    یا هم باید خودم اداره کنم
    خداوکیلی کسرا هیشکی مارو درک نمیکنه 
    😭😭

    کسرا آخر هفته شد 

    پس چی شددددددددددد😭😭😭😭

     

  • کسرا با نمره زیست ۲ 😂
  • جمعه مونده 😂

     

    بعد هم تا نصفش رفتم 

    پاسخ:
    کسرا زیستت ۲شدی واقعا 😐😐😐🤣🤣

    دستت طلا دمت گرم

    توروخدا فردا دیگه آپلود کن

    کسرا من یه حساب دیگه رو تو باز کرده بودم 

    زیست 2؟!💔😐

     

  • کسرای بدبخت
  • چیکار کنیم دیگه 😂

    پاسخ:
    کسرا من فک میکردم تو درس خونی مگه که از من بد تری 
    حداقلمن پایین ترین نکرم هف ونیم بود
    ببخشید هفده و نیم


    دوستان توجه 

    من از صبح بدبخت شدم 

    و هنوز یه ورس دیگه ش مونده 

    و اینکه باید کیفیت ادغام رو هم بالا ببرم 

    حالا هم باید برم سراغ فرهنگ و هنر 😂😂😂

    اینو بدونید که دارم کاملا روش کار میکنم و در روز های نه چندان دور میزارم 

    پاسخ:
    اوکی 
    کسرا من از ساعت ۱۲ظهر که نبودم داشتم درس هامو مینوشیتم که الان اومدم 

  • کسرای بی کلام کن 🗿🗿🗿😂😜
  • دارم با بیکلام کار میکنم امیدوارم یه چرتی ساخته بشه 😂

    پاسخ:
    هرچی باشه بهتر از منه😂😂😂

    کسرا این که گذاشتی صدا و بیت هماهنگ نی پس کی اصلی رو میفرستی 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

     

     

    کتاب به دنبال بهشت در جهنم و برزخ رو دوباره میزاری پی دی اف رو

    دوباره پی دی اف کامل کتاب امیر رو میذاری

  • کسرا کتاب گذار
  • باشه میزارم کتابو

     

    و اینکه این نسخه ی آهنگ اصلیم نیست چون بیتش رو رندوم گذاشتم 

    ولی صدای خواننده تو نسخه ی اصلی همینه 

  • امیر رحمتی
  • سلام میشه کوالا از کوروش و سپی و ام جی رو سانسور کنید 

    پاسخ:
    باش

  • امیر رحمتی
  • میشه دقیقا بگید کی میزارید آخه خیلی منتظرشم؟!

    پیجم رو تبلیغ میکنید لطفا

    Cosmos.artwork@

    پاسخ:
    از حالت خصوصی برش دار

    کسراااااااااااااااااااااااااا 

    پس چی شددددددددددد

     

     

     

     

    برداشتم ، راستی به زودی یه پیج هم میزنم که موزیک سانسور کنم ( فقط اهنگای امیرو ) ایدیش هم تا چند روز دیگه میذارم

    پاسخ:
    باش

    من رو یادتون هست ؟

    راستی افشین زنده اس؟

    تتل چرا آهنگ نمیده؟

     

     

    پاسخ:
    فک کنم همونی
     هستی که گفتی شاید تتلو مثل تتانسیون شد
    چرا میکی 
    میخواد چنل یوتیوبش هم بفروشه

    تتلو چرا آهنگ نمیده دلیل بیاید در اطلاع باشیم

     

    میخواد بره؟

     

     

     

     

    پاسخ:
    بله

    اگه منو یادت ننیاد آخرین نظر های آهنگ بهت رو نگاه کن 

    من قدیمی ام

     

    هععععی روزگار

    خب منم قدیمی هستم با افشین اومدم

    هیشکی مارو یادش نیست

    اصا اهمیت نمیدن🗿

    ایگنور هم میکنن تازه 

    مردک نیمه کاکا سنگی بنام کسرا مقدم حتی جواب مرا و حتی تو را نَمَده

    من نمیدونم چیکار کنم الان 

    میپرسم تتلو چرا آهنگ نمیده 

    میگه عَمومی استی 

    میگه چنل رو میفروشه

    خو به قدیمی بودن و سوال من چ ربطی داره خو؟

    پاسخ:
    عزیز 
    وضعیت خوب نیست
    چون آبو کمه چنل یوتیوبش هم باید یک میلیونی سود 
    منم بیشتر نمی دونم
    در ضمن گفتم که تو را میشناسم

    سلام خبر خوش تتلو داره یه آهنگ میده به اسم ماه کامل تو یوتیوبش هست خیلی آهنگ خوبیه.ایشالا آهنگ رو بده

     

     

     

     

    پاسخ:
    کاشکی

    شما با چه فیلتری وارد یوتیوب می‌شید ؟

    پاسخ:
    سایفون

    دیگه تموم شد

    میشه لینکشو اینجا بزارید 

    آخه در سایت های دیگه حذف شده

    پاسخ:
    باش اگه شد

    چرا نسخه جدید نمیاد 

    حاجی چرا فعالیت نمیکنید🥲🥲 هر روز چک میکنم ولی هیچی به هیچی 

    پاسخ:
    هفته بعد من میام

    داپش زنده ای؟

    ما منتظر شما بودیم

     

     

    ولی شما نه

    کجا پس میری ای دوست

    ما منتظریم بیا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی