🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آهنگ جنگ ستیز از تتلو سانسورشده

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۱۷ ق.ظ

دریافت
توضیحات: من ++دم تو بیان. خودتون .mp3 اضافه کنید.اه
 

آهنگ هم خیلی قشنگ بود . همه چی عالی. کاور عالی . 

  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

آلبوم سهم

نظرات  (۴۳)

اون mp3کجا اضافه کنیم خودتون چرا نمیزارید

پاسخ:
اون بیان ....... وقتی آهنگ را آپلود میکنم .mp3 را برمیداره

نسبت به آهنگ اول خیلی بهتر بود

پاسخ:
کلا قشنگ بود
تتلو قبلی داره برمیگرده☺️

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

تتلو قبلی با اون دیگه نمیتونه بر میگرده 🤬

پاسخ:
بچه بیا پایین بابا

تتلوی اصلی با معراج بر میگرده 

با مال من باش بر میگرده 

با تازیانه بر میگرده 

با برزخ و افعی و جهنم بر میگرده.

ته تهش با مسخره بازی و تردمیل و می‌خوام برمیگرده 

حتی می‌تونه با درست و تو که بخوای میتونی بر گرده 

 

نه این چرت و پرتا...

 

 

 

پاسخ:
یه پیام دارم برای کسرا عزیز

بیا پایین ++شعر نگو سرمون درد گرفت


خیلی هم قشنگ بود .تتلو شما ها را پر توقع کرد. ما به همینم راضی هستیم. خیلی قشنگ بود

خیلی خفنه !!!!

ولی میگما تتلو دیوونه شده 😅

دیروز گفت یوتیوب ۴۰۰ هزار بشه بعد امروز آهنگ داد بیرون

دمتون گرم

ولی خود آهنگ سهم اصلا خوب نبود.😐😟

پاسخ:
مگه این چرت و پرته خوب بود!



کسرا خیلی حرف میزنیا😐🗿

نمیدونم چطور دان کنم بیان چیه

پاسخ:
سایتمونه عزیز 🙄

باید کجا بزنم ثبت نام کنم

چطور ام پی تری بزاریم؟🤣

میشه یجوری بزارید من همینطور بگیرمش

پاسخ:
نمیشه
بیان mp3 را حذف می‌کنه. بزودی آموزش میزارم براتون

ایووول چه اب پاش. گنگی 

راز کاور رو چی میگه 😂

 

پاسخ:
راز کاور به اسمشه
دقت کنی میفهمی

من نفهمیدم میشه بگی چیه

میگم این امیر همونی نیست مه توی بتل شرکت کرد

  • کسرا مقدم
  • یه بابایی تو جیمیل خواست که منم یه حساسیت بزارم و ۳ جا رو سانسور کنم...

    روی چشم و چالم 😎 

    حتما...

     

    پاسخ:
    🗿🚶هعی

    چه کنم

    باید ثبت نام کنم

    پاسخ:
    اگه منظور واسه بتله...
    باید بگم نه 
    دیس رو در وبلاگ دوم به صورت پیام خصوصی ارسال کن 
    همین 
    همین 
    واقعا همین

    آهنگ شب تیره رو بزارید و گرگ ۲ اونجا که میگه در،ونی زیاد اونو سانسور نکنید همه قشنگیش به همونه 

    پاسخ:
    سانسور کردیم اون مدلی
  • امیر تتل بت
  • آهنگ من اولی نبودم ولی اخریشم و نردبون رو درست بزارید او نجا که میگه مثلاً تو اصن نفهمیدی که دود سمت آدم بزرگه می‌ره رو بزارید

    پاسخ:
    هه 
    این من آخریشم که هنوز نیومده 

    4 سال 7 ماه دیگه بعد از پایان آلبوم های 

    سهم 
    بهشت 
    افعی 
    11228 
    و آلبوم تتل شاه میاد

    اون مدلی که در .ونی رو میگم کجاس

    پاسخ:
    اون مدلی خیلی باحاله.😂
    من نمیدونم. کسرا بهش بگو. به منم بگو میخوام اون مدلی

    آلبوم های افعی، 11228، تتل شاه از کجا اومد

    این آلبوم ها رو از کجات در آوردی ؟؟

    آلبوم افعی !!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

    تتل شاه ؟؟!!

    پاسخ:
    به به😂
    اقای یک نفر

    منم همینو میگم از کجا اومدن

    پاسخ:
    کسرا مغزش یکم تاب داره🤕🗿

    😂😂

    خو یکی جواب اون مدلی گرگ ۲ کجاس گفتین هستش

    پاسخ:
    لینکش رو براتون پین میکنم

    وات؟

    پاسخ:
    بالاتر هستش 
  • پویان مختاری 🤣
  • آهنگ بچه های کار رو سانسور کنید بعد تو اهنگاتون لطفاً کلمه باشی رو سانسور نکنید مثلاً تو عجب دو ....آهنگ می‌خوام رو که اولش میگه دوباره تو بغل اونکه یه روز غرورشو کشتی بخوابی بزارید

    میگم فقط یه گرگ ۲ هست اونطور که می‌خوام نیس کجاهه لینکی همینجا بزار

  • پویان مختاری 🤣
  • میگم کلمه لاشی رو  سانسور نکنید 

    پاسخ:
    چشم چوپان +سخاری😂

    کسرا پس تو همهجا هستی 😂😂😂😂😂

    نگاه کنید نظرشو پیدا کردم

     

     

    ولی تتلو با اون دیگه نمیتونه و افعی و امیر تتلو برمیگرده

    نه این آهنگها

    دلم یه 78 دیگه میخواد

     

     

    این حتما نظر کسرا است

    پاسخ:
    این تو چه سایتی بوده؟
    لامصب همه جا هست😐😂


    mustext 

    خیلی هم ارادت دارم 


  • کسرا مقدم
  • بچه ها 

     

    حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما باید حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما 

    دموی خار ۲ رو گوش کنید 

     

     

    و نظرتون رو بگید

    من زدم تو گوگل یه دموی 25 ثانیه ای اومد گوش دادم انگار یکم با صدای تتلو فرق می‌کنه شاید مال قدیما باشه و تکستش به تکست های امیر تتلو نمی خورد

    پاسخ:
    پس تتلیتی خوبی نیستی 

    خار ۲ صدای تتلو وقتی که نصف شب رو میداد بیرونه...
    به این آهنگ دقت کن متوجه تشابه صدایی میشه 
    تازه اثرات مواد اون موقع رو هم در نظر بگیر
  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶
  • ارادت داری😂

    دوران سختیه🗿😐
    وضعیت سختیه 🗿😐

    من تتلیتی خیلی خوبی هستم میدونم که آهنگ بیشتر از سه سال هست به صدای قبل تتلو بیشتر میخوره

    پاسخ:
    عزیزم این صدا نزدیک به صدای آهنگ های آلبوم برزخه....

    ولی احتمالا دیرتر پخش شده

    منظورت با کیه حاجی

    من دیس بکم امادس فقط کافیه امیر دیس بده دیسش رو میخونم و چند جمله به دیس بکم اضافه میکنم

    پاسخ:
    اینجوری دیس بک نوشتن اشتباس

    آقا نمی‌خوایم آهنگ بزارین دیگ،،اهنگ می‌خوام رو اصلاح شد بزارید خیلی چیزا الکی سانسور میکنید مثلا کلمه لاشی ... آهنگ شب تیره ..نردبون و افعی و احترام رو اصلاح کنید 

    پاسخ:
    واستا آهنگ جدید بیاد

    خو تا کی آهنگ جدید بیاد اینا رو درست کنید

    آهنگ غم گرفته همه کوچه های مارو به زودیه زود مییاد 

    پاسخ:
    اون مال بهشته
    الان رفتم یوتیوبا چک کردم متوجه شدم. کاشکی این بالای ۵ دقیقه باشه. برای جنگ ستیز تا اومدیم حالا کنیم تموم شد💔🗿

    حرف از تایم شد چرا تایم موزیک های امیر تتلو داخل آلبوم سهم کمه آلبوم فرشته بخاطر کمپانی یونیورسال کم بود آلبوم سهم واسه چی؟

    پاسخ:
    تتلو خودش گفت 
    منو ببخش اگه این یکی هم چت شد...
    فقط میخواستم سهمتون رو ازم بگیرید 
    سهم مردم گاوی مثل شما بیش از این نیست 

    این منظور حرفش بود درواقع 😄


    درواقع خودش گفت تا وقتی میلیونی نشده اینو میده که بیکار نباشه   




    حرفش این نبود
    اون گفت میخوام سهمتون را ازم بگیرین. سهمتون برای مدتی که نبودم این البوم باشه. این نشونه مهربونیشه

    اصلا نه میدونیم شکل البوم چه شکله نه میدونیم کدوم کمپانی قرارداد بسته اصلا به درد نمیخوره این دنیا😞😞(به قول مهران مدیری)😂😂

    پاسخ:
    اینجا هاست که باید بیای سراغ من
    آلبوم ۹ ترکه
    کمپانی : یوتیوب امیر

    اصلا البوم خوبی نیست

     

    پاسخ:
    همینه دیگه. تقصیرع امیره شما را پر رو کرده😡

    سلام آهنگ ها رو اصلاح کنید ببینید چند نفر دارن میگن

    پاسخ:
    یه چند ماهی صبر کنید تا شاهد یه اتفاقی شوید 
    اگه من و افشین برامون مشکلی پیش نیاد البته...
  • امیر علی
  • چرا این آهنگه وقتی دانلودش میکنیم نمیخونه؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی