🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آهنگ سهم از تتلو سانسور شده

سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۰۶:۵۳ ب.ظ

دریافت

تتلو برگشت👑🤩

البته باید بگم که ضعیف. انشالله آهنگای بعدی بترکونه

ولی خداوکیلی تفاوت ما را با بقیه ببینید. ۱ ساعت نیست آهنگ را داده. 

در ضمن با همه حساسیت ها درست کردم. دیگه نیازی نیست کسرا سانسور کنه

  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

آلبوم سهم

نظرات  (۲۴)

واقعا ممنونم

پاسخ:
♥️♥️

لطفا اگه پیدا کردین عکس تمام کاورهای آلبوم سهم روبزارین با اسمشون

پاسخ:
مثل اینکه دیگه بهشت نمیاد 

جدی جدی اسمش سهمه

افشین:بهشت وقتی میاد که یوتیوب میلیونی بشه

دمت گرم...من برم واسه امتحان بخونم 

پاسخ:
👑♥️
برو

فقط اینکه چه کاور چرتی داره

پاسخ:
خودش گفته کاور اصلی نیست. قراره خاکستری باشه کاور

میشه کلمه شب جمعه رو سانسور کنی

پاسخ:
چراااا ؟؟؟

شب جمعه که خیلی شب قشنگیه


افشین: از یه نظر دیگه میگه

اره ولی منظور تتلو یه چیز دیگس بهتره که سانسورش کنی

جان من کاور خاکستری. تتلو کجا گفت لطفاً جواب بدید

پاسخ:
شبیه کاور تازیانه و ولش کن و افعی


تو یوتیوبش

راستی میدونید تعداد ترک های آلبوم سهم چند تاست

پاسخ:
نه. اصلا هیچ چیزی راجبش معلوم نیست. حالا تا فردا تقریبا میگه نگ کاورا چیه و چند تا اهنگه و ....

راستی میدونید که البوم سهم شبیه به البوم فرشته است 

چون البوم فرشته اولین اهنگش تو بزار برو منو بود که صداش و خوانش شعر ها شبیه به تو بزار برو منو و یه اهنگ دیگه است که اسم اونو یادم نمیاد 

و فکر میکنم که اهنگ بعدی شبیه به من یادت نرم باشه

نظر من اینه

پاسخ:
نه فکر نمی کنم. دلم یه 78 میخواد. کاشکی البوم بعدی 69 باشه 30 تا ترک

من دلم یه اون دیگه نمیتونه ی جدید میخوادددددد

چند تاست؟

پاسخ:
نمیدونم

چرا دیگه از آلبوم جهنم سانسور نمیکنید منصرف شدین؟؟؟

پاسخ:
آلبوم جدید اومد دیگه...

اخه ۱ ساعت طول نکشید شما سهم با اون همه فحش سانسور کنید البوم جهنم که زیاد نیست اگه نمیخوای سانسور بکنید من دوباره اهنگ بریزم اخه کل اهنگامو حذفشون کردم 

پاسخ:
منا میگه😌

خب سانسور شده ی اکثرشون رو داریم

بالاخره آلبوم جهنم تا آلبوم سهم رو سانسور می کنید 

امیر بیا توی این وبلاگ بگرد شاید اهنگ که میخوای توش باشه همشونو افشین سانسور کرده منم بارگذارشون کردم. اینم لینکhttps://tataloosoltan.blogix.ir/

 

داش اونجا من نمیام 😅 اشکال نداره 

بچه ها یه سوال رفیقای شما هم بخاطر سانسور گوش دادن مسخرتون میکنن منو جر دادن انقدر بهم گفتم بچه ننه 😅💔

پاسخ:
اتفاقا ما جرشون می‌دیم 

افشین : من که بدون سانسور گوش میدم. برای همین فحش نامه عطار نیشابوری را مینویسم. به قول کسرا


آهنگ چطور بود و چرا 

یه تحلیلی بدید 

من میگم قشنگ بود واسه شروع

پاسخ:
آهنگ ضعیف بود 

استارت آلبوم به برزخ و عجب 2 و پریشب 

نه به سهم 

سلام میشه همین اهنگ رو با حساسیت اقا کسرا هم بزارین ، البته نه کاملا فقط ع* گ*ه رو سانسور کنین

پاسخ:
😳🤣

باشع

سلام ، پس چرا نزاشتید ؟

پاسخ:
راستش امروزا بیشتر درگیر اون یکی وبلاگ هستیم 

کدوم وبلاگ ؟ اونم سانسوره اهنگه ؟؟؟

پاسخ:
نه..بتلع

آهنگ جنگ ستیز هم از آلبوم سهم اومد سانسور کنید لطفا

سلام آقای یک نفر 😐💔 جنگ ستیز هنو نیومده

چند روز دیگه میاد 

بله داداش ، ببخشید من دیدم کاورش اومده فکر کردم خودشم اومد.😅😔

پاسخ:
قسم میخورم 
چرت ترین کاور جهان

😂😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی