🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دانلود آهنگ گردن من ننداز سانسور شده

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۳ ق.ظ
  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

آلبوم ۷۸

تتلو سانسور

نظرات  (۵)

کسرا سلطان مثل اینکه برگشته آهنگ دیدی که کنسل شد مییاد یا نه ؟

پاسخ:
اگه مردم بخرن میاد

سلام آقا من خیلی وقت پیش آهنگ سیل شایع و بین ال سهراب ام جی  را در خواست کردم سانسور نمیکنید 

پاسخ:
بین سال رو چرا ولی سیل قطعی نشده

اهگ نصف شب رو سانسور کنید ممنون از سابت عالی 

سلام آقا ، لطفا آهنگ نصف شب رو بزارین 

متنشو دیدم فقط ۹ یا ۱۰ تا فحش داره و لطفا فقط کلمه رو سانسور کنید که قافیه به هم نخوره

ممنون از زحماتتون

پاسخ:
فقط کلمه ؟ اون جوری ریتم به هم میخوره و اگر دقت کنید فحش های این آهنگ رو سریع و تند تند میگه و لای کلمه ها گمه.. 

واقعا افتضاح بود به ابن افتضاحی ندیده بودم ۱.۵ دقیقه آهنگ به خاطر ۱۰ تا فحش باید سانسور بشه؟؟

پاسخ:
داداش شما رفتی تو آهنگ هایی که سال 1400 گذاشتیم 
اون موقع خیلللی افتضاح بودیم 
الان با سه تا نیروی قوی واقعا گاد هستیم

میخوام کل مطالب مربوط به سال های قبل رو حذف کنم و آلبوم 78 رو دوباره بزارم 

اولیش هم گردن من ننداز به خاطر شوما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی