🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دانلود آهنگ سانسور شده ی قسم از امیر تتلو

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۸:۴۰ ق.ظ

دریافت

 

متن آهنگ :

[اینترو]

داداش قسم نده

ارواح خاکِ آقام

قسم ، وقتی اعتبار داره ، که اعتقادی مونده باشه

وقتی چیزی نمونده که دوسِش داشته باشی

فرقی نداره به چیزی قسم بخوری یا نه

[کروس]

من واسم قسم مُرد 

من واسم زنم مُرد حتی زنجیرِ گردنم مُرد

همه روح و تنم مُرد ، واسه من وطن مُرد

من فقط صفر و صدم ، حدِ وسطم مُرد

من واسم قسم مُرد 

من واسم زنم مُرد حتی زنجیرِ گردنم مُرد

همه روح و تنم مُرد ، واسه من وطن مُرد

من فقط صفر و صدم ، حدِ وسطم مُرد

[ورس یک]

بدنم روح نداره

این خونه نور نداره 

تنها چیزی که درست فهمیده اینه حرصِ منو خوب دراره

دلم از شهر بُریده 

 سَر میکنم هر طوریه ، دیگه اعصاب ندارم قهر کنی هی

[کروس]

من واسم قسم مُرد 

من واسم زنم مُرد حتی زنجیرِ گردنم مُرد

همه روح و تنم مُرد ، واسه من وطن مُرد

من فقط صفر و صدم ، حدِ وسطم مُرد

من واسم قسم مُرد 

من واسم شوهرم مُرد حتی زنجیرِ گردنم مُرد

همه روح و تنم مُرد ، واسه من وطن مُرد

من فقط صفر و صدم ، حدِ وسطم مُرد

[پل]

سرآغازِ راهی بودم که مقصدی نامعلوم داشت

خیابانی پوشیده از ترس و دوشیده از عشق

سرانجامِ حالی بودم که آینده ای نامشروع داشت

و من چه بی پروا در پیِ پروانه شدن و

چه دیوانه و بی بال در پیِ پرواز

آری ، جهانِ ما جهش نداشت و

من هر روز دچار بیگ بنگِ درون

[ورس دو]

من واسم رفیقم مُرد ، من پُر سنگینی ام

تووم یه علی بی غم مُرد

من واسم آبجیم مُرد ، داداش مُرد

دادیم دستِ هر کسی جفت آلو ها رو هم باهاش خورد

من واسم قسم مُرد

تو رو هم بلاکت کردم ، ببخشید دستم خورد

دوباره سگ شدم ، نمیزنم جیک خیره

دوباره مَردم و این شبا میکنن شیک ، پیرت

توو فهرستِ همه این شهر ، خورده تیک زیرت

من واسم عشقت مُرد

بدبختی شروع شد تا ، چِشام به چشمت خورد

ادا ما رو درآوردن ، شدن کلانتر

ما کلاغ پَر و ما کلاغ پَر

هی میگم الآن نه و الآن نه

من خُرد و خمیر ولی توقع دارن از آدم و

دائم میدن عذابم و عذابم

من خودم استرسم ، من خودم خرابم

همه شدن چپ با من

حتی خاموش میشه هی لپ تاپم

از چشمِ همه افتادم ، همه روم فازِ بد دارن

بیخیالِ قسم و آیه ، عینِ مُرده ها رفتارم

قسم شکو اَ بین میبَره ، من به همه چی شک دارم

[کروس]

من واسم قسم مُرد 

من واسم زنم مُرد حتی زنجیرِ گردنم مُرد

همه روح و تنم مُرد ، واسه من وطن مُرد

من فقط صفر و صدم ، حدِ وسطم مُرد

من واسم قسم مُرد 

من واسم زنم مُرد حتی زنجیرِ گردنم مُرد

همه روح و تنم مُرد ، واسه من وطن مُرد

من فقط صفر و صدم ، حدِ وسطم مُرد

[پل]

چطور زمینی که در حالِ نفس کشیدنست را نمیبینند

و توقع جاودانگی دارند از برگه ها درست شده از درختانِ مُرده

سهمِ ما قاطی شدنِ با آتش نبود و

تنها کمی گرمی ما را بس بود

که از بازی با آتش سوخته شده ایم

سهم ما غرق شدنِ در دریا نبود

چون هشدارِ صاحب خانه رسالت میهمان نیست

[ورس سه]

حتی اونی که جونم بود عمرم بود همه چیم بود

انگاری رفت و مُرد برام پریشب

عصبی که میشم ، همه فازِ بد میدن

جایِ اینکه ببینن چه مرگمه دَر میرن

چقده سخته بینِ این هالو ها فهمیدن

من واسم خنده مُرد ، روزِ خوش ندیدم بعدِ تو

دلم شد یه قبرستون وقتی کندم تووش قبرتو

یه روح شدم من به کُل

من واسم عشقت مُرد

بدبختی شروع شد تا ، چِشام به چشمت خورد

بیخیالِ دور دورا ، وقتی جلو پا اینه

حتی جلو آیینه

[کروس]

من واسم قسم مُرد 

من واسم زنم مُرد حتی زنجیرِ گردنم مُرد

همه روح و تنم مُرد ، واسه من وطن مُرد

من فقط صفر و صدم ، حدِ وسطم مُرد

من واسم قسم مُرد 

من واسم زنم مُرد حتی زنجیرِ گردنم مُرد

همه روح و تنم مُرد ، واسه من وطن مُرد

من فقط صفر و صدم ، حدِ وسطم مُرد

[اوترو]

از مَردمی که تولدِ یک کودک را سرگرمی

و زندانِ یک سگ را دلگرمی

و قفسِ بلبل را موسیقی میپندارند

عشقی فوران نخواهد شد

در جهنمی که میگریند برای خروج

تنها خنده را دیوانگی ، برزخ را خاکستری

و بهشت را آرزو میتوان پیدا کرد

و در چنین آشفته بازاری قسم

تنها یک دروغِ ساده است ، خلاص

 

به این وبلاگ درجه یک سر بزنید :

http://tataloosansormusic.blog.ir 

 

  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

آلبوم ۷۸

تتلو سانسور

نظرات  (۴)

  • افشین بهرامی
  • میگم قبلا که قسم را گذاشته بودی چرا دوباره گذاشتی؟

    همچنین مال من باش

    اونم چرا دوباره گذاشتی؟

    پاسخ:
    اونا رو هم خودم سانسور کرده بودم...ولی قسم رو بهتر سانسور کردن...(بچه هارو میگم )

    مال من باش رو هم تستی بود که ازم واسه سانسور گرفتن 
    ( تورو خدا ببین چقدر بدبختم...بچه های وبلاگ دارن از مدیرشون تست میگیرن 😊) 

    تازه دارن به زور ازم سانسور دوباره ی خار رو میخوان...
  • افشین بهرامی
  • سلام داداش یک چیز بهت میگم

    خیلی دیر به دیر اهنگ میزاری ولی وقتی هم میزاری چند تا باهم میزاری‌ بهپنظر من اینکار را نکن. یک روز در میان یک اهنگ بزار یا اگه سختته حداقل یک روز بذار دو روز نذار

    پاسخ:
    سلام...من خداییش خیلی بد بختم...اعضای وبلاگ دیگه آهنگ سانسور نمیکنن...دارن آموزش سانسور کردن رو می ریزن تو حلق خودم 😫 
    چرا سانسور انقدر سخته ؟ 
    الان باید خار و تناسخ و صدی چند  رو سانسور کنم به اجبار...تازه تو همین گیر و دار آهنگ جاده خاکی از اپیکور هم اومده وسط...

    زیر این فشار خفه نشم صلوات....

    اللهم صله الا محمد و آله محمد و عجل فرجهم

    نسخه ی فارسی نوشتاری صلوات 👆
  • افشین بهرامی
  • خب اگه نمیکنن بندازشون بیرون

    انقدر به خودتم زحمت نده اهنگی میخوای به خودم بگو

    تناسخ فحش دارره؟؟؟

    صدی چند را برات ایمیل میکنم

    دو تا نسخه ازش دارم یکیشا بزای تو میفرستم

    پاسخ:
    خیلی ممنونم...اصلا تاحالا آهنگ تناسخ رو نشنیدم...ولی خب کارای خوبی هم از عهده شون بر اومده 

    مستر لوده 
    دل من هواتو کرده ۲
    تو بزار برو منو

    آقا الکل و اینارو سانسور نکن 

    آقام مرد ننم مرد فحشه

     

    حرف بدی نیست 

    مثلا تو دودم سانسور کردی

     

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی