🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دریافت

 

 

امیدوارم خوشتون بیاد 

 

 

 

 

 

قبول دارم یه جاهاییش الکی سانسور شده...

 

ولی کلا  ۵۳ ثانیه حذف کردیم 

 

گوش کنید

 

 

☝️☝️☝️

  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

نظرات  (۹)

خیلی باحاله

پاسخ:
آره خدایی

افشین دیدی که سایت ما رو سرشار از محتوای مجرمانه خطاب کردن ؟؟؟

 

بر اساس قانون ۷۵۰ مجازات اینترنتی حکممون حبسه...

 

لوکیشنو خاموش کن 😄

 

ممد ی تسلیت جانانه فرستاده با عنوان 

 

 

چشم شور افی 😅😅😅

 

 

ولی جدا میگم...اگه هشدار دادن محترم باش 

 

 

وگرنه باید شبا شام قیمه زندان بخوریم...

 

 

کاربران عزیز وبلاگ اگه مارو تو زندان دیدید ناراحت نباشید 😂

شاعر میفرماید فک نکن که دست میکشم 

من ادامه میدم حتی اگه دسنگیر بشم!!!78

بله چه شعر قوی هست از حافظ یا سعدیه😂😂😂😂😂

این ریمکس جهنم از کجا اوردی

اصلا فکر کنم آلبوم شیطان ترک آخرش نیاد یعنی من اولی نبودم ولی آخریشم به این دلیل که قبل آلبوم فرشته آلبوم شیطان شروع شد ولی آلبوم فرشته تموم شد ترک آخر آلبوم شیطان نیومد حالا هم آلبوم سهم استارت شد آلبوم شیطان ترک آخرش نیومد 

فکر کنم وقتی که بازنشسته میشه میده بیرون و فکر کنم چون اخرین اهنگش باشه از اهنگ من۳ خفن تر و طولانی تر باشه 

پاسخ:
دقیقا 



شاید وقتی باز نشسته بشه بیاد ولی تایمش از آهنگ من 3 بیشتر نیست

چرا بوق گذاشتین ؟

اینطوری لذت آهنگ از بین میره 

پاسخ:
بوق نزاشتیم

اون مال خود آهنگه که مثلا آنتن قطع شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی