🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دانلود آهنگ هنوز سانسور شده از تتلو ft سهراب mj

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۱:۵۲ ق.ظ

​​​​​​

نسخه مهدی :دریافت

ببینم کسی دیگه جرعت دیسک یا هیت به ای دو بزرگوار را داره؟😒🤤😎😎

آهنگ عالی ولی زمان کم 

خیلی وقت بود منتظر ای نوع سلطان قدیم بودیم

  • Mahdi Rajabi

نظرات  (۱۲)

حاجی چرا اهنگه سیو میشه کاور نداره و خودمم با برنامه میخوام کاور براش بزارم میگه نمیشه درصورتی که بقیه اهنگارو میشه 

اهنگ بورینگم نسخه مهدیش اینطور بود 😐

پاسخ:
نمیدونم خودم درست بود

دیگه نسخه نداره؟

اگه داره بزارید

سبک جدید خوبی حسن بابا هس ولی هنوز قاطیش سیم قدیمه

سهراب یه جا رو گوه خوری کرد الان پیشرو میاد دیسش میکنه

آهنگ من۴ از تتلو قراره بیاد ایشالا زمانش مثل من۲ومن۳ باشه

سلام ، باز منم 😅

خواستم بپرسم که اون اهنگه بود که امیر وقتی خونه جدیدشو گرفته بود داد ، و به رنگ صدات و بعضی وقتا بعضی جاها یا تو یه قطره از خدایی میشناسنش ، من یه جا دیدم اونو به عنوان دموی دریا گذاشته بودن ، ایا ثابت شده که اون دریاست ؟

مثلا امیر یا حسن بابا یا دمیرچی چنین چیزی‌گفتن ؟

و اینکه اصن امیر گفته بود که اهنگی به اسم تو یه قطره از خدایی داره یا اونم الکیه ؟

ممنون میشم جواب بدین

اها راستی ، احتمال داره اهنگ الو ۳ بیاد ؟ اخه کنسل شده بود

یا اعتصاب ممکنه بیاد با توجه به اینکه دیگه اعتراضات تا حدی خوابیده ؟

آماده باشید من۴ توخمین دو سه روز میاد

من۴ اومد سانسور کنید.

 

 

منکه از من۲ و من۳ بیشتر پسندیدم

 

 

 

حماسی ها برای کاس ماس یا به قول خودم ک‍‌س موس.   و عاشقانه ها برای بهشت

 

 

 

ترو خدا من ۴ رو سانسور کنید

آهنگ من ۴ تتلو سانسور کنید

سلام میشه پیرسگ عنه دو روزه رو سانسور کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی