🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دانلود آهنگ شیطان سانسور شده

پنجشنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۲۱ ق.ظ

نسخه ی مهدی : دریافت 

نسخه ی کسرا : دریافت

نسخه ی افشین : دریافت

 

* من ( کسرا ) میتونم به جرات بگم یکی از بهترین سانسور هایی بود که 

انجام دادم و کلا کار تیمی مون واسه این یکی خوب بود 

 

بریم سراغ یکم صحبت راجع به این یکی 

 

به نظرم از کل آهنگ های فرشته و سهم و بهت بهتر بود 

کیفیت صدا عالی بود شما برو کیفیت اینو با توام فرشته م نبودی مقایسه کن 

 

بیت فوق العاده بود 

 

و اما مشکل بزرگ تتلو هم در این موزیک حل شده بود : فلو 

 

فلوهای تتلو از بعد آهنگ من باهات قهرم ضعیف شده بود 

ولی الان این آهنگ قدرت بالایی داشت و اگر نظر من رو بخواین از می‌خوام هم قشنگ تر بود 

 

 

خب بچه ها اینم نسخه من (افشین) که بنظر خودم خوب نبود و سانسور با هرتز به این موزیک مثل بهت نمیومد . راجب دیری سانسور هم اگه بخوام بگم بخاطر این بود که هر کاری میکردم اپلود نمیشد اخرم دادم مهدی گذاشت

حالا راجب اهنگ : در یک کلمه فوق العاده 

  • Mahdi Rajabi

آلبوم بهت

نظرات  (۱۹)

ممنونم

متنش عالیه اصلا جهنم اومد جلو چِشم

این صداش هم قشنگه ولی نمصن این ریده توی صداش اون صدایی که داشت چیشد😢اون صدا که میگفت جوجه هنری جوجه هنری کجا رف

هعی

نمصن خیلی قشنگه اهنگش

 

کسرا 

افشین

مهدی

ممنون بابت سانسور

💕

کسرا میدونی من فقط سانسور شده های تو رو گوش میدم حتی نمیرم سراغ اهنگ اصلی کابه تو رو گوش میدم مخصوصا البوم سهم و بهت و فرشته

پاسخ:
من و مهدیم که گوزیم

اخر اهنگ که یه صدایی میذاره مثل اهنگ فرق دارم از دم با اینا¹ انجام داده

پاسخ:
ثانیه چند ؟ 
هم فرق دارم رو بگو هم این یکی چون من ظاهراً گوشام مشکل داره 

گوشات مشکل داره چشات که کار میکنه😐

اخر اهنگ اخر یا همون تیتراژ دیگه

تو و مهدی گل هستید ولی من عادت کردم به کسرا دیگه

پاسخ:
مهدی : مگه ما چیزی گفتیم . همین که از اینجا دانلود میکنید همین خوبه
افشین قشنگ حرف بزن



افشین : بابا شوخی کردم😂
  • یوسف ابر قدرت ایلومیناتی
  • چکار کنه صدا البوم 78برگرده 😂👍🏻

    پاسخ:
    معراج طبسی 😈😈😈

    ک*رم تو معراج 

    معراج دیگه کدوم خرییه

     

    پاسخ:
    داش معراج بیت حرمسرا و الله و من به کم راضی نیستم و خانوم وزیری رو زده 😐😐😐😐😐😐😐😐😐


    افعی و در واقع را نگفتی😐

    قبول دارم بیت های عالی میزنه 

    ولی زیادی پورو شده

     

     

     

    پاسخ:
    بابا کلن یه بیت پخش کرد ما خواستار برگشت معراجیم

    خوبه که پورو شده 

    اگه پرو میشد چی شد😂😂

    جدیدا هم تتلو گفت معراجم می‌تونه برگرده 

    اما معراج داخل استوری به تتلو تیکه انداخت

    پاسخ:
    من استوریو ندیدم ولی اگه گفته ک+ ننش

    همه اینا هم تقصیر بعضی از تتلیتی های  که به این کو*ی بها میدن و مبدونو پوروش کردن

     

    سلام تتل کی آهنگ میده؟

    الو کسی زنده نیست؟

    تهران زلزله اومده؟

    جواب بدید دیگه

     

    پاسخ:
    بع بع 

    مسخره میکنی ها؟

    دمت گرم و خاک تو سرم من که یک ساله تورو دنبال میکنم و اونوقت اینجوری جواب منو میدی

    یکم احترام بزار

    احترام از یه شیطان یه فرشته و از یه فرشته یه شیطان میسازه 

    مراقب باشه اتفاقی برات نیفته پس 

    الان هم لابد میخوای جواب بدی من از کجا بدونم 

    درسته؟

    دروغ که نگفتم 

    درست جواب بده یعنی چی که بی احترامی میکنی ؟ ینی ما آدم نیستیم با زبان حیوانات با من حرف میزنی ؟

    دستت درد نکنه که یکی از قدیمی ترین دنبال کننده های خودت رو مسخره میکنی 

    من ک ناراحت شدم 

    پاسخ:
    چی شد ؟ 😐
  • یوسف ابر قدرت ایلومیناتی
  • کسی که یوتیوب تتلو داره میدونه 

    یا 22خرداد میداد 

    یا 3تیر 

    یا هر موقع دوست داشت دمو 

    حالا من‌ ک یوتوب ندارم باید اینجوری جواب من رو بدن؟

  • یوسف ابر قدرت ایلومیناتی
  • نه والا 

     

    ولی دوستان فیلتر شکن نصب کنید 

     

    از طریق کروم وبسایت یوتیوب تتلو برید هم ساب کنید هم اهنگ گوش کنید یا حداقل یوتیوب موزیک نصب کنید 

    پاسخ:
    من (افشین) که از اسپاتیفای گوش میدم 
    من(مهدی) از یوتیوب گوش میکنم 
    من ( کسرا ) دزدی گوش میدم 😂😂😂

    کسرا من هر سه تا نسخه رو دانلود کردم ، کار تو بهتر بود از بقیه دمت گرم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی