🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آهنگ سانسور شده ی من به کم راضی نیستم از امیر تتلو

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۴۴ ب.ظ

دریافت

 

متن آهنگ من به کم راضی نیستم سانسور شده :

دل من بدجوری مرده

ولی خب بدجوری زندگی میخواد

دستم بدجوری سرده

آره انگشترم اصاً بدجور نگینی میخواد

بدنم بدجوری خسته است

به خدا که اونم یه آغوش میخواد

سرِ من بدجوری سنگینه

یه کمی یادم تو را فراموش میخواد

(یادم تو را فراموش)

بـــه سلام ، من دکترِ دوستتون هستم

یادم تو را فراموش

ایشون به کم راضی نیستن

تنها مشکلشون همینه

کم نه …

خواستم یه وقت فراموش نکنید دکتر از کجا اومد

از تیمار و بیمار ، من به کم راضی نیستم

من به کم راضی نیستم ، خودتو توو آینه دیدی؟

من به کم راضی نیستم ، میزنی بزن از جون و از دل

(خودتو بکش)

قشنگ با دقت و عشق ، تو باش به فکرِ منزل

وگرنه که کنسل

من به کم راضی نیستم ، من به کم راضی نیستم

من به کم راضی نیستم ، به کم راضی نیستم

من به کم راضی نیستم

بله ، دکتر از تیمار و بیمار میاد و ضعیف کش از ضعیف

برا اینکه ضعیف کشا رو از بین ببری

اول باید ضعیفا رو از بین ببری

چون تا ضعیفی نباشه ضعیف کشی هم نیست

(به به ، ساکسیفونو)

اوه اوه اوه اوه ، حاجی اینو کی زده؟

نگم کی زده ؟ 
 
 خب نمیگم  

آره ، یتیم خونه تعطیل

من به کم راضی نیستم

گل بد باعث میشه باغچه شه مریض

من به کم راضی نیستم

ببین ، من به کم راضی نیستم

ولی خب تو هم زیادی کردی

من به کم راضی نیستم

ولی ، زیرآبی رفتی

همین میشه زیادی وقتی

میری به یاغی تفریح

بیا بی بعید

من به کم راضی نیستم

من به کم راضی نیستم

من به کم راضی نیستم

به کم راضی نیستم

آآ ، من نگویم که مرا از قفس آزاد کنید

قفسم برده به باغی و درش باز کنید

خودم میرم

اوووو

رفتم جاده چالوس ، به به

میگفتم ، قفس و قرنطینه بد نیست

واسه ایمن موندن خوبه

اما باید در قفس باز باشه

که طرف اگه خودش نخواست بره

هیچ بهشت و موفقیتی زوری فایده نداره

باید اندازش باشی

من به کم راضی نیستم

خودتو اندازه من کن، اندازه من کن

که من همینجوری چهر‌م غلط اندازه درکل

دلم بدجوری آشوبه

یه کم عطر بهشتی

دلم توو این دریا یه کشتی میخواد

من به کم راضی نیستم

اگه میای بیا یه ستونِ تنم باش

من به کم راضی نیستم

اصلا هرکی که کمرو قهرم باهاش

(هشه)

به کم راضی نیستم

(نه ، کم نه)

من به کم راضی نیستم

من به کم راضی نیستم

به کم راضی نیستم

من به کم راضی نیستم

خُب ، از اونجایی که من به کم راضی نیستم

شما فکر میکنید که الان باید تموم بشه

ولی تازه قراره شروع بشه

(اوه ، معراجیش کرد)

بابا باریکنداک الحق که هشت‌‍ پائه مایی

(ریتمو به هم ریختم نه؟

بابا اعتماد ، یه کم اعتماد کن

دیگه سوپرایز نمیشی نه؟

ببین یه کم دیگه میرسی به انجماد)

من به کم راضی نیستم

من به کم راضی نیستم

من به کم راضی نیستم

به کم راضی نیستم

من به کم راضی نیستم

 


راستی به وبلاگ زیر حتما سر بزنید...وگرنه شب ترسناک میشم میام تو خوابت 😈

 

http://tataloosansormusic.blog.ir

  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

آلبوم ۷۸

تتلو سانسور

نظرات  (۲)

  • افشین بهرامی
  • پس اهنگ جدید بزاررررر

    چرا همش تکراری میزاری؟

    پاسخ:
    تازه میخوایم احترام و نردبون رو هم درست کنیم...بعدش میمیری نگی

    اهنگ بزنم نفت در بیاد و مسخره بازی هزار بار گفتم هزار بار خواهشن این ۲ اهنگ سانسور کنید 

    پاسخ:
    از سایت معرفی شده دانلود کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی