🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آهنگ سانسور شده ی دل من هواتو کرده ۲ از تتلو

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۵۴ ب.ظ

دریافت

 

 

متن آهنگ دل من هواتو کرده 2 امیر تتلو سانسور شده 

{اینترو}

هواتو کرده لعنتی 

خوب بلدی حال منو

بی تو این شام و ناهار 

میشه زهر مار منو 

بی تو من حس میکنم درد و 

زخم جامعه رو 

(بخشی از دل من هواتو کرده ۱) 

[ورس یک]

خاطرمو ورق نزن، خاطره هام درد تووشونه

سردیِ نبودت زمستون و من، کلی برف روشونه

یادِ چشای تو خودِ مرگ و رگام ابروشونه

من بی تو دیوونه شدم، آدمای شهر چشونه

تو رو ازم گرفتن و، خب حالا هم حقشونه

من بی تو مُردم و حالا، جهنمه سهمشونه

دردِ من امروز هزار نمک به رو، زخمشونه

[کورس]

دلِ منو هواتو کرده کی برام، تو میشه لعنتی بگو

کی تقاصِ دلِ منو پس میده خب

دلِ من هواتو کرده، هر جا میرم میبینم تصویرتو

دلِ منو هواتو کرده کی برام، تو میشه لعنتی بگو

کی تقاصِ دلِ منو پس میده خب

دلِ من هواتو کرده، هر جا میرم میبینم تصویرتو

[بریج]

بعضی وقتا هم میشه از تنهایی به کوه رسید

ولی این بار یه کوه سبز نه، یه کوهِ سفید

یه کوهِ یخ

اینجا فقط تو نیستی که یخ زدی

اینجا دیگه بقیه هم سرما رو حس میکنن و

این یعنی اونا هم توو این تنهاییت بی تقصیر نیستن و

اینم یعنی اونا هم باید تقاص پس بدن

[ورس دو]

دیدی چطور خوبیات، وظیفت شد

چطور، تنها میزنی لوبیا

غذا حاضری خونه بی روح

ولی خب دور از شلوغیا

رو تختم زاویه ام 90 درجه

از دور عینِ گونیام

دیدی کله خالی نمیشه

چون حس نداشته باشی زود میاد

هه، برعکس کار دنیا

مثال بزنم؟

ببین تو همون دور بمون

قشنگه همون دوریا

آرامش و تنهایی

وصله به همین منفوریا

ولی دلم کفش صاف تره

از کفِ کله ی منصوریان

سفید عینِ کفِ بهشت

میشه از تنهایی های ما

هزار صفحه نوشت

این دیوونه حالش بده

ضربه زدن همه بهش

دلِ من هواتو کرده

هنوز بغض توو گلو منه چه زشت

[کورس]

دلِ منو هواتو کرده کی برام، تو میشه لعنتی بگو

کی تقاصِ دلِ منو پس میده خب

دلِ من هواتو کرده، هر جا میرم میبینم تصویرتو

[بریج]

میفهمم

ولی، کارما رو بالاخره همه پس میدن

پس وقتتو حرومِ تقاص پس دادنِ اونا نکن

[ورس سه]

دل من هواتو کرده، چقده سخته نبودت

دلِ من هواتو کرده

یه وقتا هم مشورت خوبه

یه وقتا تنهایی خوب نی

اونم تویی که امیدت

همیشه تهش به من بوده

یه وقتا بدجوری سوختم

تا دلت یه ذره نسوزه

یه وقتا نه که حرفِ تو

همیشه توو خونه بحثِ هر روزه

بی تو انگار جوونیم و رفت و

بهم حمله کرد پیری

توو این اوضاع حتی از

پاره ی قلبت هم سیری

[کورس]

دلِ منو هواتو کرده کی برام، تو میشه لعنتی بگو

کی تقاصِ دلِ منو پس میده خب

دلِ من هواتو کرده، هر جا میرم میبینم تصویرتو

دلِ منو هواتو کرده کی برام، تو میشه لعنتی بگو

کی تقاصِ دلِ منو پس میده خب

دلِ من هواتو کرده، هر جا میرم میبینم تصویرتو

 

 

 

 

راستی یک وبلاگ تازه کار و درجه یک واسه سانسور آهنگ هست....حتما به اونا هم سر بزنید و ما و اونا رو با

کامنت هاتون حمایت کنید....لینک وبلاگ :

 

http://tataloosansormusic.blog.ir

 

  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

آلبوم شیطان

تتلو سانسور

نظرات  (۷)

  • افشین بهرامی
  • سلام داداش یک ایمیل بهت دادم خیلی وقته جواب ندادی لطفا جواب بده

    چه جالب همه کسایی که وبلاگ برای سانسور دارن وبلاگ های دیگران رو هم چک می‌کنن 

    پاسخ:
    وا...با هم دوستیم...نه دشمن

    اره ولی فکر میکردم شاید حس رقابت اینکه وبلاگ کی بهتره داشته باشید

     

  • افشین بهرامی
  • Kanashi عزیز حس رقابتی وجود نداره

    من خودمم اگر بخواهم بگویم وبلاگ آنها صد برابر بهتر از ماست.

    حس رقابت و کی بهتره نداریم

    ما با هم دوستیم

    درضمن از مدیر سایت تشکر میکنم بابت گذاشتن لینک ما در سایتش

    پاسخ:
    ولی وبلاگ شما تو یه هفته این همه بازدیدکننده داشت...قطعا اگه همینطور ادامه بدید شاید مثل ما وبلاگتون تو موتور های جستجوی گوگل بیاد...من هم چون میدونستم اگه آهنگهای وبلاگتون رو (حتی با ذکر منبع ) بزارم تو وبلاگ خودم...وبلاگ دوتامون باهم از بین میره...تنها کاری که میتونستم بکنم این بود که لینکتون رو بزارم و خواهم گذاشت...آینده ی خوبی پیش روی شماست

    ص‍‌‌ل‍‌‌ام، ب‍‌‌ب‍‌خ‍‌‌ش‍‌ی‍‌د چر ‍ب‍‌دون سان‍‌‌س‍‌و‍رشو ‍نذا‍ش‍‌‌ت‍‌‌ین😕😕😕

    پاسخ:
    بدون سانسور ؟
    تو اینترنت هست 
  • امیر محمد قاسمیان
  • خدا خیرتون بده 

    پاسخ:
    🙏🙏🙏
  • میثم مهبودی
  • ببخشید شما به غیر فحش ها دیالوگ های آهنگ هم سانسور کردید و آهنگ ۷ دقیقه ای رو کردید ۵ دقیقه

    واقعا دلیلش چیه؟😒

    پاسخ:
    خب اونجوری آهنگ به گند ترین شکل ممکن در میاد

    تازه نامردی نکن
    ۵ دقیقه و ۵۱ ثانیه 
    یعنی ۶ دقیقه 
    اون یه دقیقه هم خب واسه فحشا بوده 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی