🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آهنگ سانسور شده ی میخوام از تتلو

يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۰۸:۱۰ ب.ظ

دریافت

 

(به روز رسانی این موزیک در راه است)

  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

آلبوم شیطان

تتلو سانسور

نظرات  (۷)

سلام لطفاً آهنگ دلم میخواد تتلو را سانسور کنید

عالی

 

عالی بود عالی بازم از این کارا بکن 

کلی فش مونده.

خیر سرت مثلا سانسور کردی کلی فوش داره.

مثلا به بد کسی حواله کردی معاملتو.

یا ننت منو ببینه کف کنه.

لنتی بهت اعتماد کردم تو خانواده گذاشتم با فاک رفتم.

اول گوش نکرده بودم گذاشتم بابامم نشسته بود یهو گفت به بد کسی حواله کردی معاملتو .

خلاص.

پاسخ:
حواله فحشه !!!!!
دیگه چه فحشایی داریم ؟!؟

کدو سبز 

خیار نمکی 


اینا هم فحشه ؟؟!



اول باید گوش می‌دادی !!!
تازه آهنگ از کلی فیلتر رد شده 
تا به وبلاگ من رسیده

الان کف کردن فحشه !؟؟
پس لعنت به هر چی شامپو گلرنگه !!!!

افشین: حاجییییی برگامممممم
یعنی برگام
برو اهنگایی که من سانیور کردم را گوش بده
به بد کسی حواله کردی معاملتو
یا ابوالفضل
کسرا من جمع کنم برم وبلاگ خودم. اینجا کف هم براشون فحشه

چطور دانلود کنیم

عاشقی نگاییدم بذار لطفا

پاسخ:
داداش فحش را یکم سانسور کن 
بعدشم این آهنگ کنکل شد

چجوری دانلود کنم کون تو این زندگی ی خار کصه

 

 

 

پاسخ:
دست خود را به گزینه ی دانلود نزدیک کرده و ان را فشار دهید 
اگر دانلود نشد 
یا سرعت نت شما بده 
یا سرور بیان ضعیفه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی