🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آهنگ عروس از هیدن و ویلسون سانسور شده

دوشنبه, ۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۸ ق.ظ
  • 🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

نظرات  (۱۱)

لطفا mp3. اخر فایل ها اضافه کنید همرو اخه باز نمیشه خودم میکنم

 

پاسخ:
چون که اسماشونا تغییر میدهیم mp3 میره

خب شما بالای سایت مینویسید یه  mp3 اضافه کنید فقط

 

پاسخ:
چشم
در ضمن اگر خواستید در بتل های ما شرکت کنید

اصلا اهنگای جدیدی که گذاشتی فرمت نداره کسی نمیتونه دانلود کنه

پاسخ:
تست کرد
مشکلی نداشت

باید پاک کنی با فرمت های mp3 وm4aبزاری 

پاسخ:
چرا متوجه نیستید
توی بیان که آپلود میکنم بدون فرمت میشه
به نظرت کار خیلی سختیه که یک فرمت عوض کنی

واقعااا ممنوننن آقا افشین و ممنون از سایت خوبتوننن 👍

لطفا آهنگ تابستون کوتاهه زدبازی رو سانسورکنید خیلی مممننووننن ❤❤

و من میخوام سایت بزنم چجور سایت بزنم؟لطفا جواببدید 😘😘

بازم ممنون 

پاسخ:
ممنون از شما دوست عزیز
چشم اون را هم بزودی میزاریم
درضمن اینجا وبلاگه
ما زدن وبلاگ را بلدیم
سایت را من تخصص ندارم

کسرا : برای زدن وبلاگ میتونیم راهنماییتون کنم ولی اگه می‌خواین یه سایت فوق العاده داشته باشید باید به کافی نت و طراحان سایت بسپارید که براتون نزدیک ۵ میلیون هزینه داره

سلام اقای abtin میشه بگین چطوری دانلود کردید

  • علی رضا موسویان
  • میگم من خودمو عضو بیان کردم دیگه باید چکار کنم

    پاسخ:
    دقیقا میخواین با وبلاگ چه کاری انجام بدین ؟

    شب تیره هم بزارید

    میشه لینکی برای دانلود کنسرت های امیر تتلو در گرجستان و ترکیه بزارید

    پاسخ:
    اگه شد حتما

    بازم تشکر 🙏

    و اینکه آره منظورم همون وبلاگ بود اشتباه گفتم سایت 😉

    در جواب کسرا: پنج میلیون؟🤯🤯🤯🤯 بابا من هزار تومنم تو جیبم ندارم 🤣🤣

    ممنون. سعی کنید بزارید آخه داخل گوگل گشتم کاملشونو پیدا نکردم و داخل یوتیوب هم بود ولی نمیشه دانلود کرد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی