🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دانلود آهنگ سانسور شده ی خونه ی امن

يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۲۷ ب.ظ

دریافت 

 

 

بازم کاور جذابی نداشت 

 

کاور هرکی به ما رسید 2 عشق بود 😍😍😍 

 

حرف از عقب موندن شد 

 

هعی 

تو اسکویید گیم هم اونایی که عقب موندن حذف شدن 

 

ولی ( این بده ) رو خوب اومد 😍 

 

مثالش هم واسه درخت عالی ❤️😍 

 

صداشم 😍😍😍 

 

هیچ ایرادی نبود تو این موزیک 😍😍😍 

 

 

تازه فکر نکنم هیچوقت این موقع آهنگ گذاشته باشیم 

 

به عشق بعضیا بیدار موندیم 😍❤️ 

 

 

K.M 

 

 

در ۲۰ دقیقه ۸ تا دانلود 

 

رکورد محسوب میشه ؟ 

  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

آلبوم سهم

نظرات  (۲۸)

عالی

پاسخ:
❤️

 اهنگ جذابیت بالایی نداشت واسه همین احساس کزدم اهنگ زود تمام شد 

وای اهنگ کردن من ننداز معلوم نی چکارش کرده هرچه میخواستم تمام بشه تمام نمیشد عجیبه انگار ۲۰دقیقه بود 

ولی این زود تمام شد

هر دو کاور ها معنی دارن اگه دقت کنی 

 

 

این قصری که میبینی خونه ی امن است

 

و اون چتری که یه پسری داخلشه داره انتظار میکشه برسه به خشکی

 

و و معنی های دیگه. 

 

میکم چرا اون اهنگ ها mp3ندارن ولی اینا دارن. 

 

 

اگه افشین اهنگ حرمسرا رو دان کرده برام وات بفرسته بگو 

 

 

راستی کروناتون چه شد نگفتین

تشکر واسه سانسور ممنون💙❤❤💙

پاسخ:
خب اونا تتو هستن و فرض در کاور اینه ک اون صورت تتلو هست 

تو آلبوم ۷۸ و با این مقایسه می‌کنی ؟  

اونا ورسای طولانی داشتن ولی مثلا اینجا ورس ۲ فقط ۳۰ ثانیه و ۴ خط بود ؛!!!

آهنگای افشین نیاز به .mp3 داره چون بیان براش بر میداره 

ولی من فایل را .mp3 میزارم 

من همچنان درگیر 

افشینو نمی‌دونم 

❤️

سلام را  مهی نوشتید ایا

برای مسابقات

پاسخ:
💔💔💔 

کمیته فیلترینگ !

آهنگ قشنگ بود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همع چی عالی

 

 

 

 

 

 

کاور فوق العاده

صدا فوق العاده 

بیت که اصلا نگو

تکست که اصلا خدا بود

 

از انتظار قشنگ تر بود این آهنگ

 

 

 

 

 

 

 

بهترین آهنگ آلبوم سهم تا اینجای کار

 

 

 

 

 

مرسی از سانسور فوق العادتون.❤💙💚💛🧡💜💗💟

سلام

کسرا یه سوال 

تو کلاس هفتمی؟؟

پاسخ:
😐😐😐 

دستتون درد نکنه 

کلاس هفتمی آخه یزید ؟ 😐😐😐

خب چندم هستی 

خب چندم هستی 

پاسخ:
پیش دانشگاهی

اینکه فحش داره 

پاسخ:
کجاش ؟ 

اینکه فحش داره 

سلام لطفا زحمت mp3خودتون بکشید چون من روی تبلتم نمیشه انجام داد
پاسخ:
نیازی به .mp3 نیست 

راحت دان میشه

سلام میدونستین تتلو بعد ازاین خونه امن قراره آهنگ قفس رو بده که تویوتویوبش کاورشم گذاشت

 

 

 

 

 

کاور آهنگ قفس ازکنسرتشه

 

 

 

 

 

 

 

وحته کاور آهنگ سربار هم گذاش که اونم کنسرتشه

پاسخ:
اره

فکر کنم اونجاش رو میگه میگه : من شدم بد دادنه همه که خوب کردن

 

 

 

کمیته فیلتریگ چیه درست بگو متوجه بشم

پاسخ:
من شدم بد آدمه 😐

منظور تتلو همون تتو ها هستن

 

 

داشتم فیلم نیسان ابی میدیدم داخل فیلم صدای اهنگ من باهات قهرم بود😂

اینا خودشون تتلو گوش میدن ولی چرا نمیزارن بیاد ایران

 

فکر کنم رئیسی هم گوش بده😂😂

 

 

پاسخ:
چند وقت پیش تو دفتر امام تو مشهد صدای آهنگ مسخره بازی میومد 😂😂😂

اون جا که میگه خوب کردن 

خوب کردن فحش نیست ؟

پاسخ:
منظورش اینه ک خوبی کردن ( واست کارهای خوبی کردن ک من پیشت آدم بدی شدم ) 

واقعا

سلام اگه میشه برای آهنگاتون پخش آنلاین بزارید البته برای همه ی آهنگاتون

پاسخ:
چشم ❤️ 
از این به بعد میزاریم 

یعنی برای آهنگهای قبلیتون نمیتونید پخش آنلاین بزارید؟؟؟

پاسخ:
میتونیم ولی وقتش را نداریم

اهنگ من گل میزنم بیشتر از علی دایی سهراب ام جی‌ هم سانسور کنید و بگذارید

پاسخ:
چ ش م 

اینجا وبلاگه یا کویر؟

پاسخ:
بیابان

تتل چرا اهنگ نمیده

پاسخ:
تمرین کنسرت...
  • آرتین کمانگر
  • هنوز فرش رو نزاشتید چرا خیلی کم کارید!!

    پاسخ:
    منتظریم هرکی روتشیلدو میخواد اعلام کنه البته ثابت کنه آلبومو خریده 

    الووووو 

    کسی هست 

    یا تهران زلزله ۱۰۰ ریشتری اومده؟

     

    هیچکس چرا فعالیتی نداره 

     

    یاخدا باید تیم امداد به تهران بفرستم 

     

    فکر کنم زامبی ها حمله کردن 

     

    🥲🥲

    پاسخ:
    خب واستین آهنگ جدید بیاد 
    پوتک هم اگه میخواید ثابت کنید خریدید 
  • آرتین کمانگر
  • چطور ثابت کنیم که خریدیم

     

    پاسخ:
    همه اهنکارو به جیمیل ka3ra.88@gmail.com بفرست

    من چجور ثابت کنم که خریدم؟

    میخوای برات بفرستم آلبومو؟

    تتلم ب خاطر این آهنگ نمیدع ک گفت بیت گیرش نمیاد و گفته تو ام فرشتم نبودی داره میاد 

    پاسخ:
    اره همه اونایی که میخوای با قسمت هایی که میخوای سانسور شه رو جیمیل کن 

    ka3ra.88@gmail.com

    لطفا موزیک حلقه اکس بند رو سانسور کنید

    دوتا فحش داره یکی خا*ه و اون یکی س*سی 

    و ی چیزی تو ام فرشتم نبودی جای سربار میاد یا قفس ؟

    درضمن ی پیج تو اینستا از دمیرچی درباره تم کاور های البوم بعدی تتل پرسید که سادن یا گرافیکی ، دمیرچی گفت هیچکدوم

    پاسخ:
    اوکی 

    لطفا هر چه زودتر بیت بیکلام فرق دارم ۲ رو بزارین 

    ممنون

    سلام 

    عالی 

    اگه میشه اهنگ بزنم نفت دربیاد را هم سانسور کنید 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی