🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دانلود آهنگ سانسور شده ی درست از تتلو

جمعه, ۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۴ ق.ظ
  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

آلبوم فرشته

تتلو سانسور

نظرات  (۹)

دست خوش
پاسخ:
😍😍😍

سلام 

آهنگ امانت از تتلو پخش شد !!

فقط تو رو خدا تو سانسورش فقط خود کلمه رو سانسور کنید ، چون تایمش کمه ولی فحش زیاد داره

پاسخ:
باشه...ولی همون فرق دارم ۲ هست...فقط بیتش فرق داره

آره میدونم ولی لطفا سانسور کنین

ممنون

پاسخ:
سانسور شده و پس از بررسی قرار داده میشه

خیلی ممنون

  • افشین بهرامی
  • سلام 

    میگم نظرت راجب یه حرکت چالشی بین دو تا وبلاگ ما ها چیه؟

    مثل همون ایده ای که قبلا دادم ولی خب اون نه یه چیز دیگه

    تو ایده ای نداری؟

    پاسخ:
    من تنها ایده ای که دارم اینه که بزنم پای والیبالیست هامون رو قلم کنم...این چه جور بازی کردنی بود ؟
  • افشین بهرامی
  • اونا که اره 

    ولی جدی چه ایده ای داری؟

    پاسخ:
    فعلا دارم فکر میکنم تتلو چه آهنگ خفنی داد...هر وقت مغزم آزاد شد یه فکری میکنم
  • افشین بهرامی
  • اهنگ خفن؟

    چه اهنگی؟

    پاسخ:
    از کاور آهنگه معلوم نیست خفنه ؟ تازه ما هنوز تو امانت گیر کردیم...چون ما هروقت آهنگ میداد یه ماه تو کف بودیم...الان روز در میون آهنگ میده
  • افشین بهرامی
  • خودش گفت این اهنگ همش دیسه و مطمئنم خیلی خیلی گنگه

    خیلی خوب شده سرعت اهنگ دادنش🤩

    پاسخ:
    اره حدایی

    سلام،وقت بخیر ،، خیلی خوبه دمتون گرم فقط سایتتون سرچ نداره مثلا خیلی از آهنگ هارو میخام پیدا کنم،،لطفا اگه میشه ،مسخره بازی ، نفت در بیاد، و اهنگ امیر تتلو که اسمش امیر تتلو هستش رو سانسور کنید دمتون گرم..

    پاسخ:
    سلام از بخش کلمات کلیدی آلبوم مورد نظر رو بزنید تا راحت تر پیدا کنید...چشم میزاریم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی