🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اهنگ بشمار از تتلو سانسور شده

سه شنبه, ۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۰۵ ق.ظ

هر دو نسخه اضافه شد.

دریافت

نسخه با حساسیت پایین از افشین

دریافت

نسخه با حسایت بالا از کسرا 

در ضمن قراره از اول البوم جهنم تا درست را از اول سانسور کنیم با دو مدل مختلف

اهنگ بعدی هع 

هع فقط با یه حساسیت چون یه فحش ریز داره 

 

 

 

  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

نظرات  (۳۴)

اهنگ درست رو که سانسور نکردید از افشین دانلود کردم ولی چیزی ازش سانسور نشده بود بگ* رو سانسور نکرده بود

پاسخ:
چرا هست...
از کلمه کلیدی استفاده کنید

چطور حجم یه اهنگ رو میارن پایین

پاسخ:
با کمپرسور

تتلو از همه نظر خوبه قیافه با تتو های خوب قد خوب صدای خوب خلاصه همه چی خوبه به جز     ادبش همه چی رو خراب کرده😞😞

درست ترین کار کردین

چرا تتلو دیس بک نمیده به پیشرو اهنگ توتول

پاسخ:
قیلی ویلی
ولی بدون تعصب بخوام بگم توتول بهتر بود

اگه میشه قبل اینکه برین اهنگ بعدی نسخه حساسیت بالا رو بدین  🖤 ممنون

پاسخ:
به زودی...

اهنگ توتول رو سانسور کنید

پاسخ:
🤨🤨😠😠😠
خجالتم خوب چیزیه

چرا مگه چی گفتم گفتم اهنگ توتول سانسور کن چیز بدی نگفتم

واقعا نمی دونی تو این آهنگ رضا پیشرو سلطان و دیس کرده اگه این آهنگو گوش میدی خوب دیگه آهنگ تتلو گوش نده🤬😡😠

پاسخ:
والا
راستی اسمتم خیلی قشنگ ها😉


بی مزه...

روزگاری که تتلو و پیشرو رفیق بودن رو از یاد نبرید😢

 

واکنش شما ها:

 پچه بیا پایین **شعر نگو سرمون در گرفت بابا😂

پاسخ:
نه واقعا

خیلی اون دوران خوب بود

من اهنگ چرا خیلی خاطره دارم اگه پیشرو دعوا و شروع کرد که لعنت بهش اگه تتلو شروع کرده که افرین بهش😂

یع چیزی اگه تو یه اهنگی سانسور خوب نشد یا از ۱۰ دقیقه سانسورش ۱ دقیقه شد باز بزارید بعد یکم سریع تر خواهشا اخه هع یدونه فحش داره که همونم خود تتل سانسورش کرده واقا

سریع تر اگه انیجوریه تا اهنگ درست ۵ سال طول میکشه 

بعد ازدعوای تتلو و پیشرو تتلو به پیشرو زنگ زد و باهاش آشتی کرد حتی بخاطرش دیگه گفت به رپرا فحش نمیدم اما رضا پیشرو بخاطر خشی اسحال گفت باید تتلو از خشی معذرت بخواد که واقعا لیاقت دوستی و برادری با سلطانو نداشت 

تتلو باید دیس به پیشرو بده که پیشرو دیگه نگاه چپ هم نکنهبه تتلو

پاسخ:
ببخشید اینا میگم ولی اگر بده فقط خودش ضرر کرده
پیشرو تنهایی کل زدبازی را به ++ ک داد. تتلو هم صد درصد بد میزنه. اون دیسی که پیشرو به ویلسون داد باعث شد ویلسون بشه بدترین رپر

دوستان شما چقدر فضول هستید چکار زندگی مردم دارید تتلو پیشرو دعوا کنند ابلهان باور کنند😂😂😂

پاسخ:
🤫🤫🤫

ابلهان که تو باشی 😂😂😂

پاسخ:
آقا چرا آنقدر بهم می‌پرید ؟؟؟

به قول یکی از دوستان که گویا معلم پیام در دبیرستان هستند 

گاو نبودن کافی نیست 


تو خونمون نذری داشتیم 

 

بابام گفت وقتی عموت میاد اگه شیرینی دستش بود 

بگو عمو شما خودت شیرینی 

اگه گل آورد بگو عمو شما خودت گلی 

 

 

منم گفتم اوکی خلاصه 

 

عموم که اومد یه گوسفند آورده بود 

بقیه ش رو حدس بزنید 😅

مطمئنم معلم ها اشتباه میکنند که ما دل پاکی داریم و آرزو هامون بر آورده میشه 

 

چون اگه اینطور بود معلما تا حالا صد بار رفته بودن زیر تریلی 😂

 

 

مامانم بهترین تعبیر کننده ی خوابه 

 

بهش گفتم خواب دیدم گرگا دارن تو خونمون سفره رو به دندون میکشن 

 

گفت تختو سریع مرتب کن...خدا مرگم عمه هات دارن میان !!!

 

 

اینم یه چند تا جوک سمپادی

و از همه مهم تر 

 

 

رفته بودم قصابی. خیلی هم شلوغ بود.
قصاب، گوشت هرکی آماده میشد، اینجوری صداش میزد:

 

 

 

 

گوساله، کی بود ؟؟
گوسفند، بیا جلو !
به یکی هم گفت: تو گوسفندی؟؟
گفت: نه آقا، من گاوم 😐
خوشبختانه من جیگر خواسته بودم
گفت: جیگر، بیاد جلو😂✋

😂😂😂😂

کانال 🇮🇷 لطیفه حلال 🇮🇷

اول خودش پرید 😂 راستی چه جک های طنزی البته به نظر من کسایی که دلشون میخواد معلما بمیرن و برن زیر تریلی اهل درس نیستن اما خیلی ها هستن که دلشون میخواد معلمان باشن و اونا اهل درسن تعریف از خود نباشه خودمم اهل درسم

پاسخ:
👌

کسرا مثلا هم میره تیزهوشان

نشسته ام به گوشی نگاه می کنم گوشی اه می کشد هع کی سانسور می شود 😂

اهنگ درست خیلی شبیه به اهنگ میخوام هست فقط فوش نداره

شما برای ی هع این همه وقت میزارین دیگه برا بقیه چیکار می خواین بکنید 

پاسخ:
ما اصا هنوز شروع نکردیم 
وگرنه هع پخم نیست

در اصل کدوم از شما سانسور میکنه

پاسخ:
هر دوووووووووووووووووو

یه خانمی هم توی گروهتون هست اون چکار میکنه؟

بعد کی برای من نوشته هر دوووووووووووو؟

پاسخ:
با کمال احترام 
اون خانم به شما ها و حتی افشین هیچ ربطی نداره

به عبارتی هر چند وقت یه بار کارائوکه میزارند


راستی مگه افشینو نی داخل وبلاگ

پاسخ:
چطور مگه ؟

نمی بینم صحبتی و حرفی بزنه چند وقته

پاسخ:
اتفاقا نصف پیاما رو اون جواب میده...افشین خودت بگو 

افشین : عجبا. من صب تا شب تو وبلاگم

خوب من از کجا بدونم کی جواب پیام هارو میده 

پاسخ:
تشخیصش سخت نیست داداش گلم 





عجبببببب. به اون یکی افشین میگه داداش گلم و به من....... عجبببب

داداش خوب چطوری تشخیص بدم ؟

پاسخ:
افشین جلو جوابش اسمش رو مینویسه


افشین : چه داداش داداشی هم میگن به هم🤨

بعضی موقع ها می‌نویسه البته شاید این روز جواب نداده که اسمشو بنویسه

اقا تیکه اخر سهم رو سانسور کن

سلام حاجی میشه اهنگ میخوام رو سانسور کنی

پاسخ:
سانسور شده است 
توی وبلاگ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی