🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

نسخه مهدی : دریافت اصلاح شده

نسخه کسرا:  دریافت

  • Mahdi Rajabi

سینگل

نظرات  (۱۰)

ممنون ولی چرا کاندوم رو سانسور نکردین

تو ورس پیشرو پیشرو میگه کاندو ولی سانسور نکردید 

حتی پیشرو میگه گیری و کاندو میگه وقتی تخم هم گفت که سانسور نکردی😐😔😑

افشین خودت سانسور کن این سانسور نی که 

داش خودت سانسور کن

لطفا موزیک بزنم نفت در بیاد و مسخره بازیو سانسور کنید

منم به زودی میزارم 

 

 

آهنگ شکرت ازتتلو تهی و پیشرو رو سانسور کنید.  لطفاً زود سانسور کنید

سلام بعضی جاها خوب سانسور کردید ولی بعضی جا ها کل اون مصراع رو بریدید لطفاً فقط زمانی که فحش ها گفته میشه صدای آهنگ رو بدید بازم میگم فقط اون کلمه فحش 

ممنون

پاسخ:
آخه معنی خوبی نداره

سلام من این آهنگو سانسور کردم و میخوام اگه اشکالی نداره براتون بفرستم فقط من یه مشکل بزرگ دارم اینه که نه واتساپ دارم نه تلگرام نه روبیکا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی