🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آهنگ سانسور شده ی امیر تتلو از تتلو

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۳۱ ب.ظ

دریافت

 

متن آهنگ امیر تتلو سانسور شده:

خبر رسیده آدما جنگلا رو آتیش زدن

خبر دادن فیلتر سیگار گیر کرده لا منقار غاز

خبر دادن امیر تتلو با یه ترک ایرانو جر داده باز

خبر دادن توو باغ وحش گرفت دست صاحبشو تمساحه گاز

خبر دادن که پای رپ فارس تتل انداخته یه امضای ناز

۱۲۲۸ نمیخوام که اصلا درد و دل کنم

اینا فقط روزو دوس دارن

ولی من که نمیتونم شبو ول کنم

نه نمیتونم شبو ول کنم

این روزا دیگه خوشگل نی

نه مهمونی حتی توو کویر

بذار توو شهرمون خیابونا همه رنگی بشن

عین امیر تتلو

دفتر نقاشی

من اصلا اهل بلوف نیستم

عه شاخم توو صورتته

من اصلا اهل دروغ نیستمو

صافم تو هر پرته

من اصلا اومدم یه سیگاری بار زدم هه

من اصلا اونقد هم سفت نیستم

میبینی که شادم و ولم هه

من اصلا اهل غروب نیستم میبنی

که طلوعم چشمتو زده

منو میبینن هم بگو آروم باشن

آقا جمعش کن عشقتو بده

آآ من اصلا گاوم و دلم

بیخودی میسوزه برات ولی خب

گوسفندا نمیتونن که حق آدمو بدن

پس فقط بذار که راهمو برم

رو مغزتن عینه عمه مهین

اوه اوه الانه که عمو علی رد بده

نمیخوام که اصلا درد و دل کنم

اینا فقط روزو دوس دارن

ولی من که نمیتونم شبو ول کنم

نه نمیتونم شبو ول کنم

من صدام گوشو نوازش میکنه

اره یه صورت از بهشته

صورتم جهانو تحریف میکنه

کهکشان بدون این صورت چه زشته

خبر رسیده کرونا رسیده موج بعدیش

بعد خبر دادن امیر تتلو همه گنده هاتونو ۰-۱۰ زد

خبر رسیده که ترامپ دوباره کاندید شده

خبر رسیده تتل یوتیوبش اومده بالا حساب بانکیش پره

خبر دادن پلی استیشن پنجش توو راهه و لاتیش پره

یه روز هم خبر میاد تتل میخواد تهرونو به نام آبجیش کنه

خبر اومد گاو وطنی ناو خودیو با موشک زده

میگن جز موزیک امیر تتلو

به هیچ آهنگی حتی گوش هم نده نه

نمیخوام اصلا درد و دل کنم

اینا فقط روزو دوس دارن

ولی من که نمیتونم شبو ول کنم

نه نمیتونم شبو ول کنم

د آخه هر کی هم جای ما بود

یه گوشه چمباتمه میزد

هر جا که خواستیم برسیم

یکی ما رو با تفنگ ساچمه ای زد

من خودم تا اینجا رسیدم

بهم بستن انوع جرم

تنهام گذاشتن امثال تو

هر روز پاس کردم درسای نو

نمیخوام که اصلا درد و دل کنم

اینا فقط روزو دوس دارن

ولی من که نمیتونم شبو ول کنم

نه نمیتونم شبو ول کنم

خب ۷۸ بالاخره تموم شد ها

خیلیا ما رو توو این آلبوم همراهی کردن

و چون ممکنه یکی از قلم بیوفته

من گفتم دیگه اسم نبرم

خودتون میدونین دیگه کیایین

دم همتون گرم زحمت کشیدین

سایتون از سر مردم و این مملکت کم نشه

امیدوارم یه روزی قدر هممونو بیشتر بدونن و

یه تشکر شکیل تر و در حد تر داشته باشیم

هممون خلاص

 

باز هم به ما سر بزنید 👋👋👋

 

  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

آلبوم ۷۸

تتلو سانسور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی