🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آهنگ تجدیدی از شایع و دانیال سانسور شده

پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۵۷ ب.ظ

دریافت

دو ساعته آهنگ را داده. من تو این دو ساعت دیس سروش را نوشتم و گذاشتم. دیس کسرا را هم یکمشو گذاشتم. اینم سانسور کردم. چقدر پرکار

  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

نظرات  (۶)

سلام ممنون ولی دانلودکه می کنم نمیره توموزیکام  حتی ۲بار حذف کردم و دانلودکردم ولی بازم به موزیکام نرفت😔

پاسخ:
باید mp3. بذاری آخرش تا بیاد

باش ممنونم

115هم بذارید ترو خدا

داداش هرچی دانلود میکنم نمیشه . حتی mp3 زدم تهش ولی نشد 

 

تتلو قبلا به آهنگی خونده بود با یکی دیگه به اسم منو ببخش داخل آلبوم فرشته آهنگ منو ببخش هم بود مگه نباید منو ببخش 2 باشه

پاسخ:
نه 

اون یکی به منو ببخش معروفه....اسمش یه چیز دیگه س

خوب اسمش چیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی