🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دریافت 

 

بگم که مستقیم از یوتیوب خودش گرفته میشه اینا 

از اسم فایل معلومه 

 

✌️✌️✌️

  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

نظرات  (۹)

دمت گرم بابا خیلی زود گذاشتی

مرسی واقعا

ولی من خودم قبلش با کلی چک و چونه از یوتیوبش گرفتم

پاسخ:
😂💔 

من تا پیامتون رو دیدم سریع گذاشتم 💔 
مشکل این بود که دیر دیدم 

دمت گرم بابا خیلی زود گذاشتی

مرسی واقعا

ولی من خودم قبلش با کلی چک و چونه از یوتیوبش گرفتم

راستی من موزیک بچه های کار و نوازش ۲ رو خودم سانسور کردم

پاسخ:
👑👑👑

بچه های کار که فحش نمیده

کاش به قسمتی برای جست و جو داشتید 

پاسخ:
کلمات کلیدی سمت چپ بالا 

بچه های کار اولش میگه گ* میشینه رو جدول و این از نظر من فحشهولی به طرز مهشری سانسور شده ، طوری که از تایم موزیک ی ثانیه هم کم نشده و بیتشم از دست نداده و فقط خود کلمه تو موزیک نیس

پاسخ:
اگه جیمیل کنی با نام خودت میزارم تو وبلاگ

سهم رو هم سانسور کردم ولی دستم خورد پاک شد . ولی موقع سانسور کردن موزیک جوجه هنری رسما داشتم از وسط جر میرفتم ، تا میخواستم سانسور کنم اون اولشو که میگه با د* شیر بازی نکن ، اصلا نمیشد ، همونشنم سان نتونستم بکنم چه رسد به بقیش 

پاسخ:
😐👍

دلش بچه کار را جیمیل کن بهم

mahdi.rajabi.1389.65@gmail.com

  • یوسف ابر قدرت ایلومیناتی
  • چه خفن مرسی حسن بابا 

    مرسی سلطان تتلو 

    مرسی کسرافشین 😂✌🏻🥃آقا 2

     

    سلطان تتلو کاش این صدا و بیت رو تو آهنگ بلند میکرد 

    چون آلبوم برزخ و 78 صدا بلند بود و صدای سلطان تتلو عالی 

    ولی سهم 

    پاسخ:
    راستش اره صدا کیفیت نداره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی