🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

🎵 𝐊♡𝐀♡𝐌 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 🎶

موزیک و اصلاح اهنگ های رپ

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دانلود آهنگ عاشقی سانسور شده از تتلو

شنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۰۱:۲۶ ب.ظ

نسخه مهدی کلیک کن اینجا

پایان آلبوم cosmos 

بسیار زیبا فقط من پاره شدم

  • Mahdi Rajabi

آلبوم Cosmos

نظرات  (۹)

خب چرا کلمه نگ.اییدم رو سانسور میکنید وقتی نصف اهنگ توش اون کلمه رو میگه آنچنان فحش بدیم نیس یه نسخه هم بزنید که اونو سانسور نکرده باشید

پاسخ:
نمیشه 
خیلی سخت و سخت میشه 
و حدودا یه روز وقت میبره

تو به این میگی سانسور؟؟؟؟

این آهنگش و آهنگ سربار واقعا قشنگ بود ولی بقیه آهنگاش خیلی چرت بود حالا باید منتظر من دلم تنگه 2 باشین فکنم اون آهنگ خیلی میتونه قشنگ باشه 

داداش چی شد سانسور کبک جان هر کی دوست داری زود تر بده بیرون🤕💔

آقا من میخوام موزیک کد موزیک آنلاین بسازم چطور انجام بدم از راه های دیگه واقعا نیاز دارم بگید

این پایان آلبوم cosmos نیست

پس چیه؟😂😂📿

ریمیکس الله اومد سانسور کنید

تو این آلبوم یه آهنگ به اسم من از این وزه هام مونده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی