🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آهنگ حق سانسور شده تتلو

جمعه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۲۱ ق.ظ

نسخه 1: دریافت

نسخه 2: دریافت

 

نسخه ۳ : دریافت​​ 

 

کسرا : فقط نسخه ی ۳ یکم بیشتر سانسور شده 

  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

آلبوم بهت

نظرات  (۱۶)

سلام لطفا تواین اهنگ فقط ک.شعر رو سانسور کنید عن رو سانسورنکنیدممنون

اومد سانسورش کنید

پاسخ:
الان

ملی قشنگ آهنگا رید بهش

چرا عن رو سانسور نکردین😡😡

پاسخ:
آهنگ خراب میشه 

من ( کسرا ) تا فردا شاید یه نسخه ی بیخود بزارم ولی شاید خوشت بیاد 
  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶
  • این افشینه که باید دلیل نبودنش و اسکل کردن منو بده 

    درست ۱ ماهه جایی که گفت قرار گذاشتیم منتظرم 

     

    درضمن افشین می‌دونه من واسه چه کار اجباری ای اون کار رو باهاش کردم 

     

    حالا افشین جون دعوتت میکنم در تابستون ( ۲۶ خرداد البته ) 

    به یک مهمونی بزرگ مجازی پر از سوال و پر از گیج شدن 

    و پر از حقیقت های دروغ و پر از دروغ های حقیقت 

     

    پر از شک که میتونم از همین حالا یه نشونه بدم 

    برو تو مدیریت وبلاگ بتل 

    خب... امیدوارم دیده باشی که اون وبلاگ هم تغییر رمز داده شده 

     

     

    اگه تا قبل ۲۶ خرداد کاری داشتی خصوصی همینجا یا مطلب آماده انتشار همینجا 

    یا اصا ایمیل منتظرتم 

     

    در ضمن مهدی تا ۲۶ خرداد نباید حتی ۱ کلمه از مکالمه ی منو تو رو بفهمه 

     

    پاسخ:
    م نفهمیدم یبار دیگه بگو 😂
    و اینکه مهدی چرا نسخه من و زر های منو پاک کردی

    فکر کنم باهم گذاشتیم آخه اون موقع که من رفتم بزارم نصفه بود
    راستی فک کنم بهتره این من از وبلاگ برم🤣🤣


    اها.
    چرا بری؟

    بابا کجا خراب میشه؟

    پاسخ:
    حاج آقا گفتم شاید من بزارم 

    تو کسرایی؟

    یا افشین؟

     

    پاسخ:
    این کسراس. الان من افشینم. الان دیدی مطلبو ویرایش کردم سه نسخس. اون نسخه ای که تو میخای بزودی میزاریم

    مرسی

    پاسخ:
    امروز نهایتا میزارم 
    الان باید واسه اهدا جایزه برم مدرسه 😐😐😐
  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶
  •  کسی می‌دونه آلبوم چند آهنگه و رنگ کاورا ؟ 

    پاسخ:
    ۹تا
    فکر کنم مثل بهت و حق

    مرسی نسخه ۳ عالی بود

    اهنگشو دوست داشتم برعکس خیلیا

    بعد مگه شما یوتیوب تتلورو ندارین؟

    مگه نگفته چند تا اهنگه؟

    چرا کاور اهنگ شبی چشم بادمیا کرده اخه نگا چشماشو

    خیلی از اهنگارو توش قاطی کرده  یه جاش یاد اهنگ قفس و بشمار میوفتیم یه جاش اول اهنگ حرمسرا  و...

    متاهلی چکار تتلو کرده صداش عوض شده خیلی کلفته  

    صدا فقط همون صدا جوجه هنری خوبه😂خیلی صافه نازه

    بعد این میتونستید فقط عن رو سانسور کنید چرا کلشو ورداشتید

    مثلا اینجور میشد زندگی میده بوی ته سیگار 

     

     

    کاری کردین بگم دستکشارو بدین دستم 😂😂😂

    البوم مثل سهم هست هیچ فرقی نداره ۹=۹

    لطفا ورژن جدید اهنگ حق رو بزارید

     

    همون پستی که تتلو تویوتویوبش امروز گذاشت و زیرش نوشت سه ورس حق بدون دکله اون روبزارید ممنون

    س کسرا خوبی میگم چرا سایتت چیزی رو دان نمیکنه اما روی بقیه سایت ها خوب دان میکته میخوام اهنگ حق رو گوش بدم نمیشه

    پاسخ:
    1 تو همون ابوالفضلی هستی که فکر میکنم ؟ ( پیدر ابول ؟؟؟ ) 

    2 اگه وقتی میزنی رو دانلود یه صفحه سیاه میاد و آهنگ پخش میشه یه سه نقطه 
    اون گوشه هست از اون دانلود رو انتخاب کن حله 
  • یوسف ابر قدرت ایلومیناتی
  • سلام ببخشید آهنگ سلام فرمانده رو سانسور میکنید؟! 😂😂😂

    پاسخ:
    میشه ۰ ثانیه 😂😂😂😂 


    کسرا : 

    یه اسکلی اومده پاچه مثلا امام رو کرده 

    ملت اسکل 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی