🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

درخواست آهنگ سانسور شده

يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۰۸:۴۶ ب.ظ

در اینجا می توانید

 

 

درخواست اصلاح آهنگ داشته

 

 

باشید...و در همان روز جواب خود را

 

 

بگیرید

 

 

 آهنگ های در

 

حال اصلاح:

 

 

مستر لوده 

من ۲ 

عجب !

 

 

 

در ضمن شما میتوانید از طریق لینک زیر آهنگ هایی که تا به حال اصلاح شده اند را مشاهده کنید :

http://rapcensorship.blog.ir/tag/%D8%AA%D8%AA%D9%84%D9%88%20%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B1

  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

درخواست آهنگ

نظرات  (۵۰۹)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام لطفا اهنگ **** باقر سانسور شده بگذارید

پاسخ:
اگه سانسور شد چشم...
اخه خیلی سانسورش ریسکیه ...مثل جوجه هنری

ریسکیه؟یعنی چی؟

اگه میشه اهنگ بعدی خا** باقر باشه خیلی دنبالش میگردم

در ضمن لطفا اهنگ را که سانسور میکنید فقط خود کلمه فوش را سانسور کنید نه کل جمله

اینجوری خیلی عالی میشه

مثلا خانوم وزیری در یک سایت سانسورش ۵:۲۳ بود ولی اینجا ۲ دقیقه

اگه میشه خیلی نبرید ازش

اینجوری عالی میشه

ممنون از سایت خوبتون

پاسخ:
یعنی میگین بوق یا هرتز بزاریم؟...

آره ما مثلا آهنگ نردبان جایی که ام جی میگه سایه بون زاخارا فقط فحش رو سانسور کردیم...

بستگی به این که ضایع هست یا نه داره...

باقر رو هم با بوق و هم با حذف جمله سعی می کنیم بزاریم...
منظور از ریسکی یعنی ممکنه زیاد خوب در نیاد ولی چشم

منظورم این نیست که بوق یا هرتز بزارید مثل قبل ببرید قافیه هم خیبی مهم نیست که براش به خاطر یک فوش کلی تیکه از اهنگ را حذف کنید.بازم ممنون

باقر را هم فقط خود فوش را سانسور کنید قافیه مهم نیست

پاسخ:
چشم...داریم روی این آهنگ کار میکنیم ( و این نکته هست که آهنگ باقر رکیکترین آهنگ تاریخ در جهان شده (۱۲۴) فحش)

جواب خصوصی تون رو به ایمیلتون ارسال کردم 

حاجی پس باقر را سانسور نکردی؟

پاسخ:
چرا ولی به نظرم خیلی ضایعست...
می ذارم ولی دانلود کنید به من و تیمم فحش میدید

سلام میگم اهنگ الله و عجب سانسور شده را اگه خواستی بیا از سایتم بگیر

tataloosansormusic.blog.ir

پاسخ:
کپی رایت میشه حاجی
  • افشین بهرامی
  • اشکال نداره بردار مسخره بازی را هم گذاشتم

    پاسخ:
    خودم دوست دارم مسخره بازیتون بزارم چون خیلی باش حال کردم...

    ولی وبلاگ قبلی مون همینجوری جمع شد...

    یه نفر بره بگه یه آهنگ سانسور شده تو دوتا وبلاگ بوده،
    میان ببینن کی زودتر اونو گذاشته.،.
    بعد نفر دومیه ****
    11228 
    خلاص

    من وقتی آهنگ های این سایت دانلود میکنم عکس کاور آهنگ پشتش نیست سفید سفیده لطفاً بزارید کاورشو ممنون میشم

    اهنگ جمعه تتلو رو سانسور شده بزارید دررسایت

    پاسخ:
    باشه

    کی میزارید اهنگ جمعه تتلک رو میزارید در سایت

    پاسخ:
    داریم روش کار میکنیم
    تازه جاده خاکی و ولش کن رو هم داریم روشون کار میکنیم

    اهنگ حرمسرا هم سانسور شده بزارید سریع ممنونن

    حرمسرا را هم بزارید در سایت ممنون

    حرمسرا رو بزارید چرا جواب نمیدید

    پاسخ:
    ما حرمسرا نمیزاریم...از سایت tataloosansormusic.blog.ir  دانلود کنید

    چرا سایت بالا نیومد نمیشه حرمسرا رو اینجا بزارید لطفا

    پاسخ:
    لینک وبلاگ رو شاید اشتباه زدید...

    http://tataloosansormusic.blog.ir 

    متاسفانه مدیر وبلاگ اجازه ی سانسور حرمسرا رو نمیده...

    ولی جمعه ها رو با بچه ها سانسور کردم و دادیم دست مدیر...تست کنه انشالله ۱۰ دقیقه دیگه جمعه ها تو وبلاگه...

    تروخدا جوب بدید واجبه

    میشه آهنگ می‌میری**** نگی 

    و خلسه رو سانسور کنید

    پاسخ:
    چشم...خلسه در لیست قرار گرفت...

    اهنگ دلم میخواد میمیری  نگی 

    پاسخ:
    دلم میخواد و میمیری نگی یه جورایی غیر قابل سانسوره...ولی داریم رو میمیری نگی کار میکنیم...تا الان که ۱۷ یا ۱۸ تا واسم فرستادن بچه ها...ولی همه رو رد کردم انقدر چرت سانسور کردن...وقت بیشتری هم میخوان

    اهنگ من ۲ رو سانسور کنید من ۱ رو هم یانسور کنید 

    پاسخ:
    چشم...ولی من ۱ فحش نداره که...

    اهنگ دلم میخواد و ولش کن را حتما بزائریه با تشکر

    پاسخ:
    ولش کن در لیست قرار گرفت

    میمیری نگی تقریبا غیرقابل سانسوره ولی دلم میخواد اونقدر ها هم سخت نی

    ولی لطفا فقط کلمه رو سانسور کنید

    خلاص

    لطفا اهنگ های 

    دلم میخواد

    ولش کن

    بی منم میشه 

    سناریو

    را سانسور کنید خیلی از سایتتون راضییم باتشکر حتما سانسور کنید حتما حتما همه می خوان تو سایت

     

    داداش لطفا آهنگ عجب یک رو سانسور کن و درس سانسور بشه نمیدونم چرا سایت tataloosansormusic.blog.ir قسمت عجب دریای سحرآمیزیه غم های عالم رو سانسور کرده لطفا تو بزار ولی درست و اون قسمتش رو سانسور نکن فقط فحش هارو سانسور که بجای متن آهنگ 

    مرسی 

     

    پاسخ:
    چشم

    اهنگ های که گفتم رو ساندور کنید اون بالا دومی

     

    پاسخ:
    سناریو و ولش کن در لیست قرار دارند

    اهنگ نگو نه تتلو اومد زود سانسور کنید زود زود امروز اومد 😀😀😀😀😀😀😊😊

    پاسخ:
    در لیست قرار گرفت

    میمیری پز ندی اصلاح شده من ۲ فقط من۲ ۲ فحش داره یکی فا* یکی کی* چیزه دیگه ای رو سانسور نکنید با تشکر

    پاسخ:
    اونجاش که میگه اونی که گفت بریو...

    اهنگ سیلیکون از خلسه رو سانسور کنید

    اهنگ های تتلو رو زود زود بزارید

    پاسخ:
    چشم

    اهنگ باتو٢ را سانسور کنید

    اون بالا جوابمو بدید

    پاسخ:
    باتو ۲ فحش داره ؟

    لطفاً آهنگ تتلو نفت دربیادرو سانسور کنید

    پاسخ:
    از سایتی که پیشنهاد کردیم دانلود کنید

    لطفاً جواب بدهید

    فقط لطفاً همه جای آ هم نگ رو سانسورکنید

    لطفاً سانسورکنید         .‌.           من این آهنگ رو خیلی دوست دارم  

    پاسخ:
    ؟؟؟

    ممنون میشم اگه جواب بدین ‌‌

    وزودسانسورکنید

     

     

  • ابوالفضل نجفی نیا
  • لطفا آهنگ نردبون امیر تتلو و ام جی را سانسور شده را بزارید

    پاسخ:
    گزاشتیم

    سانسور میکنید یانه؟

    پاسخ:
    اگه منظورتان نفت هستش باید از سایت tataloosansormusic.blog.ir دانلود کنید

    سلام خسته نباشید میشه اهنگ تتلو حرمسرا سانسورشو بگذارید خیلی ممنون 

    سلام ببخشید جواب منو ندادید میشه حرمسرارو هم بزارید لطفا بگید 

    ببخشید من الان داشتم پیامارو میخوندم دیدم که گفتیت ما نمیزاریم ببخشید 

    پاسخ:
    از سایت معرفی شده دانلود کنید

    سلام لطفاً آهنگ دلم میخواد تتلو را سانسورکنید

    اهنگ  کی مثل من رو از تتلو سانسور کنید  حتما  ممنون

    اهنگ  کی مثل من رو از تتلو سانسور کنید  حتما  ممنون

    اهنگ حرمسرا و صاحب را سانسور کنید

    سلام خسته نباشید ببخشید میشه آهنگ تتلو دوباره لش سانسور کنید بزارید 

    لطفا جوابمو بدید ممنون 

     

     

    البته دباره لش جدید نه اون قدیمی اون قدیمی هرو گذاشتسد اون جدیدرو بزارید 

    سلام لطفاً آهنگ دوباره لش جدیدتتلو راسانسورکنید

     

    پاسخ:
    چشم

    سلام لطفاً آهنگ حلال اوسون سهراب ام جی روسانسور کنید

     

    ولطفا دوباره لش روزود سانسورکنید

    پاسخ:
    سانسور شده و در دسترس بخش انتشار است...

    سلام آهنگ تتلو شب که میشه سانسور کنید شب که میشه اونی که تو آهنگش میگه شب خوبه برا معما 

    آهنگ حلال اوسون سهراب ام جی روسانسور می کنید

    پاسخ:
    خب دو تا نسخه داره...1 یا 2
  • میشه جواب بدید
  • میشه آهنگ تتلو شب که میشه منمو یه معما میگه تو آهنگ اون فقط یه لا*ی داره سانسورض کنید ممنون میشم 

  • میشه جواب بدید
  • تو آهنگ شب که میشه فقط 

    لا*ی داره اون و فقط سانسور کنید اگر باز توش فحش داشت 

    سانسور کنید ممنون 

     

    نه حلال اوسون 1

    سانسورمیکنیدیانه

    سلام تتلو آهنگ نصفه شب روداد سانسورکنید

    میشه جوابموبدید

    اهنگ جدید تتلو نصف شب رو زود بزارید زود زود لطفا ممنون با تشکر

    جواب بدید زود

    پاسخ:
    در دست انتشار است و فردا گذاشته میشود... 

    ( هر آهنگ ۲ روز پس از انتشار اصلی سانسور میشود )

    بخدا عشقید من 13 سالمه نمیتونم فش دار گوش بدم اجازه ندارم  از وقطی سایت شما رو پیدا کردم کارم اسون شوده تشکر

    پاسخ:
    خواهش میکنم 😘😘😘

    فقط میشه اهنگ تتلو درواقع رو ساسنور کنید و زود زود اهنگ ها رو سانسور کنید مثل نصف شب

  • جواب بدید
  • اهنگ تتبو دیدی رو سانسور کنید خیلی زود زود 

    پاسخ:
    اهنگ دیدی اومده...ولی از بین این همه اهنگ قلابی پیدا نمیشه...اگه پیدا کردید بگید یا لینکشو بفرستید

    سلام تتلو آهنگ دیدی روداد😀

    من الان می نویسم

    نه نشد

     

    اگه یکی ازشماهامیدونیدبگید

     

     

    پاسخ:
    آقای افشین بهرامی خوب میدونه...امیدوارم بتونن پیدا کنن

    من دانلود کردم ولی نمی دونم اصله یانه

     

     

    پاسخ:
    چند دقیقه و چند ثانیه ؟

    4دقیقه و6ثانیه

    ازهامورموزیک

  • جواب بدید
  • https://musicpardis.net/58443/didi.php

     

    اینم لینک آهنگ تتلو دیدی 

     

  • جواب بدید
  • آقایی که سانسور میکنید بورو بزن دانلود آهنگ تتلو دیدی 

    بعد بزن جستوجو بعدش وقتی میاد بزن رو پردیس موزیک اولین لینک 

    اونجا دانلود کن سانسورش کن 

    پاسخ:
    خسته نباشید...این اهنگ دمو هست و فحش نداره...سر بلند باشید

    بله این آهنگ اصل نیست

    فک کنم مال من اصل باشه چون این سایت اصلا پیدا نمیشه وموزیکش هم یکم فرق داره

    بنویسید تو گوگل آهنگ تتلو دیدی اصلی بعدبریدبه تصاویربین اون همه کاورقرمز یک کاورسبزمی بینید که تتلو دستاش رو بازکرده بزنیدروی عکس وپایینش هم روی هامورموزیک که به فارسی نوشته شده ضربه بزنید اونوقت اونی که میگم رومیتونید ازهامورموزیک دانلود کنید

    پاسخ:
    اون فیکه...باید صبر کنید 
  • جواب بدید
  • سلام آهنگ تتلو فرق دارم از دم با اینا 2 لطفا سانسورش کنید بزارید 

    پاسخ:
    چشم
  • جواب بدید
  • سلام ببخشید میشه بگید کی فرق دارم از دم با اینا 2 رو میزارید میگید ممنون میشم 

    پاسخ:
    همین الان...البته شاید

    سلام شما موزیک ویدیو هم سانسور میکنید؟

    پاسخ:
    موزیک ویدیو؟ تتلو اصلا موزیک ویدیو های زیادی نداره...بعد هم اگه فحش هارو سانسور کنیم فیلم به هم میخوره و اصلا قشنگ نمیشه...

    سلام تتلو گدایی رودادلطفاسانسورکنید

    پاسخ:
    سانسور شده و پس از بررسی انتشار میشود
  • جواب بدید
  • سلام لطفاً آهنگ تتلو گدایی رو سانسور کنید 

    آهنگ تتلو گدایی لطفاً سانسور شود 

     سلام لطفاً آهنگ بهزادلیتو شوک رو سانسورکنید

    تتلو دیدی رودادزودزود سانسورش کن

    پاسخ:
    سانسور شده و در حال انتشار است
    لطفا اهنگ هع از تتلو رو سانسور کنید
    اهنگ هرکی به مارسید را سانسور کنید ممنون میشم
    پاسخ:
    منظورش از به ما مالید یعنی به جرم گناهی رو به گردن ما انداخت...پس فحش نداره
    اونجایی رو میگم که میگه تخس روهر پز خوبیم
    اهنگ تتلو زمین مال ما نیست رو بزارین فحش نداره ولی بزارید وهمینطور اهنگ های که گفتم مثل اهنگ هع ومن2 شب2 هلش توراه
    اهنگهای بالا را سانسور کنید
    اهنگهای بالا را سانسور کنید

    سلام میشه آهنگ تتلو به نام درست رو سانسور کنید ممنون شدید 

     

     

    اهنگ جدید تتلو اومد بیرون زود زود سانسور کنید اسمش: درست زود زود
    پاسخ:
    فردا انشالله
    امزوز درست رو بزارید نمیشه

    آهنگ کی مثل من تتلو رو سانسور کنید لطفاااا🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    اهنگ دلم می خواد رو تورو خدا سانسور کنید چرت هم بشه عیب نداره ما گوش میدیم جواب بدید
    پاسخ:
    میخوایم کی مثل من و دلم میخواد رو سانسور کنیم...ولی نمیدونم به تیم بگم که کجا ها رو سانسور کنه..خیلی فحشاش زیاده 

    سلام میشه آهنگ خشایارهولوروسانسورکنید

    پاسخ:
    اصلا سمت همچین آهنگی نرید...اخه اونم شد آهنگ؟

    میشه آهنگ دل من هواتو کرده۱ودرواقع روسانسورکنید هرکدوم فقطیه فحش داره 

    توی آهنگ درواقع وقتشه یه ف**نشون بدیم و توی دل من هواتو کرده این تنت مال کنه به ف***نده

    پاسخ:
    چشم

    ممنونم دمت گرم

    کی مثل من خیلییییییییی قشنگه ، کاش بشه فحش هاش رو سانسور کرد 🥺

    سلام میشه آهنگ تتلو به نام امانت رو سانسور کنید 

     

    لطفا اهنگ دل من هواتو کرده ۱ و اهنگ شب ۲ از تتلو بزارین

    سلام تتلو آهنگ من اولیش نبودم ولی آخریشم

    سلام تتلو آهنگ من اولیش نبودم ولی آخریشم رو داد

    نه ببخشید فردا میده

    تتلو عکس اصلی آهنگ اولی نبودم رو داده پس فردا صبح هم خود آهنگ رو میده

    سلام میشه اهنگ تتلو به نام من اولی نبودم ولی اخریشم

     

    من ۲ و نوازش ۲ رو بزارین خیلی ممنون میشم 💙⁦♥️⁩😁

    اهنگ تتلو من اولیش نبودم ولی اخرشم

    سلام میشه آهنگ تتلو نوازش ۲ رو بزارید 

    پاسخ:
    گذاشتیم

    میشه آهنگ بهزاد لیتو شوک روسانسورکنیدفقط دوتافحش داره

    چجوری برم من ۲ رو دان کنم اصلا نیس

    پاسخ:
    خب نزاشتیمش...من ۲ سانسور نشده

    کی من ۲ میاد ؟ ممنون میشم جواب بدین

    پاسخ:
    بعد از من اولیش نبودم ولی اخریشم و اهنگ بعدیش

    آهنگ ولش و نگونه رو هم سانسور کنید لطفاً

     

    پاسخ:
    سانسور شده

    اگر میشه اهنگ ولش کن رو سانسور کنید

     

    پاسخ:
    سانسور شده

    میشه بگین حدودا چند روز دیگه من ۲ میاد ؟ ممنون

    پاسخ:
    آهنگش که خیلی وقته اومده 😀

    ولی سانسورش ۳ یا ۴ روز دیگه گذاشته میشه با تایم ۱۳ دقیقه و ۵۶ ثانیه

    سلام شما خیلی خوب سانسور می کنید❤...ولی آلبوم شیطان و آلبوم فرشته یه میکس داره اگه میشه اونا رو هم سانسور کنید فقط از اونا یک قسمت اومده ممنون🖤❤🖤❤

    پاسخ:
    اونا رسمی نیستن

    اهنگ حال اولسون ۱ رو سانسور می کنید

    پاسخ:
    حاجی حلال السون کلا یدونس🤔

    میشه  شب هم سانسور کنین شب ۲ نه اون یکی آهنگ شب

    پاسخ:
    شب فحش نداره 

    ولی شب که میشه از آلبوم جهنم چرا...با هم فرق دارن 

    اون لا*ی رو سانسور کنیم ؟

    من افشینم: من واقعا نمیدونم چرا بعضیا میگن شب که میشه همون شب ۱ است. شب یک را تتلو با اردلان طعمه خوند. اگرم باور ندارید میتونم براتون ّبذارمش

    آها همون حالا.... 

    اونو میتونین سانسور کنین؟ 

     

    پاسخ:
    سانسور کردیم 

    همون شب که میشه سانسورش میکنین؟

     

    پاسخ:
    سانسور شد

    سلام حرمسرا سانسور شدشو گذاشتین؟ 

    پاسخ:
    نه نذاشتیم 
    در روز های آینده شاید بزاریم 

    سلام اهنگ مسخره بازی  سانسور می کنید

    سلام کلی سفارش اوردم گرگ ۱ و نوبت منه و صد میلیون رهن کامل و هلش رو سانسور می کنید خیلی ممنون

    پاسخ:
    آقا من دیگه رد دادم😑

    فکر کردم خوشحال میشی انا اهنگای قدیمین یدونه ع* دارن همین 

    پاسخ:
    حالا شاید بزاریم...

    گرگ ۱ رو سانسور می کنید

    حالا شاید ؟ تورو خدا سانسور کنیا خواهشن 😢 سانسور کنیا باشه🙃

    پاسخ:
    آخه ببینید ما کلی کار واجب تر داریم
    مثل سانسور فرق دارم و منو ببخش...
    اینا واقعه اضافین

    ولی شما این ۲ تا اهنگ رو سانسور کردین😐

    پاسخ:
    میخوایم بهترش رو سانسور کنیم 

    مطمئن باش یه روزی گرگ رو سانسور میکنیم
    ولی هوش و صد میلیون رهن کامل و اینجور چیزا فحش ندارن...
    حتی اشاره به فحش هم ندارن...

    داداش اینا همشون فحش دارن 

    نوبت منه ۲ تا ع* داره

    صد ملیون یدونه ع* داره

    هلش هم رفتم گوش دارم فحش نداره شرمنده 

    گرگ هم یدونه ع* داره این وقت نمیبره تتل وقتی چنوقته اهنگ نمیده اینارو سانسور کنین خو

     

    اهنگ های هع-شب تیره-

    پاسخ:
    هه یه دونه فحش داره که اونم خودش سانسور شدس

    اهنگ ادمین ۱ رو سانسور میکنین 

    مال من باش رو بعضی جاهاشو بیخودی سانسور کردین میخواستم خواهش کنم میشه مال باش رو فقط فوش هاش رو سانسور کنین بزارین فقط فوش خاش 

    پاسخ:
    چشم

    سلام اهنگ باتو ۲ رو شما میگید فحش نداره درست یه حرفایی میزنه که واقن سانسور میخواد خواهش میکنم باتو ۲ رو سانسور کنید

    پاسخ:
    مثلاً چه حرفایی

    سلام میشه تغییر رو سانسور کنین خیلی ممنون و مال من باش هم اونجوری که گفتم میشه بزارین 

    سلام میشه آهنگ تتلو ک میگه : ما که میکنیم با درد تلاش اما هی روزگار نامرد یواش... دل ما به تنهایی عادت نداشت 

    واقعا درخواست ها خنده دار تعجب آوره!!!😂😐 

    حالا که اینجور شد 

    انرژی هسته ای سکوت واسه مجسمه هاس سانسور بشع 

    امام رضا فحش بهت ناسزا سانسور بشه 

    شهدا سرمست سانسور بشه 

    ایران سوراخ میکنن زیر خودشونو ناخدای کشتی هن

    خخخخخ نوبت منه عالیه فحش هم نداره 

    گرگ ۱ همینطور 

    سلام میشه اهنگ ۱۱۵ خلسه رو  سانسور کنین

    پاسخ:
    چشم
    تقریبا کامل شده

    آهنگ نفت دریای هم بزارید مثل می خوام سانسور.کنید

    سلام بزنم نفت در بیاد هم سانسور کنید

    زود تموم شد ام جی رو بزارید

    پارکینگ خلسه من سه ی تتلو و آهنگ اشک بهزاد لیتو و بزارید عالی میشه

    پاسخ:
    من 3 که هست
    اشک هم هست

    آهنگ گرگ ۲ تتلو رو سانسور کنید

    پاسخ:
    هستش

    سلام تشکر واسه این سایت بسیار عالیتون میخواستم بگم اگه میشه آهنگ احترام تتلو رو هم سانسور کنید بازم تشکر از شما 

    پاسخ:
    هستش

    داداش سلام

    میشه بگی چجوری اینارو سانسور میکنی با چه برنامه ای

    آهنگ ترافیک جنسی حصین رو سانسور کنید من سه هم باگرگ دو نیاز به اصلاح داره

    سلام میشه لطفاً مال من باش رو بزارین فقط جایی که فش میده قطع شه اگه نمیزارین میشه بگین از کجا دانلود کنم ؟؟ممنون میشم جواب بدین

    پاسخ:
    هستند سایت‌هایی که موقع فحش یا صدا رو کم میکنن
    یا صدای آهنگ رو میبندن

    دستشون درد نکنه یوقت خسته نشن از کم کردن صدا 

    با رصدمه میگم آهنگ مخلص کلام شایع با آهنگ جدن تگ خشی وحامد فرد رو بزارید و آهنگ زمین گرگا دانیال رو بزارید

    پاسخ:
    بار اوله ها...
  • آرتین کمانگر
  • سلام میشه آهنگ قابیل سانسور شده را بزارید

    سلام لطفاً آهنگ نردبون تتلو رو سانسور کنید با تشکر

    پاسخ:
    سانسور شده

    سلام میشه آهنگ سناریو رو سانسور کنین واقعا ممنون میشم 

    سلام تتلو آهنگ داد😄اسم آلبوم سهم     و        آهنگ سهم 

    لطفا سانسورکنید

    سلام خسته نباشید لطفا آهنگ سهم امیر تتلو رو با سانسور بزارید خیلی ممنون❤

    پاسخ:
    گذاشتیم

    سلام میشه آهنگ سناریو تتلو رو سانسور شدشو بزارین

    سلام . داداش میگم بی زحمت اهنگ سهم تتلو  رو سانسور کن . اگه میشه ی چنل تلگرام بزن . خیلی خوب میشه . 

    پاسخ:
    سانسور کردیم...

    تلگرام فعلا نه...

    داداش میگم بی‌زحمت آهن خفن حصین رو هم سانسورش رو بزن ❤🙏🙏🙏🙏واقعا دست خوش برای اینکه این سایت رو داری 👏👏

    سلام خسته نباشید! لطفا آهنگ دلم میخواد از امیر تتلو رو سانسور کنید خیلی ممنونم💜💜

    راستی لطفا آهنگ بزنم نفت در بیاد رو هم اگر میتونید سانسور کنید!! خیلی دنبال سانسور شده اش گشتم اما انگار که نیست اگر بتونید آهنگ بزنم نفت در بیاد از امیر تتلو رو با سانسور بزارید واقعا ممنونتون میشم💜💜💜💜

    پاسخ:
    کمیته فیلترینگ !

    سلام اگر میشه آهنگ هر کی ی جوره داستانش رو سانسور کنید و بقیه آهنگ های این خواننده هم با سانسور بزارید ممنون

    سلام خسته نباشید 

    لطفا آهنگ حرمسرا رو از امیر تتلو بزارید خیلی ممنونم ❤💙

    سلام خیلی ممنون از ادیت های خفنتون 

    آهنگ جنگستیز رو تتلو داد بیرون خواهشا سانسور کنید ممنون

    جگ ستیز الان اومد سانسور کنید ممنون  

    پاسخ:
    امروز میزاریم

    سلام خسته نباشید 

    آهنگ حرمسرا رو لطفا سانسور کنید واقعا ممنون میشم 💜

    سلام می شه جنگ ستیز تتلو با سانسور را بگذارید ممنونم.

    پاسخ:
    گذاشتیم

    سلام🌹آهنگ(غم گرفته کوچه های مارو ) از امیر تتلو اومده!! 

    ممنون میشم سانسور کنید💙

    پاسخ:
    کردیم 


    کیو شیطون؟😈🤭😂

    خخخ

    آهنگ ۱۲ به بعد حصین و ام جی رو سانسور کنید لطفا 

    پاسخ:
    سانسور کردیم. داخل وبلاگ هست

    سلام شما ببخشید شما که میگین آهنگ غم گرفته و کوچه های مارو و جنگ و ستیز و سانسور کرد این میشه لطفاً در وبلاگ هم بذارید که ما هماستفاده کنی

    پاسخ:
    گذاشتیم...
    نگاه کنید آغا جان

    ممنونم از شما ولی میشه آهنگ بگوکی را باسانسور دوباره بفرستید چون آن بگوکی؟اول صدای بدی به جز آهنگ در آن هست.

    پاسخ:
    مطمئنی ؟

    راستی آهنگ میخوام وجنگ ستیز هم دانلود نمیشن اگر درستش کنید ممنون میشم🙏🙏🙏

    پاسخ:
    دانلود میشن عزیزم 
    همه میدونن

    وببخشید میشه آهنگ بزنم نفت در بیاد روهم سانسور کنید وبگذارید؟

    بله من مطمئنم

    پاسخ:
    اون صدای خود تتلو هست 

    میشه بزنم نفت در بیاد رو سانسور کنید

    پاسخ:
    نه 
    گذاشتیم و کمیته فیلترینگ حذفش کرد

    میشه آهنگ افعی باسانسور روهم بزارید

    پاسخ:
    نه...
    گذاشتیم و کمیته فیلترینگ حذفش کرد

    سلام ببخشید میشه مسخره بازی روباسانسور بزارید

    چقدر آهنگ سانسور پشت سر هم میخواد امیر علی. اکثراً آهنگ سانسور امیر تتلو در وبلاگ هست بگرده پیدا میکنه

    باشه آقای افشین جان.ولی لطفا مسخره بازی رو باسانسور بزارید من دیگه حرفی ندارم

    اشتباه گرفتی امیر علی من افشین که مدیر سایت هست نیستم یکی دیگم

    باشه پس میشه لطفا خودتان یا مدیر آهنگ مسخره بازی تتلوراسانسور کنید

    من خودم سانسور کردم ولی نمیتونم داخل وبلاگ بزارم اگه خواستی یا شماره بده برات بفرستم یا ایمیل اگرم نخواستی دیگه هیچی🤷

    پاسخ:
    چرا موهات بلنده ؟

    منظورتون رو نفهمیدم فکر کنم یه اصطلاح باشه مگه نه؟

    پاسخ:
    نه...
    این شکلکی که فرستادی ( 🧟 🤰) مگه تو نیستی 
    ای وای ببخشید 😂 
    منظورم اینه : 🤷
    خب این شکلکه موهاش بلنده 
    برو کوتاه کن که یه وقت شپش اینترنتی نیاری 🤣

    فکرکنم شما کسرا باشی چون قبلا گفته بودی افشین اسمشو می‌نویسه. شوخیه خوبی کردی😂

    یه سوال داخل آهنگ جهنم تتلو میگه به خیار میفروشن همو فحشه یا نه؟

    پاسخ:
    نه...
    نشنیدی میگن فلانی نامرده...منو به نیم کیلو خیار فروخت ؟؟؟ 

    نشنیدی ؟ 
    یعنی واقعا نشنیدی ؟

    راستش نه 😂😂. واسه این گفتم که خیلی وقتا دیدمه میگن بیا خیارمو بخور و .. واسه این گفتم

    پاسخ:
    خخخ

    سلام مجدد مدیر گروه میشه لطفا آهنگ مسخره بازی تتلو را باسانسور بزارید؟؟

    پاسخ:
    ای خدایاااااا
    خب صبر کنید
    کسرا بهتون گفت صبر کنید باز ده بار هی میگید😐

    افشین جان نمیشه چیزی که سانسور کردین را به مدیر ارسال کنید وما هم آهنگ مسخره بازی را دانلود کنیم

    امیر علی جون جیمیل کسرا و افشین رو ندارم که یارسون بفرستم

    سلام مجدد ببخشی من هی مزاحم میشم لطفا لطفا این آهنگ مسخره بازی رو باسانسور بزارید توروخدا

    پاسخ:
    چشم ! 

     آهنگ جنگ ستیز و غم گرفته کوچه های مارو فقد ضایع نباشه ک سانسور شده 😐💚👍🏻

    پاسخ:
    کجایی بابا ؟ 
    همه رو گذاشتیم
    • اهنگ به من چه هارو سانسور کنید
    پاسخ:
    🤯🤯🤯

    به من چه هان که فحش نداره😳 شاید منظورت اینه که عوضیشو حذف کنه 😂

    من منتظر مسخره بازی هستم شاید۱هفتس زود بزارید خب

    پاسخ:
    آقا افشین درست گفت...
    تا ۱۰ بهمن صبر کنید 
    طولانی هست ولی خوبه به خدا
  • یه بنده خدا ک دنبال آهنگ سانسوره
  • حرمسرا رو میزارید اون سایته ک گفتین همه مطلب هاشو پاک کرده و ب همین سایت هدایتمون کرده خیلی دنبال حرمسرام ولی فحش داره بد جور نمیشه جلو خونواده گوش داد مرسی

    پاسخ:
    لایک


    منا  میگه کسرا
  • یه بنده خدا ک دنبال آهنگ سانسوره
  • به مو رسید ولی پاره نشودو میزارین دوتا فوش داره ولی رکیکه ممنون میشم بزارید

     

    باشه تا۱۰بهمن صبر می کنم پس لطفاً حرمسراباسانسور بزارید دراین مدت

    فقط یه خواهش دیگه آهنگ درواقع تتلو بدون سانسور بیکلام شو در سایت بذارید

    اهنگ مسخره بازی رو سانسور کنید

    سلام می شه آهنگ فرش رو بزارید 

    سلام سایتتون عالی هست فقط اگر میشه البوم سهم رو سانسور کنید و بگذارید چون سانسور های شما خوبه و فقط من این سانسور شمارو قبول دارم ممنون

    پاسخ:
    گذاشتیم

    شماها به من گفتین مسخره بازی رو باسانسور میزاریم الان میگید بالای درخواست آهنگ نوشته بود نوشته بود سانسور همه ی آهنگ هابجز آهنگ های تتلو پس چرا به من گفتید میزارم؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    اونا رو که حتما می‌زارم بابا...
    علاوه بر اونا...

    ممنون وتشکر

  • یه بنده خدا ک دنبال آهنگ سانسوره
  • میشه یه زمان دقیق بگید ک کی حرمسرا رو میزارید؟نرسی واقعا دنبالشم 

    راستی سایتتون هم فوق العادس

    پاسخ:
    بهمن
    ولی ارزششو داره
  • یه بنده خدا ک دنبال آهنگ سانسوره
  • مرسی*

     سلام تتلو《 پروار》 رو داد بیرون سانسور کنید بی زحمت ممنون 

    و تشکر از سایتتون و سانسور های خفنتون

    پرواز

    سلام میگم میشه آهنگ من ۱ را سانسور کنید 

     

  • یه بنده خدا ک دنبال آهنگ سانسوره
  • باشه پس تا بهمن منتظر یه سانسور عالی میمونیم...

    پاسخ:
    ❤️

    دوستمان کامنت این پست مبارک🥳🥳

                      😅🤣😂

    لطفا خود کلمه حرمسرا رو هم تو آهنگ حرمسرا سانسور ممنونم

    پاسخ:
    وات

    سلام خسته نباشید اگه میشه آهنگ اون دیگه نمیتونه تتلو رو سانسور کنید ممنون 

    پاسخ:
    سانسور شده

    لطفا آهنگ های رپ روهم سانسور کنید

  • امیر علی
  • سلام آهنگ بیا تتلو کی میاد؟

    پاسخ:
    یک روز بعد از ظهر

    من الان نفهمیدم اول آهنگ  انتظار میاد یا هرکی به ما رسید ۲😧

     

    چون کاور هردوتا رو داده 

     

    به نظر من کاور آهنگ انتظار خیلی خاصه ولی کاور هرکی به مارسید ۲هم بدنیس

    پاسخ:
    هر کی به ما رسید را کاور نداده 

    داده 😐

    کاور بهشتم داد

    نه امروز صبح ساعت۹هرکی به ما رسید ۲راداد البته کاورش رو داد

     

     

     

    جزئیات کاور آهنگ هرکی به ما رسید ۲:تتلو روی یه صندل پادشاهانه نشسته وباید بگم این عکس مال کنسرتشه

  • امیر علی
  • خب کی بیا رو میده؟؟؟

    بیا معلوم نیس داخل آلبوم سهم باشه . شاید هم بیاد. آهنگ بعدی هر کی به ما رسید 2 آهنگ بعدی هست واسه انتظار هنوز باید صبر و انتظار کشید

    همه کاور البوم سهم رو دارم تو واتساپ بگید بفرستم 09037059132 

    پاسخ:
    😐

    سلام الان ساعت۱۲شبه تتلو تو یوتویوبگفت یکی دو ساعت دیگه آهنگ هرکی به ما رسید۲میاد😊😀😃😄 آهنگ که اومد سانسور کنید مرسی

    اومد سانسور کنید زود

    اومد سانسورش کنید👍

  • امیر علی
  • سلام میشه هرکی به مارسید۲رو سانسور کنید؟

    خوابیدین پاشین سانسور کنین هرکی اومد

    سلام خسته نباشید! لطفا آهنگ هرکی به مارسید۲ رو سانسور کنید!! خیلی ممنون❤

  • امیر علی
  • هرکی به مارسید۲رو سانسور کنید

  • امیر علی
  • ممنونم

    آهنگ های رپ و خفن رو سانسور کنید فقط گیر ندید به یک خواننده لطفاً

    پاسخ:
    👌
  • امیر علی
  • وقتی گفتید برو تو اون سایته حرمسرا رو که با سانسور نبود؟؟چون جمع شده بود.

    پاسخ:
    ۲۰ سال پیش گفتیم 
    نه الان 

    اون سایت ادغام شده با این سایت 
  • امیر علی
  • پس من الان از کجا این آهنگ هارو سانسور شدشونو دانلود کنم؟

  • امیر علی
  • هان من از کجا پیدا کنم😭😭😭😭😭

  • امیر علی
  • هان من از کجا پیدا کنم😭😭😭😭😭 تورو خدابگید😭

  • امیر علی
  • بگید توروخدا😭😭😭😭

    سلام خسته نباشید میگم من هزار بار پیام دادم اما با اسمی دیگه گفتم اهنگ به من چه هارو سانسور کنید با اهنگ امیر خلوت اون که میگه مخاطب داری اما شعورت صفره

    پاسخ:
    چشم . ولی فقط اهنگ خلوت
  • امیر علی
  • توروخدا جواب منو بدید من از کجا بیارم؟😭

    پاسخ:
    چی را؟
  • امیر علی
  • آهنگ سانسور شده ی بزنم نفت در بیاد

  • امیر علی
  • خب بگید

    انتظار اومد بدویید سانسور کنید 

    بله خواهشا سانسور کنید 

    انتظار 

    پاسخ:
    سلام. من سرما خوردم شایدم کرونا باشه و سرم خیلی درد میکنه اصلا نمیتونم با گوشی کار کنم همین الانشم که اومدم کلی به سرم فشار اومده. امیدوارم کسرا بزاره سانسورشو. معذرت میخوام

    ممنونم

    آقای مهدی میشه بزنم نفت دربیاد هم سانسور ‌کنید و توی سایت بذارید؟

    میشه آهنگ مسخره بازی روسانسور کنید؟

    پاسخ:
    چشم 


    کی؟

    پاسخ:
    هر وقت خبر زنده موندن افشین به دستمون برسه 

    کسرا که تموم کرد 😭😭😭🥲 


    با آرزوی شادی روح ایشون 🙏🙏🙏

    سلام لطفا اهنگ حرمسرا رو سانسور کنید واقعا ممنون میشم🥺🙏

    پاسخ:
    چشم 

    آقا خونه ی امن اومد 

    خیلی قشنگه

     

    پاسخ:
    😍😍😍

    من اینجا سانسور کردم

    https://amirtataloo78.blog.ir/

    بچه های کارو سانسور کنید

    https://amirtataloo78.blog.ir/

    اینجا بچه مای کار سانسور هست👆👆👆👆

    آقای مهدی چرا کلمه ی گوه رو سانسور نکردید؟

    میشه آهنگ قفسو سانسور کنید؟

    پاسخ:
    بیاد چشم 

    آهنگ دلم میخواد رو سانسور کنید.

    لطفا بیمنم میشه تتلو رو بذاریک

    پاسخ:
    چشم 

    پرواز تتلو اومد سانسورش کنید.

    پاسخ:
    ماه پیش اومد 😐😐😐

    اون دیگه نمیتونه رو لطفا سانسور بذارید

    یعنی چی کسرا تموم کرد فوت کرد بگید یعنی چی 

    پاسخ:
    کرونا گرفته بودم الان خوبم ❤️

    اهنگ های شایع رو سانسور کنید همین توری گفتم

    پاسخ:
    💔👍

    سلام لطفا اهنگ تتلو بی منم میشه رو سانسور کنید و مخصوصا دلم میخواد تتلو

    سلام بزنم نفت در بیاد یا مسخره بازی و سانسور نمیکنید؟

    سایه از تتل سانسور کنین

    پاسخ:
    😂

    سلام اهنگ کی فکرشو میکرد توی کورس میگه تو یکی مث خودت میخای فقط وسط لنگ همه سانسور کنید

    پاسخ:
    منظورش وسط همه ی آدماست 


    آهنگ بی کلام درواقع تتلو رو بزارید.

    داداش مطمئنی، بنظرم میگه وسط لِنگه مردم😐😁

    پاسخ:
    اره 

    اسم برنامه ی سانسور کننده ی آهنگتون چیه؟

    پاسخ:
    نون بیار کرفس ببر 

    راستشو بگید.

    پاسخ:
    شرمنده چپش رو گفتم 😂 

    راستش میشه نون بیار کباب ببر که البته به دلیل کرونا تعطیله 

    کرفس بخورید 😂💔🔥

    بگید دیگهههه

    پاسخ:
    برش و ادغام ویدیو 


    آهنگ بی کلام درواقع رو بزارید

    اقا بزنم نفت در بیا رو سانسور کنید

  • ماهان ادیتور حرفه ای
  • اقا بزنم نفت در بیاد رو سانسورکنید

    پاسخ:
    😐💔 


    لطفا باتو ۲ تتلو رو سانسور کنید

    پاسخ:
    کجاش رو؟ 

    هرجاش رو احساس کردین نامناسب هست دمتون گرم ❤❤

    پاسخ:
    😐

    سلام سلطان ها چطورین این باتو ۲ تتلو رو سانسور کنید 

    راست میگه باتو۲ رو سانسور کنید.

    پاسخ:
    از کجا فهمیدی پیام داده ؟ 
    لو رفتی 
    من پیامش رو تایید نکرده بودم 😂

    برا چی با اسم من اومده بود 🤣🤣

    آقا این باتو ۲ تتلو رو سانسور کنید دمتون گرم

    پاسخ:
    چرا با همه ی اسما میای ؟ 

    با یه اسم بیا تا منم تکرار کنم : 

    کجاش رو ؟ 

    بابا به خدا این پیام قبلی محمد من نیستم.

    وهمینطور مهدی

    یکبار گوش کون اونجایی که میگه به شیرم صدای زن و لای سینه های تو بابام این هارو بشنوه که صافم میکنه سلطان

    پاسخ:
    آقا خودش میگه شیر بابا شیر 😂 
    صدای دختر هم چیز بدیه ؟😐😐😐
    ولی مورد سوم شاید واست بد باشه 😐

    سلام باتو ۲ را اینجا سانسور ش را گذاشتم

    https://amirtataloo78.blog.ir/

    پاسخ:
    خدااااا خیرت بده 

    🤣🤣🤣🤣

    جنتلمن ساسی رو سانسور کنید.

    پاسخ:
    😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐 

    باورم نمیشه 

    چرا مگه چیه؟

    پاسخ:
    این آهنگا رو کلا گوش ندی بهتره 😂 

    میشه آهنگ دیدی تو کنسرت رو سانسور کنید.

    پاسخ:
    😐 
    یعنی ویدیو سانسور کنیم ؟ 😐

    فیلمو تبدیل به آهنگ کن بعد سانسورش کن.

    پاسخ:
    😐😐😐 

    خب چه کاریه ؟ 

    خود آهنگ سانسور شده رو داریم 

    کنسرت بزارین کنسرت چیز دیگه است

    پاسخ:
    چه فرقی داره به جز اینکه کیفیت صدا بده ؟ 

    توکنسرت یه چیز دیگس

    گرگ۱ رو سانسور کنید.

    البته باکلمه گوه

    پاسخ:
    اوک 😐

    آقا لطفا توام فرشته ام نبودی تتلو رو سانسور کنید

    کی؟

    پاسخ:
    هر وقت کرونام خوب شد 😐💔

    خدا بدنده میخوای  کومپود بیارم برات 

    باتو۲ فقط یادت نره کرومات هم انشاءالله خوب شه

    پاسخ:
    اره بیار با هم بقولیم 😂💔

    من ک..یرم تو این سایتتون که آهنگ سانسور نمیکنید

    پاسخ:
    منم دماغت تو یه جاییت 😂

    برعکس

    پاسخ:
    دا نمی‌خواد بیای برام 

    این مال توئه 🍑 
    اینم مال منه 🦵


    بقیشم خودت فکر کن 


    مگه تو ک..یر نداری؟ که میگی بینی😂

    پاسخ:
    اون که تو دهنته 

    می‌خوام جاهای دیگه ت بیکار نباشه 😂💔
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    ولی *** من هم تو این سایت هم تو دهنت و یه جاییت😂

    پاسخ:
    برا خودت نگه دار که یه وقت گشنت نشع

    سلام ببخشید بنظر شما رابطه تتلو با سحر قریشی واقعیه؟

    پاسخ:
    اره یه لایو راجع. به خونه امن با هم گذاشتن

    سلام سلطون حرمسرا بدون mp3 بزار دمت گرم 

    سلام لطفا اهنگ های 

    هع

    صاحب قلبم باش

    دل دیوونه

    سانسور کنید

    حتی کلمه لا*ی و *ر و دو*ت پ*ر

    پاسخ:
    صاحب قلبم باش 😐😐😐😐 

    چیه مگه؟

    خیلی عجیبه اهنگ صاحب قلبم باش؟🤣

    بعد من اسم سه تا اهنگ رو گفتم تو فقط به اون توجه کردی؟😂

    پاسخ:
    خب اینا به جز هع که گذاشتیم فحش ندارن 🗿

    سلام تعریفتون رو کردیم گشاد شدین چرا یه حرکتی بزنید دیگه سلطان با تو2 

    قفس و حرمسرا بدون mp3 تتلو رو بزارین دمت گیریس

    پاسخ:
    باتو ۲ فحش نداره 🔞🔞🔞🔞
    بعدشم ما گشادیم یا شما که mp3 هم نمیتونید بزارید

    گفتم که حتی کلمه گ*ر پدرش و دو*ت پسر و اینا رو هم سانسور کنین

    پاسخ:
    برا مهد کودک میخوای ؟ 

    نه😐

    مگه چیه؟

    میگین درخواست

    خب اینم درخواست

    سانسور کنین دیگه

    اصلا همون هع رو سانسور کن بقیه رو نمیخواد

     

    ای بابا حواسم نیست

    هع رو کذاشتی

    دل دیوونه رو سانسور کن

    ای بابا هرجا رو گشتم هع رو پیدا نکردم تو وبلاگتون

    کجاس؟

    ای کاش سرچ داشتین😂

    دل دیوونه رو کی سانسور میکنی؟

    دل دیوونه رو سانسور کنننن

    سلام سایتتون عالیه و منم عاشق سایتتون هستم ولی الان من از دیروز دارم میگم دل دیوونه ولی شما حتی جواب من رو هم ندادید

    چه برسه به این که اهنگ رو سانسور کنین و در سایت قرار بدید

    پاسخ:
    بگید کجاهاش سانسور شع 🗿

    کلا هرجا که فحش داره

    حتی لا*ی و دو*ت پسر و....

    کلا حتی چیزای کوچیک رو هم سانسور کنین

    ممنونننننننن

    سایتتون عالیه

    و همینطور کلمه ی گ*ر پدرش

    داداش چرا جواب نمیدی

    دل دیوونه رو سانسور کن

    پاسخ:
    مهدی جان زحمت میکشی ؟ 😂🗿بله

    یعنی چی

    چرا جواب منو نمیدی؟

    دل دیوونهههههههه

    پاسخ:
    باش

    سلام

    لطفا اهنگ های خلسه و پریشب رو سانسور کنین

    ممنون

    ساتتون واقعا عالی و بی نظیره

    پاسخ:
    اوکی 
    پرشب مگه فحش میده

    اهنگ های

    هنوزم

    کی فکرشو میکرد

    اولیش نبودم اما اخریشم

    خلسه و پریشب رو هم که گفتم

    مرسیییی

    دمتون گرم عالی هستید

    لطفا آهنگ درواقع رمیکس شادش رو بزارید.

    پاسخ:
    نداریمش

    خب پریشب رو نکن

    خلسه

    هنوزم

    کی فکرشو میکرد

    اولیش نبودم اما اخریشم

    لطفا اهنگ های

    خلسه

    هنوزم

    کی فکرشو میکرد

    اولیش نبودم اما اخریشم

    رو سانسور کن ممنونم مرسی دمت کرم

    پاسخ:
    من اولیش نبودم ولی آخریشم نیومده
    خلسه قرار داده شده
    برای دانلود اینجا کلیک کن
    هنوزم هم قرار داده شده
    برای دانلود اینجا کلیک کن
    کی فکرشو میکرد هم قرار داده شده
    برای دانلود اینجا کلیک کن 

    سلام خسته نباشد بابت اهنگ های جذابتون لطفا اهنگ نردبون تتلو رو سانسور کنید

    پاسخ:
    چشم حتما

    سلام افشین جون چرا اهنگ تتلو به نام امیر تتلو رو اونجا میگه 

    اینا میخوان تتلو رو له کنن هی میفرستن خز و چت دورم روسانسور کردین لطفا اینم هم اضافه کنین تشکر راستی حرمسرا بدون mp3 فراموش نشه

    پاسخ:
    چشم
    و اینکه اون را کسرا سانسور کرده و کوچک ترین چیزی را داخلش سانسور کرده. بزودی یک نسخه بهتر میزارم 


    اره اون زمان خیلی اسکل بودم 😂🗿

    سلام لطفا بزنم نفت در بیاد و افعی تتلو رو سانسور 

    چهارشنبه سوریتون هم مبارک افعی های گل

    پاسخ:
    افعی قرار گرفت ولی بزنم نفت در بیاد بخاطر کمیته فیلترینگ حذف شد

    سلام خدایی دل دیونه تتلو فحش نداره بابا چه درخواستیه دادین به افشین 

    بزنم نفت در بیاد رو سانسور به جای اینا

     

    پاسخ:
    بالاخره یکی درخواست کرده بود

    بزنم نفت در بیاد بخاطر کمیته فیلترینگ نمیشه

    مرسی افشین جون دمت گرم عشقی خدایی

    حرمسرا بدون mp3 هم یه کاریش کن ممنونت میشم

    پاسخ:
    چشم
    من (مهدی) درستش کردم

    سلام مهدی جون مسخره بازی تتلو رو بدونmp3 میزاری ممنون

    پاسخ:
    باش
    درست کردم
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام لطفا اهنگ نردبون تتلو رو سانسور کنید

    بعد اهنگ مسخره بازی تتلو میگه تو *** دستا

    اینم یه کاریش کنین

    پاسخ:
    میگم کو دستا 

    چقدر منحرف هستید خانم 🗿🔥

    سلام لطفا اهنگ نردبون تتلو رو سانسور کنید

    پاسخ:
    سانسور هست

    لطفا آهنگ دیدی تتلو هم بزارید

    باز گشاد کردین دیگه نردبون تتلو بزارین

     بزنم نفت در بیاد کاری نداره که فیلترینگ رو اوسکل کنی 

    عکس رو نزار اسمشم یه چیز دیگه بزار بعد ما هم بگیریم وگرنه 

    میزنم پنچرشیا 

    پاسخ:
    نردبان سانسور هست 
    ولی بزنم نفت دربیاید را کاور را هم حذف کردم و گذاشتم باز فیلترینگ حذف کرد

    میشه  عکس های کسرا افشین و مهدی رو در سایت بزارین لطفااااا

    پاسخ:
    خیر
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    اخ توف **** تو سایتتون

    پاسخ:
    مهدی جواب اینا را یجور دیگه باید داد. یاد بگیر
    +ش‌کش عنتر مگه مجبوری بیا از اینجا دانلود کنی +یرم تو دهنت؟ برو از یجا دیگه دانلود کن خارک+ه انگل‌. کی+م تو اول اخرت مردتیکه خا+مال

    الابرکته الهه 

    کی+م تو کو+ ننت مادر کوچه

    پاسخ:
    +سکش مادر+نده کی+م تو دهنت +ارخصه. تو که برا اهنگ +ایمالی میکنی حالا میای گوه میخوری؟ مادر+نده ک+کش . ک+رم تو دهن خودت و ننت.دقعه بعدی ببینمت ب+ات میدم خار+سه. حالا هم نظر دادنتو میبندم +سکش که دیگه نیای تو وبلاگ من گوه بخوری مادر+نده

    سلام خدایی چه آدمایی پیدا میشن ولش کن اهنگ مامان منو ببخش ساسی رو سانسور کنید

    پاسخ:
    داداش من خودم تا حالا جرات نکردم اونا گوش کنم (نه دروغ میگه موزیک ویدئو ش هم دیده😂😂🤣🤣)نه خدایی جرات نکردم ونمی کنمم ملی اگه سانسور هم کردم اینجا نمی تونم بزارم
    https://amirtataloo78.blog.ir/
    برات اینجا گذاشتم 

    سلام لطفا اهنگ تتلو به نام امیر تتلو رو اصلاح کنید خیلی اضافه سانسور کردین

    بعد زشته آقا ولش کن

    پاسخ:
    درست شد

    اقا شماها اهنگ سانسور میکنین بعد خودتون بدترین تتلو جلوتون کم میاره زشته بابا بس کنین🤣🤣🤣🤣🤣

    پاسخ:
    تازه من ( کسرا ) نبودم وگرنه خانوم وزیری ۲ رو براش میرفتم 

    سلام ببخشید میشه فیلم کنسرت ها سانسور شده رو بزارید لطفا من منتظرم

    پاسخ:
    کنکله

    سلام لطفا کاراکوئه هست چی این اینو از از تتلو زیاد بزارین

    یعنی نمیزارین؟؟؟

    پاسخ:
    نه

    سلام عیدتون مبارک بزنید نفت در بیاد

    پاسخ:
    🤣🤣🤣👏👏

    سلام تورو خدا توروخدا فیلم های کنسرت رو سانسور کنید لطفا لطفا😥

     

    پاسخ:
    من حرفی نمی‌گم بقیه جواب بدید
    کسرا 
    افشین 

    توروخدا کسرا افشین واب بدین😭😭😭

    پاسخ:
    😐😐😐
    من( مهدی )سانسور میکنم ولی با تجربه ها باید اجازه بدن



    افشین:ببینید این کار اسمش دزدیه!!!
    منم دزد نیستم که بیام فیلم کنسرت ارتیستو که مایه درامدزدایی اون فرده را بزارم. حق کپی رایت را رعایت نکردم. همین اهنگ هم که میزارم دلم راضی نیست 

    چرا انقدر خلوته

    حتما باید درخواست بگیرید؟

    خودتونم چند تا سانسور کنین دیگه بابا

    پاسخ:
    الکی بزاریم که چی بشه باید واستیم درخواست بدید 

    خب یچیزایی خودتون بزارین تتلو این همه اهنگ داره

    پاسخ:
    همرو گذاشتیم وبلاگ را چک کنید😶
    دو روز من میخام با احترام صحبت کنم نمیراید که

    بعد یه سوال

    شما با چه برنامه ای اهنگ ها رو سانسور میکتین

    پاسخ:
    Edjing mix

    این برنامه که برای میکسه

    چجوری سانسور میکنین؟

    پاسخ:
    خیلی سخت و پیچیده

    سلام

    عیدتون مبارک

    لطفا اهنگ های

    تردمیل
    دوباره لش
    شب تیره

    رو سانسور کنین

    بعدش چرا اهنگ بزنم نفت در بیاد رو سانسور نمیکنین اصلا کلا کاور نزارین یا یه کاور دیگه بزارین

    پاسخ:
    بزنم نفت دربیاید نمیشه

    میشه جواب بدین؟

    خب پس

    تردمیل

    دوباره لش

    شب تیره

    اینارو سانسور کنین

     

    پاسخ:
    باش

    دقیقا میشه بگی چرا جواب نمیدی؟😐

    کی میزارین؟

    پاسخ:
    ما هم خب کار و زندگی داریم. الانم که عیده. بعد عید

    سلام

    لطفا آهنگ او ماماسیتا و مثله خودته از بهزاد لیتو رو سانسور کنید.

    پاسخ:
    حتما

    سلام لطفا اهنگ های دوباره لش، تردمیل، شب تیره. رو سانسور کنین ممنونم

    پاسخ:
    تردمیل ؟؟؟ 😐😐😑

    اون سایتی که میگید کلا ۱ دونه اهنگ گذاشته که لونم نماد

    پاسخ:
    اون سایت که دیگه ادغام خورده به همین سایت 😐😐😐

    چیه مگه؟ 😐

    پاسخ:
    فحش نداره

    سلام یه خواعش داشتم. اگه اهنگ های بدون فحش تتلو رو (بعد از مهاجرت) بگین ممنون میشم مرسی

    پاسخ:
    دل دیوونه 
    صاحب قلبم باش 
    مهمونی 
    هنوزم 
    تردمیل 
    تناسخ 
    پریشب 
    خلسه 
    باتو ۲ 
    بزار تو حال خودم باشم ۲ 
    من باهات قهرم 
    تو بذار برو منو
     تو که بخوای میتونی 
    تو ام فرشته ام نبودی

    سلام

    لطفا اهنگ های دوباره لش و شب تیره رو سانسور کنین

    سلام البوم جدید تتلو کی میاد؟

    پاسخ:
    هر موقع یوتیوبش شد ۱ میلیونی

    میشه فیلم هایی که تتلو توی یوتیوبش میزاره رو در سایت بزارید

    پاسخ:
    چرا انقده لاشی اید؟
    کصکشا همین کارا را میکنید یوتیوب ساب نمیگیرع

    ای بابا حالا کو تا ۱ میلیونی شه

    یعنی ۵۰۰هزارتا دیگه🤔😧😦😩😭

    پاسخ:
    میخای فیلمارو بذاریم اونوقت با تعجب و ناراحتی میگی یعنی ۵۰۰ تا دیگه
    خاک بر سرتون
    عجب بابا عجب
    فعالیت من فعلا توی وبلاگ کنسله

    آهنگ جومونگ رو سانسور کنید لطفا

    پاسخ:
    باش

    سلام آقا واقعا خاک بر سر امیرعلی تورو خدا فعالیت هارو کنسل نکن تورو خدا توروخدا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😩😩😩

    کصکش خودتی کونی

    پاسخ:
    لطفاً با ادب باشید

    به تو چه آرسیم کونی گوه نخور

    پاسخ:
    چرا معذرت خواهی میکنی؟

    خودتی احمق(امیرعلی)برو گمشو

    ممنونم(مهدی یاکسری)مهدی میشه سایت خودتو چک کنی.

    پاسخ:
    خب 

    ❤️

    سلام سلطان مهدی این بزنم نفت در بیاد تتلو رو نمیتونی یه کاریش کنی دمت گرم

    پاسخ:
    توی سایت خودم میزارم

    فقط سایت خودتو بذار اینجا من ندارم

    پاسخ:
    https://amirtataloo78.blog.ir/

    تو این وبلاگ که ادرسشو گذاشتین اصلا بزنم نفت رو خوب سانسور نکردین توش هنوز یه چیزایی مونده همون اولشه

    پاسخ:
    من حال ندارم سان کنم

    😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

    یه سوال

    اهنگ بعدی البوم بهت کی منتشر میشه

    پاسخ:
    مهدی : نمی‌دونم
    ولی من قول دادم هرموقع قبل کنست آهنگ داد بیرون ۵۰ تا پوستر بگیرم برم بزنم تو اصفهان
    چون من تویکی از شهر های اصفهانم

    مهدی میشه سایتتو چک کنی.

    میشه فایل زیپ دانلود یکجا کل اهنگ ها و بیت ها و کارایوکه هایی رو که تو وبلاگتون گذاشتید رو بزارید

    پاسخ:
    😐😐😐

    چیه؟ 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

    پاسخ:
    آبی روشن عین من سیتی 😐💔🗿

    سلام سلطان ها این اهنگ رفتنت تتلو و سانسور کنید مرسی

    پاسخ:
    رفتنت فحش نمی ده

    اون جا میگه تو بغل یکی دیگه کردنت

    پاسخ:
    عزیز جان یعنی گذاشتنت تو لای دستای یه نفر دیگه 😐😐😐

    لطفا اهنگ حلال اولسون از ام جی و علی اردوان رو سانسور کنید خواهش میکنم

    پاسخ:
    چشم

    اقا پس این حلال اولسون چیشد؟

    اهنک نگا استیل گنگو هم سانسور کنین اسم اصلیشو نمیدونم. مرسی

    داداش اهنگ اوترو اینجانب از شایع رو هم سانسور کن

    پاسخ:
    باش
    ساعت ۳ شبه دارم جوابت را میدم😂😂😂🥺😑

    سلام

    یه سوال

    بزنم نفت در بیاد یعنی چی؟ فحشه؟

    بعدشم لطفا ورژن جدید دوباره لش رو سانسور کنین

    چرا جواب نمیدین؟

    پاسخ:
    آخرین سوال شما مال صد سال پیشه 

    سلام لطفا جوابمو بدین

    لطفا ورژن جدید دوباره لش رو سانسور کنین

    پاسخ:
    گذاشتیم 

    نیست که

    نزاشتید

    ورژن جدبدش رو بزارید

    ورژن قدیمیش نه

    اونی که تو البوم فرشتس رو بزارید

    پاسخ:
    کلیک کن
    گذاشتیم

    سلام

    اون اهنگی که تتلو به ترتیب حروف الفبا خونده بود اسمش چی بود

    خیلی دنبالشم

    لطفا جواب بدید

    شب۲ عرفان

    عه

    واقعا؟

    سلام

    لطفا اهنگ ۱۱۵ از خلسه

    و اهنگ کجایی دادا از شایع و امیر خلوت

    گابیل پیشرو

    شیطونه میگه هیچکس

    رو سانسور کنین

    ممنون میشم اگه سریعتر سانسور کنین

    اهنگ درس از عرفان رو هم لطفا سانسور کنین

    لطفا مثل همیشه سریع و عالی سانسور کنین

    چرا جواب نمیدین

    پاسخ:
    چشم.... ولی من الان خیلی ناراحتم. این موزیک حق بود که انقد منتظرش بودم قشنگ ریدددد. همش بریج و و کورس یه ورس ۳ و یکمم ورس۱ خوب بود که ۱ دقیقه هم نبود💔 انقدر واسش انتظار کشیدم و رید

    راستی منم برگشتم😎

    میشه آهنگ سایه رو سانسور کنین؟:)

    خب کی سانسور میکنین؟من بازم درخواست دارم

    چرا هیچکس جواب درست حسابی به من نمیده

     

    پاسخ:
    خب باید صبر کنید ما که بیکار نیستیم. کمی صبر....

    چقدر صبر

    برای همرو سریع انجام میدین ولی من هروقت گفتم کلی طول دادین

    پاسخ:
    ماشالا یکی هم نیس ۱۰ تاس
    من(مهدی) گفتم شاید چند وقت نباشم

    سلام

    لطفا اهنگ ۱۱۵ از خلسه

    و اهنگ کجایی دادا از شایع و امیر خلوت

    قابیل پیشرو

    شیطونه میگه هیچکس

    سرکوب یاس

    سال به سال خلسه

    داد بزن پیشرو

    رو سانسور کنین

    ممنون میشم اگه سریعتر سانسور کنین

    سلام اگه میشه اهنگ هزار مهراد هیدن رو اونجاش که میگه ک**خار عقربه، کل جمله‌ش رو حذف کن برای یه جمع خانوادگی میخوام هیچ اثر از اون جمله توش نباشه.

     

     

     

    پاسخ:
    سانسور کردیم چک کنید
  • یه بنده خدایی
  • ببین یارو بهت یه لیست بلند بالا داده داری به تریب همشو سانسور میکنی بعد من دوماه میگم اوتورو از آلبوم اینجانب شایع رو سانسور کن این همه لفتش میدی

    پاسخ:
    سلام من (مهدیم)
    آقا من خسته شدم چون که همه را دارم من می‌زارم در ضمن آهنگ شیطان تا چند دقیقه دیگه میزارم
  • همون بنده خدا
  • داداش دمت گرم که شیطان تتل رو گزاشتی 

    آهنگ فِرش سیجل (هیدن سپی بزی) رو سانسور کن شنونده زیاد داره

    اگه اوترو (اینجانب) از شایع رو بین نوبت سانسور کنی خیلی مشتی هستی

     

    پاسخ:
    من سانسور کردم ولی مشکل اپلود دارم نمیتونم اپلود کنم
    مهدی : بفرست برا من
  • اون بنده خداعه
  • داداش دمت گرم عشق داداشی باهات حال کردم عشق کردم اهنگارو گذاشتی دمت گرم

    پاسخ:
    ❤️❤️

    داداش لطفا حرمسرت رو درست  و خوب سانسور کن ممنونت میشم از سایت خوبت هم ممنون❤️❤️

    پاسخ:
    حرمسرا را سانسور کردیم 

    سلام

    قابیل پیشرو  شیطونه میگه هیچکس  سرکوب یاس  سال به سال خلسه  داد بزن پیشرو  رپ گیم پیشرو

    رو سانسور کنین

    خودت گفتی سانسور میکنی

    فقط لطفا کات کنین

    پاسخ:
    چرا هر روز یکی اضافه میکنی بهش؟

    فعلا یکیشو یکیشو تا سانسور کنم

    یعنی اولویت بندی کنم و هرروز یه کدومشو بگم؟ 😐

    پس اول قابیل پیشرو

    این مهم تره واسم

    سرکوب و شیطونه میگه رو هم نمیخواد سانسور کنین خوبه🥲

    اینارو خودم سانسور میکنم 😎

    اهنگ جومونگ از خلسه و تاسمانی رو لطفا سانسور کنین فقط لطفا اگه میشه سریع

    اهنگ بهشت اومد سانسور کنید

    پاسخ:
    اوکی 
    عجب روزی هم اومد

    لطفا اهنگ خود درگیر از شایع رو سانسور کنید

    ممنون میشم سریعتر سان کنین

    اهنگ تیر امیر خلوت را سانسور کنید

     

    پاسخ:
    عه . یه زمانی قفلی زده بودم روش
    چشم

    آهنگ جنگل تاریک اومد سانسور کنید از تتلو حصین و پیشرو

    سلام ببخشید میشه اهنگ بالانس مهراد هیدن و جی جی و خلسه و ام جی رو سانسور کنید ولی بوق و اینا نزارید قط کنید بیت رو طوری که تابلو نشه ممنون میدونم کارتون سخته دمتون گرم.

    پاسخ:
    کاره افشینه ولی خودمم میزارم

    دمتون گرم کارتون درسته😍

    لطفا اهنگ گرگ سه رو سانسور کنید

    پاسخ:
    هنوز نیمده

    اهنگ بیبی اونم دوست منه رو سانسور کنید

    اهنگ نوش دارو لیتو رو میتونید ؟

    پاسخ:
    باش فردا

    داداش خیلی گذشتا میدونم کار دارید ولی این نوش دارو هم اگ سانسور منید ممنون میشم

    پاسخ:
    اسم خواننده ش رو هم بگو خب 😐

    اهنگ چرا سانسور نمیکنید ؟؟؟؟؟؟؟ بیزنس لی و سیج و ام جی و .......... . سانسور کنید ممنون

    پاسخ:
    من دارم رو من ۲ کار میکنم 😐🗿

    دمتون گرم اهنگ نوش دارو رو لیتو و کوروش و خلسه خوندن

  • گربه ی تو گونی
  • بیزنس رو هم سانسور کنید  ممنون

    پاسخ:
    باش فقط اسم خواننده هاشا میگی

    آهنگ تتلو بیبی گرگ اومد سانسور کنید

    پاسخ:
    پنج دقیقه دیگه

    سلام اهنگ بیزنس لیتو رو اصلاح کنید و اهنگ آمبولانس کوروش و اینارو هم سانسور کنید . مرسی 

    پاسخ:
    ایشالا کسرا یه نسخه دیگه آهنگ بیزنس را میزاره منم آهنگ آمبولانس را میزارم

    دمتون گرم

    آهنگ ونوم پارسالیپ رو سانسور کنید جایی که میگه خایمالی

    پاسخ:
    باش

    سلام خدمت مهدی کسرا وافشین لطفا اهنگ من اولی نبودم ولی اخریشم تتلو رو و اواتار رضا پیشرو رو لطفا سانسور کنید واقعا ممنونم از شاماها و سایت خوبتون

    پاسخ:
    سلام
    متاسفانه آهنگ من اولی نبودم ولی آخریشم هنوز نیومده 
    آهنگ آواتار هم اوکی

    سلام سلطان ها ممنونم از اهنگ سانسور شده اواتار رضا پیشرو...لطفا اهنگ مرگ تتلو و رضا پیشرورو سانسور کنید ممنونم از شما وا سایت عاااااااااااااالیتون

    پاسخ:
    خواهش 

    سلطان مرگ هنوز متاسفانه نیووومده😭ولی لطف میکنید اهنگ های رپ بدون فحش رضا پیشرو رو معرفی کنید ممممنونم

    و به جای اهنگ رضا پیشرو اواتار دوباره اهنگ ونوم رو گذاشتید ببخشید

    پاسخ:
    درست شد کلیک کنید 

    سلام مجدد ببخشید اهنگ حاجی گنگش بالاست و حاجی میخواد قربده رو لطفا سانسور کنید ممنونم

    پاسخ:
    باش

    سلام میشه لطفا اهنگ کیلو کیلو گاد پوری رو سانسور کنید (ممنون) 

    پاسخ:
    باش

    ممنونم فقط حاجی میخاد برقصه رم لطفا سانسور کنید ممنونم داداش مهدی

    پاسخ:
    اوکیه داداش

    و اهنگ باباکرم

    پاسخ:
    باش

    داش مهدی باباکرمم سانسور کن دیگه از ایپیکورو ممنونتم داش

    پاسخ:
    من اومدم مسافرت 😐

    آهنگ مسخره بازی رو گذاشتید؟

    پاسخ:
    بله

    آهنگ بیبی وحشی هم بذارید تتلو

     

    پاسخ:
    این آهنگ نیومده هنوز

    چرا من دارمش

    پاسخ:
    اون دموعه

    شبیه حیف دیدید رفته

    پاسخ:
    اون صدای تتلو نیست 

    آلبوم کاس موس بقیش میدونید کی میاد؟😃

    پاسخ:
    باید نتا وصل بشه که اهنگ از لحاظ مالی ضربه نبینه 

    آقا توروخدا کلمه ی لاشی رو سانسور کنید

    پاسخ:
    کدوم آهنگ 

    سلام لطفاً آهنگ ما از پیشرو و لا الا الله پوتک رو سانسور کنید متشکرم

    پاسخ:
    باش

    لطفاً جواب بدید 

    نصفه شب داش و....

    یا آهنگ میخوام

    البوم زاخار اصلی سانسور کنید لطفا خیلی خوبه

    سلام لطفاً آهنگ های ما. لاالا الله رو زود تر سانسورکنید

    پاسخ:
    کسرا لطفا 

    اگه اینارو سانسور نکنی نکنن اما تورو خدا آهنگ سیاسی تتلو که قراره بیاد رد حتما باید سانسور کنید

    پاسخ:
    امروز دوتا آهنگ را میزارم 
    تتلو هم هرموقع که بیاد

    ممنونم

    پاسخ:
    خواهش

    لطفاً اون 2تا آهنگو بزار

    پاسخ:
    میخوام آهنگ تتل بیاد باهم بزارم

    آهنگ انقلاب صلح آهنگ جدید آلبوم کاس موس اومد سانسورش کنید

    پاسخ:
    نه

    آهنگ انقلاب صلح اومد سانسور کنید اون 2تا رو هم بزارید

    پاسخ:
    بعد مدرسه

    آهنگ های قشنگ پوتک رو سانسور کنید بذارید مثل بعضی ترک های آلبوم پیامبر یا ...

    پاسخ:
    باش

    دمتون گرم

    تو آهنگ بیزنس به گا دادم رو حذف نکردید درستش کنید اونجایی که خلسه میخونه

    پاسخ:
    باش

    ببخشید عذر می‌خوام شما با کدوم فیلتر شکن می‌رید یوتیوب چون مال من هیچ کدوم از دیروز باز نمیکنن

    پاسخ:
    من نمیاره فقط صبح زود میاره

    آهنگ تتلو چطوری میشه رو سانسور کنید

    پاسخ:
    مگه اومده

    آره من امروز صبح ساعت 6دیدم اما بازش نکرد چون فیلترشکنا ضعیفه

    آخه تو گوگل هم سایتها هم نزاشتن 🥲

    پاسخ:
    نه اون کاورشه

    آهان پس نیومده 

    چطوری میشه رو حراقل سانسور کنید دو سه کلمه شو

    پاسخ:
    فحش نمیده

    تول و ک*ن فحش نی !؟ 

    پاسخ:
    یه همچنین چیزی اوی آهنگ نمیگه

    اگر میشود 

    از این به بعد

     

    کلمه ی چاقال سانسور شود

     

     

  • یه بنده خدا
  • سلام بیزحمت اگه میشه اهنگ اوالانچ رو سانسور کنید ممنون

    اهنگ اوبی زدبازی رو هم اگه میشه سانسور کنید لطفاااااا

    آهنگ یخ از زدبازی رو سانسور کنید لطفا

    سلام لطفاً اهنگ انقلاب صلح تتلو و پوتک و پیشرو و بهار رو سانسور کنید یعنی بوق بزارید ممنون

    پاسخ:
    فیلتر شده

    اقا دمتون گرم کارتون درست ولی چرا فقط تتلو سانسور میکنید یا نمیایید دیگه درخواستا رو ببینید     بیزحمت اهمیت بدید ممنون اگر میشه اهنگ ننال ارتا و ام جی و مونتیگو و سامان ویلی و سانسور کنید اگ میشه ممنون

    پاسخ:
    درخواست میبینن من مهدیم
    ولی وقتی نیست که کار انجام بدم 
    یا فکر کرن مامان بابان موچمون را بگیرند که ما آهنگ سانسور میکنیم 

    کسرا سانسور کن دیگ

    خدایی بهترین سانسورتون آهنگ دلم میخواد بود🥰🥰

    لطفا آهنگ باتو۲ هم سانسور کنید خیلی آهنگ قشنگی است 

    پاسخ:
    توی این سایت گذاشتم
    https://amirtataloo78.blog.ir/

    آهنگ خداکشی از هیدن و آرتا رو سانسور کنید لطفا

    پاسخ:
    باش

    آهنگ خداکشی خیلی خفنه سانسورش کنید🤩

    پاسخ:
    فحش نمیده

    دیگ کار نمیکنید

  • امیر علی
  • مهدی آهنگ لا اله الا الله پوتک و انقلاب صلح رو توی سایت خودت بگذار مهدی سلطانی

    پاسخ:
    گذاشتم

    آهنگ ماه کامل داره میاد اومد بذار 

  • علی جهادیفرد
  • سلام لطفا اهنگ قابیل و نامحدود رو سانسور کینید ممنون /:

    اهنگ تته پته دیس به هیپاژولیست ها رو سانسور کنید ممنون

    سلام به سلطان به داش مهدی گلم مهدی لطفا آهنگ دوکی پوتک سانسور کن 

    پاسخ:
    اوک

    سلطان فقط آهنگ دی پوتکم سانسور کن و توی سایت خودت بذار فدات شم مهدی

    پاسخ:
    اوک

    واهنگ بهشت تتلو سانسور بجز کلمه ی فا**ک لطفا 

    اهنگ حالا نه سامی و جیدال ام سانسور کنید لطفا😐

  • رادوین عابدین زاده
  • سلام میشه آهنگ بزنم نفت در بیاد سانسور کنید

    آهنگ من یادت نرم تتلو رو دوباره سانسور کنید فقط جاهایی که میگه:جاکش،گاییدنش،کیرت،کصخول.

    فقط اینارو حذف کنیدممنون

    پاسخ:
    باش

    برینگ اومد سانسور کنید زود

    سلام دوونه2 رو بزارید

     

    داداش از آهنگ های ۰۲۱کید هم سانسور کن برای مثل همه جوره هست ۰۲۱کید و بهزاد لیتو و ۰۲۱کید و خلسه و سیجل دمت گرم داداش اگه از ۰۲۱کید بزاری عالی میشه 

    پاسخ:
    اوک

    آهنگ Dancet ا لیتو و خلسه سانسور شده رو قرار بدید ممنون میشم 

    داداش خوبی خسته نباشید لطفاً آلبوم آماده باش شایع رو سانسور کنید دمتون گرم ❤️🤘

    پاسخ:
    به زودی...  
    مهدی تو هم دست به کار شو

    داداشم فقط آهنگ دانست لیتو رو تو سایت خودت بزار دمت گرم جیگر

    سلام لطفا البوم اماده باش شایع رو سانسور کنید لطفا کات نکنید بوقی چیزی بزارید مثل سایت دی ای موزیک

    سلام آهنگ ول کن بره شایع رو هم لطفا سانسور کنید

    سلام میشه آهنگ قابیل رضا پیشرو کلمه ی چا**ل رو هم سانسور کنید بعد اینکه میشه کل جمله آهنگ رو سانسور نکنید ممنون

    آهنگ تروریست وین از ویناک و آهنگ تهران تا لی از کوروش رو هم سانسور کنید 

    اهنگ قسم رو بزارید

    آهنگ بیل بیل و زیر نخلا هیدن رو هم سانسور کنید.

    آهنگ اوه شت  

    سپهرخلسه رو توروخدا سانسور کنید

    سلام لطفاً آهنگ من ۴ تتلو رو سانسور کنید ممنون

    اهنگ من ۴ رو سانسور کنید و سانسور هارو با بوق بزار و کات نکن کل جمله رو ی جوری سانسور کن ک مقصد جمله برسه ن اینکه کل جمله بره

    لطفا اهنگ دیشب را سانسور کنید ❤️❤️❤️

    کسرا جان لطفا آهنگ دیشب و مرسی رو با کیفیت بالا قرار بده ❤❤❤

    و اگه میشه آهنگ 1400 یاسربینام رو هم بزار  البته با سانسور ممنون.

    داداش لطفا زود کار کنید و لطفا آهنگ زیرنخلا رو خواهشن قرار بدید سانسورش رو و آلبوم شایع رو.

  • محمد طاها صیدی
  • سلام میشه اهنگ دیشب تتلو رو یکم زودتر سانسورش قرار بدی کسرا جان 

    واسه بودیم میخوام 

    دمت گرم 

  • محمد طاها صیدی
  • سلام میشه اهنگ دیشب تتلو رو یکم زودتر سانسورش قرار بدی کسرا جان 

    واسه بوتیکم میخوام 

    دمت گرم 

    سلام

    اگه میشه لطفا آهنگ بیا پس بمون بامن رو سانسور میکنین💐

  • چی دوس داری؟
  • جان من دیشب رو سریعتر سانسور کن . فقط بجای حذف کل جمله بوق بزار .دمت گرم

    دیشب از تتلو😉❤️

    لطفا جون هر کی دوست دارید دیشب تتلو رو سانسور کنید 

    اهنگ های سانسور شده پیشرو هم بزارید

    لطفا آهنگ زاکان پوری رو سانسور کنید

    آهنگ چشماتو از همه بدزد تتلو رو سانسور کنید

    اهنگ چشمات رو بدزد رو بزاریید

    پاسخ:
    سانسور نمیخواد

    آهنگ میخونه حمید صفت و لندن رومنس زخمی رو سریع سانسور کنید 

    آهنگ نخلا هیدن رو هم سانسور کنید 

    لطفا جواب بدید

    سلام مرسی از شما که انقد خوب سانسور میکنید.

    فقط یکم بیشتر سانسور کنید.

    و اینکه اهنگ نگاه تو بدزد از همه و اهنگ الو3 و مسخره بازی رو باکیفیت تر سانسور کنید .

    بازم دمتون گرم 

    آقا کسرا جون خرکی دوست دارین آهنگ زیر نخلا رو سانسور کنید با ول کن بره شایع و آهنگ سلام رئیس یاسر بینام.

    لطفا آهنگ الو ۳ تتلو رو سانسور کنید با آهنگ چاقال نامه و زاکان و اثر منفی

    لطفا آهنگ الو ۳ تتلو رو سانسور کنید

    لطفا اهنگ بک سیت از 021کید و سیجل و خلسه رو سانسور کنید ممنون

    لطفاً آهنگ حله رو با بوق سانسور کنید

    سلام خیلی خیلی متشکرم از مدیران وبسایت KAM که زحمت کشدید تا الان فقط یه درخاست داشتم اگه میشه تویه پیامرسان چنتا ریمیکس بفرستم زحمت سانسورشو بکشید و ریمیکسم بزارید ممنونم از سایت خوبتون

    پاسخ:
    اوکی 
    منم مهدی به این آیدی توی تلگرام پیام بده
    @Tataliti89

    سلام میشه میکس آلبوم ۷۸ رو سانسور کنید ولی لطفا گوه و عن به گا رو سانسور نکنید

    سلام چرا اهنگایی که میفرستم رو سانسور نمیکنید؟؟

    سلام میشه آهنگ مجلسی تهی و پیشرو رو سانسور کنید 

     

     

     

    ممنون

    سلام اهنگ همون بهتر که بری و مادر جنده و خارکصه رو سانسور کنید ممنونم

    سلام..امم..اهنگ فرش مهراد هیدن ک گذاشتین اصن بالا نمیاد...اگ میشه درستش کنین...

    و..

    میشه اهنگ اون فقط میاد به من شایان یو و اهنگ دختر بد از کاما رو هم ورژن با سانسورش رو بزارین...؟لطفن...

     

    ممنون میشم...

    با عرض سلام آهنگ بلند بلند از تتلو هم سانسور کنید ممنون

    لطفا چاقال نامه بله قربان رپ گیمو سانسور کنید تروخدا خیلی دنبالشون میگردم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی