🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دانلود آهنگ سانسور شده بهت

دوشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۱، ۰۱:۱۷ ق.ظ

دریافت

تتلو برگشت 

برگشت خوبی بود با این موزیک گریه ام گرفته بود 

فکر نکنم خوب سانسور کرده باشم 

 

 

اینم نسخه ی کسرا 👇 

دریافت 

 

پخش آنلاین

  • Mahdi Rajabi

آلبوم بهت

نظرات  (۲۶)

  • یوسف ابر قدرت ایلومیناتی
  • آغاز بهت

    11228

    22فروردین 1401 مصادف با 11آوریل 2022 

    رمضان 1443 دوشنبه بامداد 

    پاسخ:
    😐😂

    منم میزارم

    آقا من دیگه سان نمی کنم 🤣🤣🤣🤣🤣

     

    پاسخ:
    😂 

    من گودرت دارم 

    کسرا واسه نسخه ای که گذاشتی پخش انلاین بزار

    پاسخ:
    چشم 

    دوست عزیز یه چیزی ذهن من را درگیر کرده 

    میتونی کمکم کنی ؟ 

    سوالم اینه 

    تو سجاد خودمون نیستی ؟ 😐 

    لحن صحبتت و اسم نوشتنت خود سجاده 

    اره خودمم

    شوخی کردم بالا

    من یکی دیگم بیخود ذهنتو درگیر نکن

    نه من تورو میشناسم و نه تو منو 

    منم فکر کنم بشناسمت

    منم یه دوستی دارم اسمش کسرا مقدم هست

    ولی فکر نکنم تو اون باشی

     

    پاسخ:
    مهراب شماره ۲
    یادت نیومد.😂

    من مهراب نیستم من سجادم و تورو نمیشناسم

    پاسخ:
    تو کدوم شهر زندگی می‌کنی ؟ 😂😎🇰🇷🗿

    اخ جون بالاخره اومد

    کسرا ناراحت نشو ولی.......

    داشتم بات شوخی میکردم من تورو نمیشناسم فقط اسمتو بلدم و هرچی گفتم دروغ بود من دوستت نیستم و این فقط به شوخی بود 

    ولی به دل نگیر 

    پاسخ:
    کسرا این بد بختو ول کن این اون سجاد نی به غلط کردن افتاد ازت معذرت خواهی کرد 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    راستی افشین چرا تو آهنگ را سانسور نمیکنی 


    اوکی ولش 😂🗿 

    افشینو ولش کن یه چند وقتیه ظاهراً کوکائین زده جوابمو نمیده حتی 😐😎
    بعضی وقتا جواب منو میده

    اخه من کِی معذرت خواهی کردم🤣🤣

    بعدشم درست درست حرف بزن 

    اخه به غلط افتادن !!!!!

    پاسخ:
    😂🇰🇷
  • یوسف ابر قدرت ایلومیناتی
  • درود بر کره جنوبی 🇰🇷

    و ایران زمین 😂🇮🇷 

    کسرا خان نظرت راجب دعوا قدیمی مهراد هیدن 

    بی تی اس آرمی چیه 

    من بنظرم که حق میگم اینه که 

    هر کی این روزا زمونه با بی تی اس در افتاد دنبال توجه تو چشم بودن بیش نیس!!! اما هیدنم حقایی گف 

    عامو کنسرت تتلو بزارید اینجا وفت کردین 

    کنسرت خفنش نزدیکه

    پاسخ:
    بی تی اس گروه خوبیه ولی... 

    این افشین بود 😐😐😐

    حالا من 😎🇰🇷 ( کسرا ) 

    هیدن که اصا خودشم فهمید اشتباه کرده 

    بی تی اس آرمی یعنی همون بی تی اس فن ها ( که متاسفانه ایرانی هاش خیلللی اسکلن وقتی میتونیم به موزیکای رپ فارس رایگان دسترسی داشته باشیم دیگه 
    واقعا بی تی اس هیچه ) 

    اره تازه قراره تو اولین بازی جام جهانی بی تی اس رو بیارن 










    پ.ن : تا چند سال آینده همگان قدرت موسیقی فارسی رو به دست JX میفهمند 
    فقط 20 سال صبر کنید لطفا 

    کی بیداره😂😂😂

    پاسخ:
    من بیدار بودم ولی داشتم کار های دیگه ای انجام میدادم 

    ای مارمولک 😂😂😂

    کجا بهتر از اینجا؟بیاین یکم درد و دل کنیم.مثلا من فردا امتحان شیمی دارم باید تا صب بیدار باشم  مث سگ بخونم😢😢.چند وقت راحت بودیما باز شروع شد

    پاسخ:
    خوش به حالتون ما هر روز ازمون می‌پرسه همه درسا را

    آها تیزهوشانی؟آره سخته.راستی.اینم بگم که مشکلم حل شد.یا بهتر بگم.به جای اینکه مث سگ بخونم مث سگ مریض شدم نرفتم مدرسه😂😂

    پاسخ:
    😂😂😂😂😂

    دوستم تیزهوشان میگه خیلی سخته.هرروز ازمون میگیرن.البته به نظرم دیگه اون خیلی سخت گیریه بیجایه.مث مدرسه ما خوبه.هرروز نمیگیرن ولی وقتی میگیرن سخت میگیرن.البته پرسشای کلاسی و اینها هم هست میشه گفت اونارو هرروز یا روز درمیون داریم

    پاسخ:
    نه تیزهوشان نیست ولی شاید برم 


    کسرا : من تیزهوشانم و خیللللی راحته
    فقط زیست و زمین و پیام و ریاضی تکمیلی سخته 

    اع.حاجی تو کسرا نبودی؟من فک کردم کسرا.جان هرکی دوس دارین اسماتونو بنویسین بدونم دارم با کی حرف میزنم😂

    پاسخ:
    من مهدی بودم 

    😂😂😂

    ماله ماکه چیزی نداره امروز امتحان منطق دادم امدم☺

    راستی افشین کجای چندوقتیه ازش خبری نیست

    پاسخ:
    مهدی: نمیتونم خبری ازش نی 

    یه چیز دیگه.میگم عکساتونو بذارید نمیشه؟یادمه کسرا تو گفتی که کمیته فیلترینگ یا بیان نمیذاره.واستا ببینم.پس از تتلو هم ممنوعه تر شدین ها؟!😂😂

    پاسخ:
    😂 

    کسرا : پلیس مشهد دنبالمه 😐🗿

    راستی کسرا(چقدر راستی راستی کردم😐)کجای مشهد میشینین؟میخوام ببینم به ما نزدیکین یا دور؟؟

    پاسخ:
    ناحیه 4

    اهنگ پوتک اقیانوس رو سانسور کنید  

    پاسخ:
    باش

    برا چی پلیس دنبالت باشه😐.نکنه برا همین پوسترای کنسرت؟؟😂😐

    پاسخ:
    نه برای دزدی 😂😂😂

    اهنگ دلم تنگ میشه خلسه کلمه لا*شی هر دو جا رو سانسور کنید 

    سلام بعد از سال ها برگشتم 

    تتلو کی آهنگ جدید میده؟

    پاسخ:
    وقتی نوه دار بشیم 

    از اون دنیا باید آهنگ جدیدو گوش کنیم🤣😂

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی