🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آهنگ سانسور شده ی یه سرم به ما بزن از امیر تتلو

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۳۵ ب.ظ

دریافت

 

متن آهنگ یه سرم به ما بزن سانسور شده  :

[اینترو]

خیلی وقتا میشه از تنهایی به کوه رسید

یه کوه صبر یه کوه سبز ، نمونش همین الآن

مث اون کوهی از دور سبزه

ولی کلی سیاهی و مور و ملخ توو خودش جا داده

و پر از زوزه ی گرگ و ناله ی کفتار

از دور بهت لبخند میزنه

اون از توو خون گریه میکنه و

تو از دور سبز میبینی

پس ببین یه سری چیزا از دور سبزه

ولی از توو قرمزه و سیاه

یه وقتا دوری باعث میشه فقط لبخندمو ببینی و

دردام غمگینت نکنن

وگرنه من همین الآنش ، همین الآن

[ورس یک]

همین الآن قلبِ من تند میزنه

اسمت که میاد تو خودت شعری و آهنگِ منی

تو خودت دینی و ایمون

تو خدایی خودت اصل و نسبی

[کورس]

یه سرم به ما بزن بذار یه دو روز هم بد بگذره

تو که میدونی وقتی هستی حالِ من بهتره

تو که میدونی هنوزم خودمم در به درت

یه دو روز هم بذار من باشم اصلاً دردسرت

یه سرم به ما بزن بذار یه دو روز هم بد بگذره

تو که میدونی وقتی هستی حالِ من بهتره

تو که میدونی هنوزم خودمم در به درت

یه دو روز هم بذار من باشم اصلاً دردسرت

یه دو روز هم بذار من باشم اصاً دردسرت

یه سرم به ما بزن بذار یه دو روز هم بد بگذره

[بریج]

توو تکمیل اون جمله که گفتم

دوری باعث میشه فقط لبخندمو ببینی

باید بگم که واقعا

برای رسیدن به هدف و ساختنِ آینده

بعضی وقتا راه ها بدجوری ترسناک میشه و من

ترجیح میدم جاهای خطرناک، عزیزمو نبَرم

آدم وسط یه مشت دزد و وحشی

الماسشو نمیذاری رو میز

میدونی، هر چی یه چیز مهم تر باشه

موندنِ پیشش سخت تره

اه

[ورس دو]

بسمه دوییدن از همه پُرم

به چشمم همه آدما مسخره شدن

من خودم پُر معضلم

ولی خب دارم مسئله تو رو هم

من خودم دوس ندارم

توو ساکِ باشگاهم یه دونه اسلحه کنم

خودم که مقصدم بن بسته

خراب نمیکنم مقصد تو رو هم

آره خودم خواستم تنها باشم

چون یه کمی خستمه گلم

خسته اَ این شب بیداریا

خسته از این کوفتگیا

خسته اَ این زهرِ ماریا

بذار حالم خوب شه بیا

آخه دوس ندارم فازِ بد بدم

منو اینطور ببینی

میزه بد جائیه الآن اصلاً

خوب نی این دور بشینی

ولی خب هرزگاهی هم

یه سَرم به ما بزن

یه طرف اگه نبودِ تو باشه

یه طرف جنازه من

من بی تو یه شیرِ مریضم و

اشک نمیشه نریزم

یه سَرم به ما بزن

بذار تموم بشه توهماتم

تو واسه من یه فرشته ی پاکی

ولی خب منم خداتم

[کورس]

یه سرم به ما بزن بذار یه دو روز هم بد بگذره

تو که میدونی وقتی هستی حالِ من بهتره

تو که میدونی هنوزم خودمم در به درت

یه دو روز هم بذار من باشم اصلاً دردسرت

یه سرم به ما بزن بذار یه دو روز هم بد بگذره

تو که میدونی وقتی هستی حالِ من بهتره

تو که میدونی هنوزم خودمم در به درت

یه دو روز هم بذار من باشم اصلاً دردسرت

[بریج]

تهِ تابستون که میرسه ، حتی دلِ دریا میگیره

از اون همه آرامش و گرما

که قراره تبدیل بشه به طوفان و سرما

خب دریا که من باشم

ماهی های تووش میشن تیکه های قلبم و

ماهیا باید بدونن، دریا همیشه دریاست

حتی اگه تابستون باشه ، حتی اگه زمستون

حتی اگه یه سری از ماهی هاش بمیرن

دریا همیشه دریاست

[ورس سه]

دلِ من درائیه ، تو بزن ماهیاشو زنده بکُش

طبیعیه بخوریم من و تو چشم

یه کمم به ما برس که بد شدیم تو این دردا پیر

یه سَر هم به ما بزن که شاید باشه فردا دیر

[کورس]

یه سرم به ما بزن بذار یه دو روز هم بد بگذره

تو که میدونی وقتی هستی حالِ من بهتره

تو که میدونی هنوزم خودمم در به درت

یه دو روز هم بذار من باشم اصلاً دردسرت

یه سرم به ما بزن بذار یه دو روز هم بد بگذره

تو که میدونی وقتی هستی حالِ من بهتره

تو که میدونی هنوزم خودمم در به درت

یه دو روز هم بذار من باشم اصلاً دردسرت

[بریج]

حالا همون کوهه که گفتمو

میخوام بهش یه کم زوم تر نگاه کنیم

همون کوهو توو دلشو که بکَنی

به معدن طلا میرسی و

هر چی توو تاریکی تونلت بیشتر فرو بری

طلاها بیشتر و هر چی شب تاریک تر باشه

ستاره ها پُر نور تر میشن

میدونم که بزرگترین مشکلِ آدم ترس از تنهائیه

اما گَنجی که دنبالش میگردی

توو همون غاریه که از رفتنِ تووش میترسی

[ورس چهار]

روبروم راهِ شبه ، پشتِ سر دره ی گرگ

رو لبم باز دوباره مُرد ، یه لبخند بزرگ

میکشم با تو نفس ، توو بهشتم با تو حتی توو قفس

رو تنت شب بنویس ، شده با قطره ی خون

تو بزن خط روی هیس ، تو بکِش خط و نشون

[کورس]

یه سرم به ما بزن بذار یه دو روز هم بد بگذره

تو که میدونی وقتی هستی حالِ من بهتره

تو که میدونی هنوزم خودمم در به درت

یه دو روز هم بذار من باشم اصلاً دردسرت

یه سرم به ما بزن بذار یه دو روز هم بد بگذره

تو که میدونی وقتی هستی حالِ من بهتره

تو که میدونی هنوزم خودمم در به درت

یه دو روز هم بذار من باشم اصلاً دردسرت

[اوترو]

آدما کی معنی پیدا میکنن

روزی که بتونن توو زندگیت مفید باشن

من وقتایی که خوب باشمو هستم و

وقتایی که نبودم

بدون حتما نتونستم مفید باشم که نبودم

 

شما یه سرم به ما بزن و نظرات خودت رو بگو

  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

آلبوم شیطان

تتلو سانسور

نظرات  (۳)

  • افشین بهرامی
  • عالیییییی بود

    پاسخ:
    از لطف شماست...

    لطفا در این اهنگ هم تیکه مورد علاقه من رو سانسور نکنید !!😠😠

    این تیکه = تو تنت پاکه این پاکی رو دست خورده نکن ، تو تنت روح داره توشو مرده نکن ...... 

    فقط کلمه گ* رو سانسور کنید

    پاسخ:
    میدونی....می تونید یه جیمیل یا ایمیل بدید...تا آهنگ هارو اون جوری که میخواین براتون بفرستم...نگران هک شدن هم نباشید...ما مثل بعضیها دزد نیستیم

    نه جیمیل نمیفرستم ولی بعضی آهنگ هاتون واقعا بد سانسور میشه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی