🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آهنگ سانسور شده ی هر وقت که بودی از امیر تتلو

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۸:۳۱ ق.ظ

دریافت

 

 

متن آهنگ هر وقت که بودی سانسور شده


هر وقت که بودی همه چی قشنگ شد

تو الحق که خوبی

یک یک دو دو هشت

قلبم یه جوری میزنه واسه فقط تو

که عمراً بدونی

هر وقت که بودی همه چی قشنگ شد

هر وقتم نبودی ، نبودی رو ولش کن

عشقم جونم همه چیزم

بذار همه زندگیمو به پات بریزم

عمرم یکی یه دونه ام

بدون عمرا من تو رو با کسی یکی بدونم

کلا انگار با همه فرق داری

خُب من میدونی فرقتو میدونم

هر وقت تو بودی همه چی قشنگ شد

انقده تو خوبی میره بالا توقع

هر وقت نبودی من فقط زدم غر

هر کجا زدم توو خاکی زدی یه تلنگر

نذاشتی هیچ موقع پُر شم از تنفر

فقط تو کاری کردی زندگیم ورق خورد

وقتی همه کور بودن تو کردی بهم توجه

هر وقت که بودی همه چی قشنگ شد

انقده تو خوبی میره بالا توقع

هر وقت نبودی من فقط زدم غر

هر کجا زدم توو خاکی زدی یه تلنگر

از بلندای نگاهِ تو فقط پروازه و پرواز و پرواز

 تویی همدم تویی هم راز

من از همه فامیل از همه بیزارم

بک‌گراند گوشیم فقط عکستو میذارم

من همه افکارام بعدِ تو بیکارن

هنوزم تو رو میخوام من بهت امیدوارم

از همه رفیقا قطعِ امید کردم

هرجا هم میرم بازم بر به تو میگردم

از همه همکارا دورم و منفورم

فقط هم وقتی نگات رو منِ من خوبم

هر وقت تو بودی همه چی قشنگ شد

انقده تو خوبی میره بالا توقع

هر وقت نبودی من فقط زدم غُر

هر کجا زدم توو خاکی زدی یه تلنگر

نذاشتی هیچ موقع پُر شم از تنفر

فقط تو کاری کردی زندگیم ورق خورد

وقتی همه کور بودن تو کردی بهم توجه

هر وقت که بودی همه چی قشنگ شد

تو الحق که خوبی

قلبم یه جوری میزنه واسه فقط تو

که عمرا بدونی

قلبم ، چشمم ، نیمه ی گمشده ام

نبضم روحم ، همه وجودم

بی تو بودم یه ربات ، نمیشه انکار کنمت

 دیگه وقت رو شدنه

هر وقت تو بودی همه چی قشنگ شد

انقده تو خوبی میره بالا توقع

هر وقت نبودی من فقط زدم غر

هر کجا زدم توو خاکی زدی یه تلنگر

نذاشتی هیچ موقع پُر شم از تنفر

فقط تو کاری کردی زندگیم ورق خورد

وقتی همه کور بودن تو کردی بهم توجه

هر وقت که بودی همه چی قشنگ شد

انقده تو خوبی میره بالا توقع

هر وقت نبودی من فقط زدم غر

هر کجا زدم توو خاکی زدی یه تلنگر

 

 

 

راستی اگه آهنگهای سانسور شده ی بیشتری میخواین می تونید به وبلاگ زیر مراجعه کنید

 

http://tataloosansormusic.blog.ir

 

(کارشون حرف نداره )

  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

آلبوم برزخ

تتلو سانسور

نظرات  (۳)

  • افشین بهرامی
  • وااای ممنون❤

    بابات حمایت هاتون❤

    در ضمن مگه این اهنگ فحش داره؟

    پاسخ:
    نه...ولی  یکی در پیام های خصوصی گفته بود اینو سانسور کنیم...من خودم موندم که چی میگن...ولی با خودم فکر کردم که دیشب موقع گوش دادن این آهنگ (بدون سانسور ) خوابم برد..،و گفتم یه نسخه بسازیم و بزارم تو وبلاگ،،،بچه ها هم از قبل آماده داشتن 😅😅😅

    لطفا در این آهنگ فقط کلمه گ* رو سانسور کنید،خیلی از آهنگ رو بیخودی سانسور کردین مثلا هر موقع غمگین شدی خودمو بغل کن.

    آهنگ شب تیره هم که سانسور کردین کیفیت صداش اومده پایین.

    خلاص

    پاسخ:
    ما شب تیره سانسور نکردیم...

    اهنگ حرمسرا سانسور میکنید

     

     

    پاسخ:
    بله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی