🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اهنگ سانسور شده ی نگو نه از تتلو

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۳۱ ب.ظ
  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

آلبوم فرشته

تتلو سانسور

نظرات  (۸)

ممنون  تشکر

پاسخ:
وظیفه بود

🙏🙏🙏

سلام میشه اهنگ سانسورشده‌ی جمعه ها رو بزارید

پاسخ:
گذاشتیم

پس من ۲ رو کی میزاری ؟؟

پاسخ:
80 ذرصدش سانسور شده..

یعنی چی ۸۰ درصدش تموم شد ؟؟؟؟😠😠

من ۲ فقط ۲ تا فحش داره

اونم کی* و فا* هستش چرا اینقدر باید طول بکشه ؟؟

شما یه کاری کن ...

لازم نیست اهنگو گوش بدی بعد سانسور کنی

برو تو یه سایت بزن متن اهنگ من ۲ ، تو فقط هر کلمه ای رو که با * مشخص شده رو سانسور کن .

پاسخ:
مگه من میکنم ؟ 

بچه ها به من گفتن ۸۰ درصدش رفته جلو...تازه فحش اون چیزی نیست که فقط از نظر شما فحشه...ولی برای بعضی ها کلمه ی احمق هم فحشه...

در ضمن 

اینارو هم لطفا سانسور کن

درواقع ، کی مثل من ، عاشقی ن****** ، دلم میخواد ، مسخره بازی ، حرمسرا ، دل من هواتو کرده ۱ و اولی نبودم ولی آخریشم

توی درواقع و دل من هواتو کرده ۱ ، فقط یک فحش هست که اون فا* هستش 

لطفا فقط کلمه رو سانسور کن ، اگه فقط کلمه رو سانسور کنی توی درواقع قافیه بهم نمیخوره ولی توی دل من هواتو کرده میخوره !😒

خلاص

پاسخ:
مگه اولیش نبودم و عاشقی اومده

نه بلخشید اشتباه شد

چرا خارشو رو سانسور نکردی لطفا سانسور کنید خواهش نمیتونم گوش بدم

بابا دوتا جا بیشتر نداش یکی رشته خواب یکی زدی....  اخر این دل منو

بعد این دوتا دو چند ثانیه هس بعد شما اومدین قول بده بدن تو فقط این تن منو بغل بگیرشم سانسور کردین؟ 

😐😐😐😐

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی