🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اهنگ پرواز از تتلو سانسور شده

دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۱ ب.ظ

دریافت

 

 

خب خب. اما حالا راجب موزیکموزیک بمب بود بددددددد. مخصوصا ورس ۱

تکس فوق العاده قوی

کلا فوق العاده بود

ولی یک مشکل داشت

صدا خیلی بد بود.

سه تا احتمال وجود داره

۱ - دیوا ری*ه به میکس مستر

۲ صدای سلی گرفته

۳ خودش از عمد این کارو کرده

نظر شما چیه؟

 

 

حساسیت متوسط 👇👇👇 

 

دانلود کنید 

 

فایل به صورت .mp3 هست و نیازی به تغییر فرمت نیست ( فایل متوسط )

 

 

 

  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

آلبوم سهم

نظرات  (۲۴)

داداش چرا باز نمیشه وقتی دانلود میکنیم؟

پاسخ:
برو توی فایل های شخصی. بعد فایل را پیدا کن روی تغییر نام بزن و اخرش یک .mp3 اضافه کن

یه توضیح بده چیکار کنیم؟

  • یوسف ابر قدرت ایلومیناتی
  • با سلام ممنون از شما 

    ممنون نظر می پرسید 

    کلا آهنگ فوق العاده بمب بود 

    سلطان تتلو تو غم گرفته صداش یجوری بود 

    عجیبه مستند بزنید یا تحقیق برای صدای سلطان تتلو 

    با اینکه همش عالیه و حرفه ای تجربه جدید 

    ولی 

    یاداره محک میزنه  صداشو برای چهل پنجاه سالگی 

    یا نمیدونم صداش گرفته با اینکه سیگار و دود الکل ترک کرده!!  عجیبه 

    یا چرا آلبوم برزخ و 78 سیگار میکشید صداش بهتر بود؟!؟ 

    دوم آهنگاش از لحاظ تنظیم و موسیقی بیشتر باید هیت بشه 

    شایدم تتلو زده تو کاره خالص خوندن و ساده که  معرکس 

    عمو معراج کجان!؟؟؟؟؟!؟!؟؟   

    کاش صداش شبیه صدی چند بشه 

    یا آلبوم قهرمان زور بزنه میتونه 

    اما 34 داره دیگه، داره بلوغ میانسالی رو تجربه میکنه 

    سوما داره با پوتک رابط عاشقانه پبدا میکنه 

    چهارما غیبت کبری سلطان تتلو بعد پرواز برای مدت طولانی ــــــ

     

     

    پاسخ:
    معراج کجایی😪😪

    چقد خنگین شما 

    ینی گذاشتن یه پسوند mp3 انقد سخته ؟

    من الان توضیح میدم

    اول اهنگو دانلود کنین

    بعد برین به my files یا اگه زبون گوشیتون فارسیه 《 فایل های شخصی 》

    اونجا فایل آهنگ رو که دانلود کردین هست روش نگه دارین ، گزینه rename یا تغییر نآم رو بزنید و بخش آخر فایل رو هرچی نوشته ، مثلا نوشته .bin اون رو پاک کنین جاش بزارین .mp3 

    و تمام 

    مشکل از کسرا و افشین نیست اگه میتونستن فایل درست رو میذاشتن

    راستی افشین بنظرت آهنگ بعدی چیه ؟

    من خیلی دوست دارم الو ۳ یا تو یه قطره از خدایی باشه ولی گمون کنم انتظاره

    آهنگ های جدید تتلو قشنگن ولی یه مشکل دارن ، این که هیجانی نیستن ، اونم فکر کنم واسه اریجمنتاشه ، قبلا موقع گفتن کورس تو آهنگ یهو ریتم بالا میرفت و خفن میشد ، حتی تو فرشته هم اینطوری بود ولی تو سهم نه

    ولی گمونم بهشت قراره مهشر باشه ، ۲۰ تا آهنگ داره !!!!

    در ضمن برای دوستانی که نمیدونن

    🟣🟣🔵🟣🟣

    🟣🟣🔵🟣🟣

    🔴🔴🔵🔴🔴

    🔴🔴🔵🔴🔴

    اون هایی که قرمز گذاشتم صورتین ، اموجی صورتی نداشتم.

    ممنون از سایت خفنتون

    پاسخ:
    ای قربون ادم چیز فهم
    من اپلود میکنم ولی بیان mp3. را بر میداره
    بعدشم اهنگ الو ۳ کنسل شد. اونی که تو دموش بود یکمش رفت توی اهنگ غم گرفته همه کوچه های مارو
    و اهنگ بعد انتظاره که فک میکنم (+سشعره) ولی بعدش تو یه قطره از خدایی😍😍 


    خار ۲ ❤️❤️❤️
  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶
  • آهنگ عالی...همه چی عالی 

     

    ورس سه در شأن تتلو نبود لحن خوندنش 

    پاسخ:
    چه عجب اقا کسرا یه بار با تتلو کنار اومدن😐🥴

    هر کاری گفتی کردم ولی نشدم 

    پاسخ:
    خب اون دیگه از ++++

    صداش توی جوجه هنری خیلی خوب بود

    از عمد این کارو کرده که خاصباشه و حاشیه سازی

    پاسخ:
    نمیدونم والا
    مردم مواد میکشن صداشون گرفته میشه. سلی ما مواد میکشه صداش بهتر میشه😂😐
  • یوسف ابر قدرت ایلومیناتی
  • سلطان تتلو باید 

    گل 

    ناب آلبوم 78 گیرش بیاد

    پاسخ:
    سوال این هفته 


    در زمان پخش آلبوم ۷۸...
    کسی از تتلو نپرسید 👈 حاجی ساقیت کیه ؟ 


  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶
  • یه سوال دوستان 

     

    موزیک من به تو مدیون نیستم لو رفته...الان سینگل حسابش کنیم یا بعدا تو آلبوم سهم میاد ؟

    پاسخ:
    سینگل

    الو 3 کنسل شد ؟؟؟ چرا ؟؟

    خودش گفت ؟؟

    کدوم تیکش تو غم گرفته بود ؟؟ 

    دمو الو 3 این بود

    الو سلام عزیزم همه چی خوبه 

    2.3روزه نیومدی برا چی خونه

    بگو باز دلت از من سر چی خونه ؟

    الو میشه برگردی و این دعواهامون بشه ریشه کن بد نی

    الو میشه جو ندی اوضاعمون دیگه از همیشه بدتر نی

    الو میشه برگردی آخه بدون تو میشه بد تر کی ؟

    همه تصویرا از آینده هامونو ببین چه سد کردی

    هیچ تیکه ایش تو غم گرفته نبود .

     

    پاسخ:
    الو ۳ کنسل شد...فعلا البته

    لطفاً کاور بگذارید آهنگ ها کاور ندارن

    میگم این ناسزاس که بگی خدای معلم یا مثلاً خدای موزیک و ... میدونم یعنی تو اون کار بهترین هستن مثلاً خدای موزیک یعنی بهترین خواننده ولی اینو نمیدونم که ناسزا هست یا نه 

     

    میشه بگید؟

    پاسخ:
    نع

    کار نمیکنه اهنگه همه جاش mp3 گذاشتم نشد اگه میشه دوباره پستش کنید توی وبلاگ

    پاسخ:
    خب اون دیگه مشکل از گوشیتونه
    به حدا یه ام پی 3 گذاشتن اونقدرام سخت نیست
    اگرم گله ای دارید برید به بیان بگید به من چه بیان بی خوده

    من گوشیم مشکل نداره مثل اهنگ خانوم وزیری و دوباره لش که ام پی سه گذاشتم شد این نمیشه رو بیکا داری؟ برام اونجا بفرستی که ایدی بدم؟

    ایدی بدم؟؟؟؟؟میفرستی

    پاسخ:
    بده اگه دم و ساعت نمخای پیام بدی

    اونی که تیکش تو غم گرفته کیوچه  های ما رو بود 

    تیکه ای از آهنگ دیشب بود 

    که کنسل نمیشه 

    تو انقده خوبی که حتی از عکسات دراد شعر 

    نمیزارم ظرف بشوری مبادا که دستات خراب شه 

    کاش جابه جا نمیشد!!! چون خیلی آهنگ شروع دیشب خفن بود 

    الو 3 هم باید ببینیم چه میشه 

    تو آلبوم سهم که نمیاد قطعا 

    آلبوم بهشت میاد 

    سلطان تتلو از سال 95 داره رو الو 3 کار میکنه!!!!  خفن جذاب و عاشقانه

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    ***************   این ایدی منه خب. اهنگ پرواز اینجا برام بفرس

    پاسخ:
    من ( کسرا ) یه نسخه میزارم 😐😐😐

    نفرستادی. بفرس دیگه ایدی دادم حذفش کردی😑

    پاسخ:
    یه جدید گذاشتم 

    اونو نصب کن دیگه 😐😐😐😐😐😐😐😐😐

    بابا این جدیده سانسور نیست که

     

    پاسخ:
    واتتتتتتتتتتت 


    از یه فیلتر بزرگ رد شده 



    تو جمع دانلود و پخش شده 


    کجاش سانسور نشده ؟

    اونجایی که میگه لاشو باز میکردی من خودم چیز بدی تصور نمیکنم اما چون من خانواده ام هم گوش کردن و از سایت شما دانلود میکنن و بخوام رو باند بزارم بدم اگر میشه لطفا سانسور کنید

    پاسخ:
    چند تا چیز بگم 

    حتی شبیه فحش هم نمیگه...
    منظورش از لا...لای اتفاقاتی هست که داره تو شعر توضیح میده 

    یه سایت مسخره تو تکستش اونو نوشت...همه فک میکنن فحشه 

    شما هم میتونی تکست آهنگ رو از سایت خوب mustext به خانواده نشون بدی که همه چیز برطرف شه



    من این را اضافه کنم منظورش لای رولشه. من خودم اول اون فکر را کردم ولی یه ری اکشن را که دیدم متوجه شدم😂 

    فکر نکنم افشین...به بیت های بعدش توجه کن 

    باشه ولی اگه سانسور کنید ممنون میشم

  • یوسف ابر قدرت ایلومیناتی
  • 90درصد تو میکس و مستر اتفاقی افتاده 

    10درصد خوده سلطان. تتلو 

    چون موقع حرف زدن عادی صداش بهتر و مث. آلبوم 78 شده. 

    حتی دمو غم گرفته 

    صداش شده بود مث آلبوم جهنم قسمت عاشقانه ☝🏻🧠🕊

     

    سلام اهنگ انتظار رو سانسور کنید 

    پاسخ:
    سلام. من سرما خوردم شایدم کرونا باشه و سرم خیلی درد میکنه اصلا نمیتونم با گوشی کار کنم همین الانشم که اومدم کلی به سرم فشار اومده. امیدوارم کسرا بزاره سانسورشو. معذرت میخوام 


    الان میزارم 

    هییییی یادش بخیر میومدم سانسور گوش میدادم 🥺 الان بدون سانسور خیلی کیف داره حاجی..... ولی یچیزی من زندگیمو به شما مدیونم 🤣 

    پاسخ:
    حالا شما ؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی