🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دانلود آهنگ سانسور شده دلم میخواد از تتلو

سه شنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۰، ۰۴:۳۳ ب.ظ

یه چیزی بگم 

 

این یکی ۸ ماه زمان برد

 

درخواست ها هم زیاد بود و کار خیلی هم سخت 

سخت ترین آهنگی بود که سانسور کردم 

 

همه باید نظرشون رو بگن 

 

چون هر آهنگ اگه خیلی وحشتناک پیش بره ۳ روز بیشتر طول نمی کشه 

 

ولی این ۸ ماه 💔 

 

تایمش هم خیلی خوبه 

۶:۰۶ 

 

به نظرم همه جاش خوبه 

 

با خیلی آدم صحبت کردم راجع به بخش هایی که باید سانسور شه 

و بگم : دلم میخواد دیگه بکشم ازت بیرون 

 

این بخش فحش نیست 

من خودم اول حذفش کرده بودم 

ولی بعد یکی بهم گفت یعنی از قفلی روی تو بکشم بیرون 

پس اصلا نگرانش نباشید 

خیلی گنگه 🔥🔥🔥 

و توی این مسیر ۸ ماهه با چهارتا دستگاه روش کار کردم 

برش با موبایلم 

ادغام با تبلتم ( که متاسفانه ۷ ماه پیش تو آب غرق شد و فقط جنازه ش مونده 💔😂 ) 

تنظیم و میکس با تبلت یه دوست عزیز. ( البته براش پیامی ندارم 😂💔 ) 

کار هایی برای افزایش کیفیت و کاهش و حجم با کامپیوتر 

 

راستش خودم همه شو دوست داشتم از قسمت های سانسور شده به جز 👇 

مگه من چقدر باید آرزو هام کشته شن 

و دلم میخواد فحش بدمت 

 

ادغام این دوتا چون هر دو بیت هیجانی بود یکم سخت بود ولی بازم نظر شما مهمه 

از افشینم می‌خوام گوش بده و نظرش رو بگه

 

 

و...

 

افتتاح میکنم پخش آنلاین رو 😍🔥

 

پخش آنلاین به صورت رسمی 😍🔥 

 

 

دانلود آهنگ 

 

 

بازم تاکید خالص میکنم نظرتون رو راجع به این موزیک بدید حیفه زحمتیه که 

کشیده شده 😐💔

 

 

 

  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

آلبوم برزخ

نظرات  (۱۰)

واقعا ممنونم زحمت کشیدید😉

پاسخ:
❤️🌹

به نظرت بفهمی من ازت پاره ترم فوحشه سانسور کردیش

پاسخ:
میخوای بگم منظورش کدوم قسمت بدنه ؟ ✌️😂

رفقا دمتون گرم به مولا خیلی منتظرش بودم لطفا بی منم میشه تتلو رو هم بذارید خیلی گلید

پاسخ:
چشم 🌹❤️
  • یوسف ابر قدرت ایلومیناتی
  • اتریا تور اون توریا شور یا نصفه!!! 78

    کسرا افشین با یوفو ببریم فضا

    پاسخ:
    😂💔 

    فضایی صحبت کرده 💔😂

    عالیییی

    بدون شک بهترین سایت سانسور

    ❤❤❤❤ لطفا بیزنس خلسه رو سانسور کنید

    پاسخ:
    ❤️

    داداش دستت درد نکنه عالی❤❤❤

    ولی یه‌چی درباره زمانش بگم ۸ماه چه خبره اخه خود تتلو هم انقدر زمان روی این اهنگ نزاشته 😀😀

     

     

    مرسی دادا

    پاسخ:
    ❤️❤️❤️ 

    خیلی سخت بود ادیت هاش 
  • امیر تتل بت
  • سلام لطفاً میشه بگید با چه برنامه ای سانسور میکنید

    پاسخ:
    برش و ادغام ویدیو 

    8 ماه؟؟😐😐😐😐😐چه زیاد. در ضمن خیلی خوب بود

    پاسخ:
    اره واقعا خیلی زیاد و طولانی بود و خسته شده بودم ❤️

    عاااااااااااااااااالی بود بهترین سایت سانسور 

    میرینی تو حق های تتلو 💔

    ناموسا سانسور نکن 

    پاسخ:
    منتظر بودیم تو بگی 
    واقعا خسته شدیم دیگه می‌خوایم جمع کنیم بریم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی