🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آهنگ مثل خودته از بهزاد لیتو سانسور شده

پنجشنبه, ۱۸ فروردين ۱۴۰۱، ۰۳:۲۹ ب.ظ
  • Mahdi Rajabi

نظرات  (۱۶)

اینا چقدر کوتاه میخونن

صد رحمت به تتلو😂💗

پاسخ:
اره خدایی فقط بیتاشون قشنگه 

باز تتلو هم به نظرم اهنگاش دیگه خیلی آروم و بی هیجان شده 


یکم باید رو بیت ها کار کنن 




راستی...

عاشقی ن*اییدم نزدیکه  


🔥🔥🔥

اره بی هیجان میخونه 

همش شکست عشقی میخونه

یکم باید مثل مستر لوده بخونه😂😂

 

اگه گفتین اهنگ نردبون شبیه کدوم اهنگ تتلو هست¿

پاسخ:
بیشتر به افعی میخورد 😂🗿

نه عزیزم اهنگ گرگ ۲و نردبون یکی هستن انگار 

هم سبک هم خواننده هاش و هم طرز شعرش

پاسخ:
گرگ  2 😐💔🗿

اره مگه گوش نکردی🐈🐀🐁

پاسخ:
چرا گوش کردم 

سلام

من میخواستم داخل این سایت ادمین سانسور شم

پاسخ:
هه 
یه افشین جدید😂😂😂😂
آهنگ هرکس به مارسید ۲ را سانسور کن وبفرست به این ایمیل
mahdi.rajabi.1389.65@gmail.com 
حاجی شوخی کردم 

باشه تا فردا برات میفرستم

پاسخ:
حاجی این باور کرد

سلام اگه اینطوریه منم میخوام ادمین بشم خیلی هم عالی سانسور میکنم

پاسخ:


کسرا : هیچکس ادمین نمیشه همینجوریش زیادیم 

اصلا شوخیه خیلی بدی بود 😒

خوب از بگید تعداد زیاده ادمین کسی نمیشه

پاسخ:
ببخشید 
حالا می‌خوام از دلت دربیارم😀
تو میتونی مدیر این وبلاگ شی 
https://amirtataloo78.blog.ir/
نام کاربری و رمز عبور را بهم ایمیل کن
mahdi.rajabi.1389.65@gmail.com 

فقط یه چیزی اونجا خودت فعالیت می‌کنی مگه نه؟

آخه تنهایی حال نمیده

پاسخ:
چرا میکنم
باهم میکنیم

راستی ایمیلم واست اومد

پاسخ:
نه

mamaddf14789@gmail.com👉با این جیمیل برات فرستادم

پاسخ:
برات پیام دادم ببین اومد

نه

پاسخ:
شمارتون توی خصوصی بده

من که این وبلاگ رو دارم و افشین منو تنها گذاشته رفته😐

https://tataloosoltan.blogix.ir/

پاسخ:
هرچه زودتر همه چیش را پاک میکنید 

همه چیزش را از وبلاگ قبلی من گذاشتی
مهدی
میگم ببخشید تو علی که با افشین دوستی نیستی 
که هم کلاسین 



کسرا : افشین بد ترین دوستیه که تاحالا داشتم 
هیچوقت آدم به این بی وفایی ندیده بودم 😐💔🇰🇷

تو گفتی بزارم از وبلاگ دیگه برا چیپاک کنیم وبلاگ به این خوشکلی این همه زحمت کشیدم براش این همه پست گذاشتم اگه نمیخوایش انتقال مالکیت بده به من 😑

پاسخ:
مهدی: من کی گفتم 

تازه این وبلاگی که من داذم پست رو پاک نمیکنه مثل بیان 

مثل افعی و حرمسرا رو پاک نمیکنه کاری نداره بهشون ولی اینجا پاک میکنه

اونجا مثل انباری میمونه که هر کاری انجام دادی اونجا ذخیره کنی😂

مهدی من با افشینم ن تو😐☺

پاسخ:
افشین یه چند وقت نمیاد وبلاگ
فقط همین را میدونم
برو توی مطلب درخواست آهنگ را نگاه کن یه ۸۰ تا پیام قبلش را ببین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی